کیهانسایت منوشه امیر: تا کی می خواهید گول کیهان را بخورید؟! (خبر ویژه)سایت صهیونیستی بالاترین از ریزش گسترده نیرو در جریان اپوزیسیون ضدانقلاب خبر داد و در عین حال از این جریان ها خواست «آتو» دست کیهان ندهند.این در حالی است که «بالاترین» خود بالاترین و بیشترین آتوها را دست کیهان می دهد ضمن اینکه وضعیت محافل اپوزیسیون ضد انقلاب وخیم تر و فلاکت بارتر از آن است که بخواهند در سربالایی مسیر - به تعبیر حجاریان- همدیگر را گاز نگیرند و به هم لگد نزنند.نویسنده بالاترین در مطلب اخیر خود می نویسد: من نمی دانم که کیهان این همه خواننده آنهم معترض را از کجا آورد!؟ یااینکه کیهان چرا یکدفعه مهم شد!؟ البته هر کس که جواب را می داند بی زحمت یکی از دلایلش را به من هم بگوید. یا اینکه چقدر دشوار است که بدانیم حسین شریعتمداری با قراردادن بعضی از ما در برابر بعضی دیگر مشغول چه کاری است!؟ البته من هم اگر نصف خلایق را می دیدم که بسیجی وار به گنجی و نیک آهنگ، مزدور می گویند دقیقاً همین کار کیهان را می کردم و هر روز تفرقه بیشتری بین معترضان می انداختم!این ضد انقلاب آنگاه با حمله به هم قطاران می نویسد: درست نمی دانم که بعضی از این شیرخوارانی که کار و بارشان فقط شده است یقه روزنامه نگاران و هنرمندان وبلاگ نویسان را گرفتن که حرفی نزنید تا مبادا به کیهان آتو بدهید چقدر جدی هستند! اگر واقعاً مشکل شان آتو ندادن به کیهان است که این کیهان 30 سال تمام ملات خود را با آن شیوه آشنا به حلقوم مخاطبین می ریزد. اگر مشکل شما حرف زدن دیگران و ابراز نظر مخالف آنها است که اشتباه کرده اید شعار «زنده باد مخالف من» را سر داده و مردم را به خیابانها کشیده اید اما ظرفیت تحمل دو تا کاریکاتور راندارید. اشتباه مضاعف کرده اید که از تخریب شخصیت و اتهام زنی عوامل کودتا ناله می کنید و خود دست کمی از آنها ندارید. اشتباه را دبل ایکس لارج نموده اید که چپ های خارج نشین را مسخره می کنید که همه را مزدور می بینند و اگر دو نفر هم باشند باز هم انشقاق می کنند چرا که شما چندان هم از آنها بهتر نیستید. نمی دانم این «ریزش نیرو» شاخ و دم دارد یا فقط وقتی به ما می رسد شاخ و دم پیدا می کند؟ دلمان خوش است که جناح حاکم در حال ریزش نیرو است و امروزه از نخست وزیر سابقش گرفته تا رئیس و اعضای مجلس و رؤسای جمهور سابق آن در دایره فتنه و نفاق قرار گرفته اند. خب نگاهی هم به خودمان بیاندازیم تا ببینیم وضع ما از حاکمیت بهتر نیست. خارج کشوری هائی که مثل ما نباشند جلو جلو فسیل و خارج از گود هستند. داخل کشوری هائی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» یا «جمهوری ایرانی» را بدهند که ساختارشکن و منحرف هستند. علی افشاری از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت هم چون گفت من اصلاح طلب حکومتی نیستم روز بعد فتوای برانداز بودنش صادر شد. نیک آهنگ کوثر با آن همه سابقه همکاری با نشریات داخل کشور هم اگر با آر پی جی مورد حمله قرار نگیرد شانس آورده است. اکبر گنجی هم که اخیراً کشف شده از زمان خود عقب است و... حالا آن کیهانی که به ریشتان یا ریش همه ما می خندد هیچ اما با این وضع یکی به ما بگوید این تغییری که همه خواهان آن بوده و از آن دم می زنند بی زحمت چه شکلی است و با وضعیت کنونی چقدر متفاوت است؟