کیهان کیهان آرزو می کند امانتدار خون همسران شهیدتان باشید (خبر ویژه) همسر شهید حمید باکری در نامه ای به همسر شهید همت کیهان را به خاطر روشنگری ها و هشدارهایش درباره مراقبت از سوءاستفاده فتنه گران مورد تخطئه قرار داد. فاطمه امیرانی در نامه خود به ژیلا بدیهیان می نویسد: «من و تو همیشه غم سنگینی را با خود می کشیدیم اما غمی شیرین بود و به آن افتخار می کردیم چون در این غم ما با انسان هایی مانوس بودیم که همانند شهدای کربلا صعود کردند. به روز عاشورا که فکر می کنم می بینم عاشورا با تمام زشتی هایش، زیبا هم هست. رشد انسان ها و بهترین روابط انسانی را در آن روز می توان دید اما این روزها شاهد سقوط انسانها هستیم. شهدا یک یک خاکریزهای اخلاق را فتح می کردند و برعکس، این دوستان دیروز ما از خاکریزهای بی اخلاقی عبور می کنند. و بدتر از همه، فکر می کنند برای اسلام است و اشکالی ندارد! یکی از کسانی که این روزها ما را از تراوشات ذهنیشان بی نصیب نگذاشته اند، آقای حسین شریعتمداری است. ایشان چندین سال در رأس رسانه ای قرار گرفته اند که به راحتی در اختیار تمام مردم ایران قرار می گیرد و در این مدت تلاش کرده اند طرحی برای تمامی ایرانیانی که در این سرزمین زندگی می کنند، بدهند تا به آن جایی برسند که ایشان در نظر دارند! انگار متوجه نیستند که انسان ها زمین نیستند و نمی توان برای ساختن آنها نقشه داد. و تعجبی ندارد که طبق روال شهرداری فکر می کنند هر کس در طرحشان نباشد باید از صحنه روزگار حذف شود! آقای شریعتمداری فکر می کنند در این سالها کار فرهنگی کرده اند تا مردم را به دینی که پیامبرش رحمه للعالمین است، هدایت کنند. اما با کلام قهرآمیزشان همیشه دیگران را آزار داده اند و به بدترین ها متهم کرده اند. ایشان ادعا کرده اند که شهدا را بهتر از ما می شناسند. اما این حکمشان یک نقیض دارد که: چرا در این بنده خدا از صفات بارز شهدا دیده نمی شود؟! من واقعاً برای سقوط افرادی مثل ایشان غصه می خورم. و بدتر از آن فکر می کنم فرصتشان تنگ است. ایشان خیلی «من» شده اند و به فرموده امام خمینی من شیطان است.» اگر چه گفتنی درباره سوءاستفاده فتنه گران از همسر دو شهید والامقام- شهیدان حمید باکری و همت- بسیار است اما صرفاً به اعتبار استدلال خانم امیرانی در نامه اخیر خود باید پرسید آیا حضرت زینب سلام الله علیها که حماسه کربلا و عاشورا را در یک کلام کوتاه و رسای «ما رأیت الا جمیلا» توصیف کرد، نعوذبالله در اردوگاه جماعتی ایستاد که خود پدید آورنده آن ستم و جنایت بزرگ در کربلا بودند؟ همسر شهید باکری که حتماً اذعان دارد بدون هویت این شهید والامقام شهرتی ندارد چگونه می تواند در جبهه ای بایستد یا بهانه فریبکاری جبهه ای واقع شود که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس- یعنی همان ها که بانی جنگ تحمیلی و شهادت بهترین فرزندان این آب و خاک نظیر شهید باکری بودند- صراحتاً و بارها از آن جبهه حمایت کرده اند؟ یعنی سران جنایتکار این رژیم ها هم عاشورایی و طرفدار اخلاق و فضایل انسانی شده اند؟ همچنین باید پرسید آیا حرمت همان عاشورای مقدس را سال گذشته عناصر تحریک شده فتنه گران خارجی و داخلی- عناصر وابسته به گروهک های منافقین و بهائیت و...- نشکستند؟ و اساساً نسبت آن گروهک ها- دشمنان خونی فرهنگ جهاد و شهادت- با فتنه گران کدام است و همسر شهید باکری و همت در اردوگاه نامحرمان کینه توز چه می کنند؟ آیا انصاف است حرم شهیدان والامقام- باکری و همت- بازیچه فتنه گران شود؟ به راستی از هیاهو و ارعاب فتنه گران نهراسیدن و با سند و مدرک دست آنها را رو کردن و نقاب نفاق از صورت آنان برداشتن، به معنای «سقوط» است یا همرنگ جماعتی شدن که ننگ حمایت علنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و منافقین و سلطنت طلب ها و بهایی ها و تروریست ها را بر پیشانی دارند؟ آیا سینه سپر کردن در برابر تهاجم همه جانبه دشمن «منیت شیطانی» است یا امانت شهیدان را پاس نداشتن و آنها را خرج فتنه گری دشمنان و دنیاخواهان کردن؟! و سرانجام اینکه باید به سرکار خانم امیرانی گفت کیهان نمی خواهد شما از صحنه روزگار محو شوید بلکه می خواهد شما همچنان عزتمند و امانتدار همسر شهید خود باشید و مجالی برای بدخواهان فراهم نکنید، بدخواهانی که ��ی خواهند فرهنگ جهاد و شهادت و نفوذناپذیری در برابر مستکبرین و منافقین و زیاده خواهان از صحنه روزگار محو شود. ما هم در کیهان تاکید می کنیم با وجود همه حاشیه سازی ها، گریبان جریان فتنه و خیانت را رها نخواهیم کرد و اجازه نمی دهیم آنها با سوءاستفاده از ارزشها از عواقب خیانت های خود بگریزند. پیش لرزه بهاء الله از سفر احمدی نژاد به لبنان (خبر ویژه) سایت وابسته به بهاء الله مهاجرانی و کدیور افندی به نیابت از رژیم صهیونیستی نسبت به سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد به لبنان ابراز نگرانی کرد. سایت جرس که شایعات و حاشیه سازی های روزنامه ها و محافل صهیونیستی علیه این سفر راهبردی را برضد سفر رئیس جمهور کشورمان منتشر می کرد، مدعی شد احمدی نژاد در این سفر دستورالعمل آغاز درگیری حزب الله با اسرائیل را با خود به منطقه خواهد برد. همه نگرانی ها ناشی از رفتن احمدی نژاد به لبنان از احتمال سنگ انداختن وی به خاک ]![ اسرائیل هنگام حضور در مرزهای شمالی اسرائیل است. همکاران ناشی این سایت صهیونیستی علی القاعده این درک و شعور را نداشته اند که برای دستور درگیری لازم نیست کسی از جایی به جایی سفر کند و برای درگیر شدن هم، سنگ نمی اندازند بلکه ایران و حزب الله لبنان موشک های دوربرد و میان بردی دارند که می تواند عمق تل آویو را مورد هدف قرار دهد اما اساسا رژیم صهیونیستی که توسط فلسطینیان غیرتمند محاصره شده و از برخی کشورهای فقیر، آدم می خرد و به سرزمین های اشغالی منتقل می کند تا «ملت» و «ارتش» تشکیل دهد، خود به خود در معرض انهدام است و انقلاب اسلامی از همان زمان که در جان ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان منطقه نشست، تیر خلاص را به رژیم صهیونیستی زد. آنچه در این میان جالب است آشکار شدن ماهیت صهیونیستی گردانندگان حلقه لندن (جرس) است که طی ماه های اخیر کوشیده بودند افتضاح شعار «نه غزه، نه لبنان» را بپوشانند و خود را طرفدار ملت فلسطین و شعار هم غزه هم لبنان، و ضد صهیونیست نشان دهند اما حالا از خاک اسرائیل! سخن می گویند. مهاجرانی سال گذشته ضمن حضور در واشنگتن در کنفرانس یکی از لابی های صهیونیستی شرکت و سخنرانی کرد که بنا بر افشاگری برخی محافل