گروه همبستگی بینالمللی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در عملیاتهای تجاوزکارانه خود به سرزمینهای اشغالی فلسطین در سال 2007، دستکم 219 فلسطینی را ترور کرده است.به گزارش روزنامه اردنی "الدستور": در همین سال، این رژیم دستکم 464 فلسطینی را کشته است.