خاطرنشان می شود به ویژه طی 9-8 ماه گذشته که احتضار و مرگ فتنه آشکار شد جریان های ضد انقلاب برای رفع مسئولیت از خود به دیگران پریده اند چندان که «ا-ن» طنزنویس زنجیره ای فرار به خاطر طرح و پیشنهاد درازگوش تروا به عنوان یابو معرفی شد و او برای جبران، به اکبر گنجی حمله کرد و تصریح نمود گنجی همیشه از زمان عقب است و سم بر زمین می کوبد! در این میان محسن امین زاده مشارکتی، عناصر بازداشتی آشوبگری را که همراه وی به دادگاه آورده بودند، «اوباش» معرفی کرد و در خاطرات خودنوشت «به نگهبان گفتم جان جدت دیگر ما را با اوباش یکجا نچین»! از آن طرف گنجی می گوید «استبداد سبز» در حال پا گرفتن و سرکوب مخالفان است و... سخنان متواتر تاج زاده و رمضان زاده و دیگران در رد تقلب یا اعتراض به شعار نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی خود حکایت مفصل دیگری است که اسباب فحاشی دو سوی فتنه را نسبت به هم فراهم کرده است. یکی از علل این رویکرد، زیست اورژانسی جریان نفاق جدید است که احساس می کند نقاب از چهره اش افتاده و باید دوباره این نقاب را سرجای خود نصب کند اما در مقابل جریان ضد انقلاب از فرصت طلبی های اصلاح طلبان نقابدار عاصی و عصبانی است. این در حالی است که شبه اصلاح طلبانی چون خاتمی و مجمع روحانیون یا وجود همراهی کامل با فتنه گران، اکنون به موسوی و کروبی در مجامع خصوصی بد و بیراه می گویند و معتقدند آنها گولشان زده و از اعتبار انداخته اند!وقتی نوچه های خاخام اسرائیلی مسئله شرعی می گویند! (خبر ویژه)صادرکنندگان یک شب نامه از مبدأ لندن، اقدام به فحاشی علیه مراجع عظام و علمای والامقام حوزه علمیه قم کردند.جریان نفاق صادرکننده این شب نامه، پیش از سفر رهبر معظم انقلاب به قم ضمن انتشار انواع شایعه و تحلیل و تملق گویی به خیال خود تلاش کرده بود مانع از دیدار صمیمانه مراجع و علما با رهبر انقلاب شود اما اکنون که از بصیرت علما و مراجع تودهنی خورده، باطن خود را عیان کرده و اقدام به فحاشی کرده است.پای این شب نامه که از سوی حلقه لندن- و با همکاری وابستگان باند مهدی هاشمی معدوم در قم- نگارش شده امضای مجعول «مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن)»!! به چشم می خورد و جالب آن که همین عناصر خود را «فرزندان کورش کبیر» هم معرفی کرده اند! نویسندگان این شب نامه عقده گشایانه، ضمن نام بردن از همه حضرات آیات و علما مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی، شبیری زنجانی، سبحانی، نوری همدانی، یزدی، هاشمی شاهرودی، مصباح یزدی، احمد خاتمی، جنتی و... و فحاشی و عقده گشایی مدعی شده اند که تقلید از مراجع دیدارکننده با رهبر انقلاب حرام است و مراجع واقعی شیخ یوسف صانعی و اسدالله بیات هستند(!)نویسندگان فراری این بیانیه که اکنون در لندن و برلین و پاریس اقامت دارند و پوند و دلارهای خیانت و مزدوری را از سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا دریافت می کنند، توضیح نداده اند که حکم این مزدوری ها و خدمت به رژیم های استکباری و شیطانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل چگونه است؟! اما همین قبیل واکنش ها به حماسه غدیرقم با وجود سپری شدن دو هفته از ماجرا نشان می دهد که پیوند ناگسستنی میان ملت، روحانیت، مرجعیت و رهبری چقدر دشمنان و بدخواهان را به درد آورده است.