ضدانقلاب، در ازای این کار مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کرد. تقصیر شما نیست! ایراد از میلیاردها تومان پول بادآورده است! (خبر ویژه) محمد نوری زاد در نامه ای به ستایش از نظام سیاسی آمریکا پرداخت و متقابلا انواع اتهامات و اهانت ها را نثار نظام اسلامی کرد. وی در این نامه که از زندان اوین ارسال و در سایت های گوناگون ضدانقلاب منتشر شده با تظاهر به خیرخواهی و به رغم اینکه ادعا می کند این نامه را از سر شیدایی نمی نویسد، با شیفتگی و شیدایی تمام نسبت به آمریکا، فضیلت های نداشته ای را به رژیم مستکبر آمریکا نسبت می دهد و ادعا می کند: «در آنجا حریم خصوصی مردمان رعایت و شدیدا توسط مجریان قانون محافظت می شود... در آمریکا اقلیت های دینی و حتی بی دینان و شیطان پرستان از همان آزادی مسیحیان برخوردارند. و مسلمانان در جوار برج های دوقلوی تخریب شده نیویورک، قطعه زمینی را برای احداث مسجدی بزرگ خریداری کردند... مردم آمریکا به گونه ای تربیت شده اند که اغلب دروغ نمی گویند. این اخلاق جاری به صورت یک فرهنگ در همه ارکان حکومتی نیز رخنه کرده است. موارد استثنایی امری بدیهی است اما صورت کلی همان است که گفته آمد. یک مسئول حکومتی در آنجا اگر دروغ بگوید از جایگاه مسئولیتی اش ساقط می شود... در آمریکا دادگاههای فعال، سخت مراقب کوچک ترین تخطی نظامیانشان هستند... ریاکاری در آمریکا یک بی تعریف است یعنی مردم ریا را نمی فهمند و با آن آشنا نیستند... در آمریکا قانون به هیچ وجه از خون های به ناحق ریخته شده در نمی گذرد و...»!! وی در این نامه همچنین انواع اتهامات را به جمهوری اسلامی نسبت داد بی آنکه توضیح دهد این چه خفقان و اختناقی است که او به راحتی می تواند نامه تهمت پراکنانه و انباشته از دروغ علیه جمهوری اسلامی منتشر کند. اگر به عنوان مثال همین آقا در زندان گوانتانامو یا سایر بازداشتگاههای آمریکا- و مثلا تحت شکنجه خفگی مصنوعی با آب و... بود آیا اجازه داشت حتی موقعیت خود را به بیرون گزارش کند چه رسد به اینکه نامه پراکنی کند؟ کاش آقای نوری زاد که از قبل جمهوری اسلامی و بیت المال صاحب موقعیت و نام شد اندازه گزارشگر نشریه فارین پالیسی مروت و انصاف داشت که شهادت داد در ایران مسئولان بلافاصله پس از آگاهی از تخلفات ماموران در کهریزک، این بازداشتگاه را تعطیل کردند و 11 متهم حادثه محاکمه شدند که برای 2 تن از آنها اشد مجازات- قصاص و اعدام- صادر شد و صرفا با گذشت اولیای دم، از قصاص نجات یافتند اما در آمریکا همچنان بازداشتگاههای غیرقانونی دایر است و از دهها متهم ماجرا تنها یک نفر محکوم شده که او هم با مجازاتی مختصر مواجه شده است. از سوی دیگر معلوم است که شیطان پرستان در آمریکا آزادی کامل دارند- بلکه حاکمند- اما درباره احترام به مسلمانان، لابد پاره کردن قرآن و اهانت به آن مقابل کاخ سفید هم از سر احترام و آزادی بوده است. درباره دروغ و ریا هم که لابد نه کارتر و ریگان و کلینتون دروغگو و ریاکار بودند و نه بوش و اوباما، بلکه احتمالا وفادار صادق و سینه چاک حقوق بشر و دموکراسی و احترام به انسانیت و اخلاق بوده اند و در انبوه جنگ و ترور و جنایت و فریب هایی که آمریکایی ها مرتکب شده اند، مقصر قربانیان این جنایت ها و ملت های