پس از آن که خبرگزارى آسوشیتدپرس از اعزام هیأتى از مقامات اطلاعات جاسوسى رژیم صهیونیستى براى متقاعد کردن کاخ سفید نسبت به آنچه تلاش ایران براى دستیابى به تسلیحات هسته اى نامیده اند، خبر داده، وزیر امنیت داخلى رژیم صهیونیستى اعتراف کرده: تل آویو در تلاش براى اقناع آمریکا به این امر که برنامه هسته اى ایران تهدیدى فورى و خطرناک است، شکست خورد.وى افزوده: ما نتوانستیم آمریکا را قانع کنیم. این در حالى است که ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستى دیروز در نشست هفتگى کابینه این رژیم از وزیران خود خواسته تا درباره پرونده هسته اى ایران اظهارنظر نکنند. اولمرت گفته: پرونده هسته اى ایران موضوعى حساس و پیچیده است و وزیران حق ندارند در این باره اظهارنظر کنند، بویژه اظهارنظرى که موجب تحکیم روابط با آمریکا نشود.