گفتنی است چند سال قبل رادیو اسرائیل با تاسف!! ادعا کرده بود که در زلزله رودبار، قربانیان را بدون رعایت موازین شرعی دفن کرده اند! و کیهان در پاسخ نوشته بود؛ بعید نیست که چند روز دیگر مقامات رژیم صهیونیستی از مردم ایران بخواهند که برای اطمینان از صحت قرائت حمد و سوره خود باید به خاخام های اسرائیلی مراجعه کنند!!اعتراف ژنرال اسرائیلی به برتری حزب الله در جنگ اطلاعاتی و نظامی (خبر ویژه)فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد تصاویر هواپیماهای شناسایی اسرائیل که سیدحسن نصرالله چند ماه پیش در کنفرانس مطبوعاتی منتشر کرد سندیت دارد.پایگاه اینترنتی التوافق روز شنبه نوشت: مقاومت لبنان توانست با دستیابی اسرار و رازهای فن آوری های دشمن صهیونیستی، نیروهای این رژیم را گرفتار کمینی کرده که هیچ گاه از ذهن نخبگان ارتش این رژیم نخواهد رفت.به گزارش العالم ، سایت التوافق افزود: ارتش صهیونیستی این بار در اطلاعاتی روشن تر، از زبان ژنرال ایلی ماروم چاینی، حقیقت ماجرا را برای خانواده های کماندوهای نیروی دریایی اسرائیل که کشته شده اند، توضیح داد و خاطرنشان کرد که تصاویر ارائه شده توسط سیدحسن نصرالله، تصاویر هواپیمای شناسایی اسرائیل است. وی رسما تایید کرد که تصاویر موجود نزد حزب الله واقعی هستند و این حزب توانسته است با گرفتن فرکانس پخش هواپیماهای شناسایی این اطلاعات را کسب کرده و برای کماندوهای اسرائیلی کمین بگذارد.عمیر بار شالوم کارشناس امور نظامی در مصاحبه ای با تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: هواپیماهای شناسایی اسرائیل چندین پرواز بر فراز «انصاریه» داشتند، و همه اطلاعاتی که مخابره کرده اند به دست حزب الله رسید و این گونه بود که حزب الله ناوچه ای که کماندوهای اسرائیلی را پیاده کرد، شناسایی کرد و همه تصاویری که به اتاق عملیات فرماندهی شمالی و وزارت دفاع اسرائیل مخابره شده است، در همان زمان به اتاق عملیات حزب الله نیز مخابره شده است.خانواده های کماندوهای کشته شده در انصاریه، ناظران سابق بر تحقیقات را به دروغگویی برای باقی ماندن در پست خود متهم و خاطرنشان کردند که آنها حقیقت را پنهان کردند تا حزب الله نتواند پیروزی خود را اعلام کند.شوئیل سعدیا وکیل خانواده یکی از کماندوهای اسرائیلی کشته شده خاطرنشان کرد: دلایل واضحی وجود داشت که ثابت می کردند این عملیات به شکستی فجیع خواهد انجامید؛ و سرانجام نیز در خروج از منطقه عملیات با شکست مواجه شد و زمان بندی آن عملیات نجات نیز شکست خورد.شایان ذکر است چهارشنبه هفته گذشته «عاموس یادلین» رئیس ستاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که مشغول ارائه گزارش به کمیسیون امنیتی و دفاعی پارلمان بود با پرسش اعتراض آمیز «آری الداد» نماینده مخالف مواجه شد که از وی می خواست درباره کمین نیروهای حزب الله برای کماندوهای اسرائیلی در منطقه اسرائیل و کشته شدن 12 کماندو توضیح دهد اما زاحی هنگبی رئیس کمیسیون مانع از پیگیری این سوال شد. آمریکا مقابل ایران «فریز» شده است (خبر ویژه)محافل رسانه ای آمریکا پیش بینی کردند مذاکرات آتی ایران و 1+5 هیچ دستاوردی برای واشنگتن نداشته باشد.