مظلوم دنیا بوده اند. (جای شکرش باقی است که آقای نوری زاد هنوز ادعا می کند از سر شیدایی سخن نمی گوید!) البته در یک مورد حق با آقای نوری زاد است. اگر در برخی نهادهای فرهنگی، نظارت کاملی وجود داشت میلیاردها تومان بیت المال مملکت در اختیار وی قرار نمی گرفت تا در ازای این مبالغ هنگفت چند فیلم و سریال ضعیف و آشفته را تحویل مخاطبان دهد و پس از غنی شدن، آروغ آزادیخواهی و حقوق مردم بزند. او درست می گوید اینجا اگر آمریکا بود، پول یامفت به شخصی با مختصات او نمی دادند که نان مملکت خود را بخورد و حلیم بیگانه را سرسپرده تر از تقی زاده ها و ملکم خان ها هم بزند. رفیق «خانه ملت» و شریک قافله قاچاقچی ها (خبر ویژه) در پی اعتصاب هفته گذشته عده ای از طلافروشان یکی از نمایندگان مشهور فراکسیون اقلیت مجلس به برخی از طلافروشان حوزه انتخابیه پیامی فرستاده و خواستار اعتصاب آنها شده بود. به گزارش مشرق، این نماینده مجلس که خود را در میان اقلیت ژنرال می نامد در پیغام خود گفته بود قول می دهم که همه گونه حمایت را از شما در صورت اعتصاب به عمل آورم. پوشش رسانه ای خوبی به شما خواهیم داد. در صورت اعتصاب حتی در میان شما حضور پیدا می کنیم. عضو ارشد فراکسیون اقلیت همچنین گفته است؛ جای تعجب است که در شهر {...} یک آدم با عرضه پیدا نمی شود. چرا اینجا خبری از اعتراض نیست؟! وی همچنین پیشنهاد داده بود «یک هفته بروید شمال، همه مغازه ها را ببندید، تا عقب نشینی کنند»! گفتنی است علی رغم تحریک این نماینده طلافروشان حوزه انتخابیه وی حاضر نشدند آرزوی او را عملی سازند.وی توضیح نداده چه سر و سری با قاچاقچیان بزرگ طلا و سودهای نامشروع چند هزار میلیارد تومانی آنها دارد که حاضر شده برای مافیای قاچاق طلا به میدان بیاید. برخی اعضای فراکسیون اصلاحات در مجلس ششم توسط مفسدانی چون شهرام جزایری آلوده شده بودند.یادآور می شود که 3 تن از مافیای طلا و جواهر و از عوامل اصلی و پشت صحنه تعطیلی هفته گذشته بازار طلا فروشان مقیم آمریکا هستند. آنها طلافروشان را تهدید کرده بودند که در صورت عدم همراهی، مانع فروش جنس به آنان خواهند شد. کیهان درباره پشت صحنه این ماجرا اخبار موثقی دارد که به آن خواهد پرداخت. ایران دیگه چه خبر؟ بازار طلا در انحصار 6 گروه خاص ëخبر اول این که منابع خبری گزارش داده‌اند که بخشی از بازار طلای ایران در دست 6 گروه مافیایی است که سران این گروه‌ها در امریکا و دوبی سکونت دارند.هفته گذشته و به دنبال بروز اعتصاباتی در بازار طلافروشان، این افراد از طریق ویدئوکنفرانس جلسه‌ای را برگزار کردند تا بتوانند ضمن تحریک طلافروشان به ادامه اعتصاب، از دولت باج‌خواهی کنند. این گزارش حاکی است، تقریباً تمام سود واردات سالانه 108 تن مصنوعات طلا و جواهر قاچاق که حدود 610 میلیارد تومان است، به جیب این افراد می‌رود.یکی از این 6 نفر که بهایی است، برای یک سال فقط 150 هزار تومان مالیات پرداخته است. تولید اس ـ 300 در خاک ایران ëخبر دیگر این که یک مقام روس مدعی شد که ایران با کمک چین موفق شده است تا سامانه اس-300 روسیه را مشابه‌سازی کند.بنابر گزارش «روسیا الیوم» مدیر شرکت روس تکنولوژی گفت: ایران هم‌اکنون به سامانه موشکی اس-300 که تاکنون در انحصار روسیه بود دست پیدا کرده است.