در هفته اى که گذشت، سه میلیون و ۷۸۲ هزار و ۷۹۵ سهم به ارزش سه میلیارد و ۳۰۹ میلیون و ۶۶۴ هزار سهم دولتى به فروش رفت. به گزارش «ایران»، سازمان گسترش و ساتکاب سهام شرکت هاى ریخته گرى تراکتورسازى ایران و کنتورسازى ایران را عرضه کردند.بنابراین گزارش، دولت از ابتداى سال تا اواخر آبان ماه حدود ۷/۵ میلیارد سهم را به ارزش هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان در بورس به فروش رسانده است.همچنین از این مبلغ بالغ بر ۹۶۷ میلیارد تومان تاکنون به صورت نقدى از بازار سرمایه خارج شده است.