سرگی چمیزوف در بیان اینکه چگونه این سامانه به دست ایرانی‌ها افتاده گفت: چینی‌ها قبلاً این سامانه را از روسیه خریداری کرده بودند و این احتمال وجود دارد که آن را در اختیار ایران گذاشته باشند.وی مدعی شد: چینی‌ها از روی سامانه خریداری شده کپی‌برداری کرده و در ساخت آن توسط ایران همکاری کرده‌اند. اکثر مردم امریکا مخالف حمله نظامی به ایران هستند ëشنیدیم که نتایج نظرسنجی مؤسسه «ونیتی‌فیر» و شبکه سی‌بی‌اس امریکا نشان داده که اکثر امریکایی‌ها مخالف حمله نظامی به ایران هستند. حدود 25 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کرده‌اند که هیچ چیز نمی‌تواند باعث حمایت آنها از جنگ علیه ایران شود. کارشناسان امریکایی گفته‌اند این نتایج نشان می‌دهند که بیشتر امریکایی‌ها به جای حمله به ایران به عنوان «آخرین گزینه» برای جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای‌، خواهان اعمال سیاست‌های بازدارنده هستند. اسرائیل برای برلوسکونی مانکن می‏فرستد ëباخبر شدیم که در پی توصیه‌های صورت گرفته برای بهبود چهره رژیم صهیونیستی در محافل جهانی، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا یکی از مانکن‌های مشهور را به عنوان سفیر این رژیم در ایتالیا منصوب کند.شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: موران ایتاس که از جمله ستاره‌های مشهور در صنعت نمایش لباس و مقیم ایتالیا است، قرار است سفیر جدید رژیم صهیونیستی در این کشور باشد.ماجرا هم از این قرار بوده که دانی ایالون، معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش در یک جشن بزرگ ستاره‌های امریکایی در لس‌آنجلس با این زن ملاقات و از وی در این رابطه پرسیده بود.ایتاس نیز به درخواست ایالون جواب مثبت داد و هر دو کارت‌های ویزیت خود را با یکدیگر مبادله کرده و توافق کردند در رابطه با این مسئله بیشتر گفت‌وگو کنند. میزان محبوبیت اوباما تنها 2 درصد بیشتر از بوش است ë دست آخر این که در حالی که جرج بوش به عنوان منفورترین رئیس‌جمهور امریکا شهرت یافته، نتایج نظرسنجی سی.ان.ان نشان می‌دهد که اوباما تنها 2 درصد بیش از جرج بوش محبوبیت دارد.به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی.ان.ان، براساس نظرسنجی انجام شده توسط این شبکه که روز جمعه منتشر شده است، تنها 47 درصد امریکایی‌ها اعتقاد دارند که اوباما رئیس‌جمهور بهتری نسبت به جرج بوش است و این در حالیست که این رقم نسبت به نظرسنجی سال گذشته که 70 درصد شهروندان امریکایی اوباما را رئیس جمهور بهتری نسبت به بوش می‌دانستند، 23 درصد کاهش نشان می‌دهد. رسالت شنیده‌ها و نکته‌ها نامه ابطحی به خاتمی یک عضو مجمع روحانیون مبارز در نامه‌ای به رئیس‌ شورای مرکزی این مجمع خواستار تعیین تکلیف عضویت خود در این مجمع شد. یکی از اعضای افراطی مجمع روحانیون مبارز در جلسه‌ای که با برخی اعضای مجمع و برخی اصلاح طلبان داشت ضمن افشای این مطلب گفته ابطحی در نامه‌ای به خاتمی خواستار روشن شدن نحوه عضویتش در مجمع و علت عدم دعوت به جلسات مجمع شده است. این عضو مجمع روحانیون مبارز در این جلسه گفته است. بعد از حرف‌هایی که ابطحی در دادگاه زد بعضی از اعضای مجمع نسبت به او دچار تردید شده و دیگر حاضر نیستند وی را به مجمع دعوت کنیم و تهدید کرده‌اند اگر ابطحی به مجمع دعوت شود آنها از مجمع روحانیون مبارز کناره‌گیری خواهند کرد. گفتنی است بعد از افشاگری‌های ابطحی در دادگاه و لو دادن پروژه فتنه حامیان موسوی به بهانه تقلب در انتخابات برخی از اعضای افراطی مجمع روحانیون نسبت به ابطحی موضع منفی پیدا کرده‌اند و به خاطر عدم رودرویی با وی به بهانه‌های مختلف مانع از تشکیل جلسات رسمی مجمع روحانیون مبارز شده‌اند و از سوی دیگر ابطحی ادعا می‌کند یک سری حرف‌های مهمی دارد که فقط حاضر است در جلسه رسمی اعضای مجمع روحانیون بیان کند. محرکین اعتصاب در بازار طلا محرکین بازار طلای ایران یک گروه شش نفره ساکن در کشورهای آمریکا و دبی هستند! سایت خبری مشرق با افشای این مطلب نوشت دو نفر از این افراد در آمریکا و چهار نفر در دبی ساکن هستند که صحنه گردان تعطیلی بازار طلا فروشان بودند. به نوشته این سایت خبری، هفته گذشته و در پی مقاومت برخی اعضای صنف طلافروشان در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، این افراد از طریق ویدئو کنفرانس جلسه‌ای با هم داشتند تا با تحریک طلافروشان به اعتصاب از دولت باج خواهی کنند. سالانه حدود 108 تن مصنوعات طلا و جواهر به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که سود آن بالغ بر 600 میلیارد تومان می‌شود که بخش عمده آن به جیب مافیای پشت صحنه اعتصابات اخیر می‌رود. پیوستن حامی میرحسین به موسسه بوش سایت جرج بوش از پیوستن یک عضو اتاق فکر میرحسین به یک موسسه آمریکایی خبر داد. محسن سازگارا که سال‌ها قبل و در پی محکوم شدن در دادگاه خود را به دروغ دچار ناراحتی قلبی معرفی و به بهانه معالجه از کشور فرار کرد در جریان فتنه سال گذشته از حامیان موسوی و محرکین بروز اغتشاش در کشور بود. این عنصر واداده که زمانی به همراه بهزاد نبوی فعالیت سیاسی می‌کرد سال گذشته با افرادی مانند مهاجرانی و کدیور سایت جرس را برای حمایت از جریان فتنه راه‌اندازی کرد و همواره یکی از کارشناسان رادیو آمریکا در بررسی مسائل ایران بود. سایت جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد محسن سازگارا 55 ساله یک شهروند ایرانی و تبعید شده است (لفظ جدید برای فراریان از وطن) و سال‌ها برای آزادی و مردمسالاری در وطن خود تلاش کرده و هم‌اکنون در آمریکا زندگی می‌کند. سازگارا هم گفته است مفتخرم که به عنوان یک عضو مهمان و به منظور پیشبرد آرمان آزادی بشر در سراسر جهان و بویژه میهنم ایران به موسسه جرج بوش می‌پیوندم و مشتاق همکاری با موسسه‌ای هستم که به پیشبرد برنامه آزادی بشر می‌پردازد. ارتقا رتبه عضو اتاق فکر جنبش سبز از پادویی انگلیسی‌ها به نوکری آمریکایی‌ها را به فعالان جنبش فتنه و جناب میرحسین تبریک می‌گوییم! قدس اخبار ویژه واکنش «بروجردی» به شایعه جایگزینی به جای «متکی» قدس- گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دیروز در برابر پرسش خبرنگاران در خصوص استعفای «متکی» وزیر خارجه با تکذیب این خبر گفت: وزیر خارجه از همه ظرفیتهای ایران در بعد سیاست خارجی استفاده کرده است و درخصوص استعفای وی اطلاعی ندارم. بروجردی از توافق مجلسی ها و دولتی ها بر سر جایگزینی اش به جای متکی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: در مورد این مسأله من بی اطلاع هستم. تجمع کارگران یک شرکت روبروی نهاد ریاست جمهوری مهر - نزدیک به 100 کارگر شرکت نازنخ قزوین برای گرفتن 6 ماه از حقوق سال جاری و 2 ماه حقوق معوقه سال گذشته روبروی نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند. به گفته یکی از کارگران، این شرکت از ابتدای سال جاری بی دلیل تعطیل شده است. صدا و سیما: پخش موسیقی تیتراژ پایانی مختارنامه قانونی است قدس- گروه سیاسی: پیرو درج مطلبی با تیتر «زن بوشهری: از سازندگان مختارنامه شکایت می کنم» در ستون اخبار ویژه صفحه 16 روزنامه قدس به تاریخ چهاردهم مهرماه امسال، روابط عمومی صدا وسیما درباره این خبر واکنش نشان داد. در این جوابیه که نسخه ای از آن برای تحریریه قدس نمابر شده، آمده است: این نوای لالایی گونه در مجموعه «موسیقی مذهبی شیعیان ایران» در بخش «تعزیه های بومی بوشهر» و با نام «مرثیه علی اصغر براساس لالایی» آمده که دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و انتشارات ماهور بارها آن را منتشر کرده است. این جوابیه می افزاید: استفاده از این موسیقی در توافق میان آهنگساز پروژه «امیر توسلی» با مدیر مؤسسه نشر ماهور «محمد موسوی» به عنوان صاحب قانونی اثر انجام شده و برابر با عرف آهنگسازی در ایران، استفاده از این قطعه از نظر قانونی بدون مانع است. «امیرحسین شیرانی» کیست؟ ایسنا- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تأیید خبر ربوده شدن فردی به نام «امیر حسین شیرانی»، ارتباط این گروگانگیری با گروهک جندا... و اشتغال این فرد را در سازمان انرژی اتمی تکذیب کرد. دکتر غلامرضا انصاری گفت: ربوده شدن امیرحسین شیرانی مربوط به اختلاف حسابی شخصی در مسایل مالی با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان است. وی همچنین افزود: امیرحسین شیرانی چند سال پیش، راننده یک شرکت وابسته به انرژی اتمی بوده و کارمند انرژی هسته ای نبوده است. اسماعیلی، معاون استاندار اصفهان نیز دانشمند هسته ای بودن «شیرانی» را رد کرد و گفت که او یک کارگر جوشکار در زمان ساخت تأسیسات محلی بوده و در سال 1386 اخراج شده است. آمد و شد مشکوک سینماگران ایرانی به برخی سفارتخانه ها جهان- در پی بالا گرفتن اختلاف خانه سینما با معاونت سینمایی که با صدور بیانیه هایی از سوی طرف��ن دعوا زبانه آتش اختلافات بالا گرفت، شنیده شده است در کش و قوس این اختلافات، برخی سینماگران از این اختلافات سؤاستفاده کرده و با سفیر انگلیس در ایران دیدار داشته اند. همچنین برخی از سینماگران نیز از مدتها پیش با سفارتخانه فرانسه در ارتباط بوده اند. نخستین شکست طرح امارات برای دور زدن ایران ایسنا- خط لوله امارات که قرار بود تنگه هرمز را دور بزند و نفت را بدون عبور از این تنگه انتقال دهد، قرار بود تا پایان امسال تکمیل شود، اما بنا به آن چیزی که اماراتی ها «تغییر در طراحی» پروژه خوانده اند، دست کم با شش ماه تأخیر روبرو شده است. پاسخ مقتدرانه سپاه به زیاده خواهی های امارات خبر آنلاین - نیروی دریایی سپاه، پرچم امارات را در بخش جنوبی جزیره ابوموسی پایین کشیدند. تا مدتی پیش اماراتی های مقیم جنوب جزیره ابوموسی وقاحت و جسارت را به آنجا رسانده بودند که در پاسگاه پلیس خود پرچم امارات را برافراشته بودند. اما پس از آنکه نیروی دریایی سپاه حفاظت از این جزیره را بر عهده گرفت، اوضاع به سرعت دگرگون شد. اولین قدم سپاه، پایین کشیدن پرچم اماراتی ها و سرنگونی پایه پرچم آنها از بیخ بود. تحریک آقای نماینده برای اعتصاب مشرق- درپی اعتصاب عده ای از فروشندگان صنف طلافروشی دراعتراض به مالیات برارزش افزوده، یکی از نمایندگان مشهور فراکسیون اقلیت مجلس در پیامی که برای صنف طلا فروشان حوزه انتخابیه اش فرستاده خواستار اعتصاب آنها شد. منشور کوروش به پاسارگاد نمی رود فارس - سخنگوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتقال «منشور کوروش» به پاسارگاد را کذب محض خواند و گفت: انتقال «منشور کوروش» به پاسارگاد، سوژه جدید ضد انقلاب برای شانتاژآفرینی است. اخراج 10 استاد جوان دانشگاه شهید بهشتی مهر - 10 عضو هیأت علمی پیمانی دانشگاه شهید بهشتی که از دو سال گذشته به عنوان تمام وقت در این دانشگاه بکار گرفته شده بودند پس از آنکه مشخص شد عضو تمام وقت دانشگاه آزاد یا مراکز دیگر هستند، اخراج شدند. جمهوری اسلامی جهت اطلاع ***هویت جاسوسی 27 نفر از شرکت کنندگان در همایش ایرانیان خارج کشور محرز شده است. سایت اصولگرای جهان نوشت: همایش ایرانیان خارج کشور همچنان خبرساز است و بررسی‌های صورت گرفته درباره هویت سیاسی شرکت کنندگان همایش ایرانیان خارج کشور نشان می‌دهد که گروهی از آنان به صورت رسمی به جاسوسی به نفع بیگانگان اشتغال دارند. این سایت افزود: براساس بررسی یک نهاد مسئول تاکنون هویت جاسوسی 27 نفر از شرکت کنندگان همایش ایرانیان خارج کشور محرز شده است. این درحالی است که یک جریان مشکوک می‌کوشد مانع از گسترش بیشتر دامنه بررسی‌ها در این باره شود. مجلس شورای اسلامی، طرح تحقیق و تفحص درباره شورای ایرانیان خارج از کشور را تصویب کرده است. *** حدود 100 نفر از کارگران شرکت نازنخ قزوین برای گرفتن 6 ماه از حقوق سال جاری و 2 ماه حقوق معوقه سال گذشته صبح دیروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند. به گزارش مهر به گفته یکی از کارگرانی که در این تجمع حضور داشت این شرکت از ابتدای سال جاری بی دلیل تعطیل شده که این موضوع سبب بیکاری عده زیادی از کارگران این شرکت تولیدی شده است. تجمع کنندگان از مسئولین می‌خواهند درخصوص حقوق معوقه آنان به آنها توضیحاتی ارائه داده و درباره علت تعطیلی این واحد تولیدی نظر خود را اظهار دارند. *** رئیس حزب جمهوری وطن پاکستان که پدرش در زمان حکومت پرویز مشرف کشته شد، برای بریدن سر رئیس جمهوری سابق پاکستان بیش از یک میلیارد روپیه جایزه تعیین کرد. "تلال اکبر بوگتی" پسر "نواب اکبر بوگتی" رهبر ملی‌گرای بلوچستان که دردوران حکومت پرویز مشرف کشته شد، برای سر مشرف یک میلیارد روپیه و هزار جریب زمین جایزه تعیین کرد. تلال اکبر بوگتی که هم اکنون رئیس حزب "جمهوری وطن" پاکستان است، طی یک کنفرانس خبری در کویته گفت که مشرف همچنین به دلیل براندازی دولت پاکستان در سال 1378 استحقاق مرگ را دارد. ژنرال پرویز مشرف در سال 1387 به دلیل فشارهای سیاسی و افزایش ناامنی‌ها در این کشور مجبور به استعفا شد و به لندن رفت. وی قصد دارد در انتخابات آتی پاکستان مجدداً به صحنه سیاسی برگردد.