مجله تایم در این زمینه نوشت: هیچ کس انتظار ندارد ایران در مذاکرات ماه جاری به دست و پای آمریکا بیفتد. در واقع مقامات آمریکایی انتظار چندانی از این مذاکرات ندارند. آنها مراقب هستند موافقت ایران برای دور تازه مذاکرات در ژنو یا وین را به عنوان نشانه ای از پیروزی استراتژی تحریم نشان ندهند چرا که ایران همچنان از حجم بالایی از روابط تجاری با کشورها و از جمله همسایگان و کشورهایی چون چین بهره مند است. از جمله مواردی که ایرانی ها اصرار به بحث و گفت وگو درباره آن دارند، موضوع توانمندیهای هسته ای اسرائیل است و این نشانه ای آشکار از تصمیم آنها برای به رخ کشیدن استانداردهای دوگانه غرب تلقی می شود.این مجله آمریکا همچنین درباره بن بست گزینه تحریم و ناکارآمدی تهدید نظامی نوشت: راه نظامی راه حلی برای خروج از بن بست فعلی نیست چرا که مقامات تصمیم گیر آمریکایی کاملا از عواقب آغاز یک جنگ دیگر آگاهند.همچنین تهدید نظامی هیچ مبنای حقوقی ندارد و تمام قطعنامه های سازمان ملل با چنان دقتی تنظیم شده اند که بهانه ای برای حمله به آمریکا داده نشود. بنابراین تهدید نظامی صرفا می تواند توافقات شکننده فعلی را هم از هم بپاشد و این به نفع ایران خواهد بود.تایم درباره انفعال فعلی دولت آمریکا نوشت: نظیر چنین انفعالی در دولت بوش نیز رخ داد و نتیجه آن عبور از خطوط قرمز و دستیابی به برنامه غنی سازی بود.نشریه فارین پالیسی هم با اشاره به بن بست و بی فایدگی تحریم ها نوشت: هر نوع تهدید نظامی، اتفاق نظر موجود بر سر تحریم هایی را که به سختی روی آن کار شده، به هم می ریزد و به منافع استراتژیک آمریکا لطمه می زند. چنین ایده ای همچنین فرصت می دهد تا مذاکره در فضای تهدید را بی معنا و ریاکارانه بخواند.روز گذشته سناتور لیندسی گراهام خواستار حمله نظامی با هدف انهدام نیروی نظامی ایران شده بود. این گزافه گویی در حالی است که آمریکا پس از 9 سال هزینه و تلفات سنگین، از عهده گروهک طالبان برنیامده و بی کفایتی نظامی خود را نشان داده است، همچنان که در قمار پرهزینه عراق هم بازنده مطلق محسوب می شود.ناامیدی محافل آمریکایی از اثرگذاری تحریم ها در حالی است که روزنامه آلمانی هندلزبلات به تازگی در گزارشی تصریح کرد: با وجود تحریم های اقتصادی برخی کشورهای همسو با واشنگتن، مناسبات تجاری آلمان و ایران گسترده تر از گذشته شده است.به نوشته این روزنامه «تحریم ها علیه ایران کارایی ندارند و ارتباطات تجاری ایران و آلمان طی یک سال اخیر 6/11درصد رشد داشته است. شرکت های آلمانی فارغ از مباحث سیاسی به تجارت با جمهوری اسلامی سرگرم هستند تا از رقابت با شرکتها و کشورهای دیگر باز نمانند.»جمهوری اسلامیجهت اطلاع *** بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی پس از ابلاغ جمع آوری شد. شفاف به نقل از ابتکار نوشت: یک منبع آگاه در گفتگو با سفیر، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: "شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفته گذشته در جلسه خود مواد 5 و 10 این اساسنامه را به گونهای اصلاح کرد که همچنان شائبه دولتی بودن آن باقی مانده بود و این اصلاحیه بلافاصله به مراکز ذیربط ابلاغ شد." وی افزود: "به دنبال این اقدام با دستور یک مقام عالی رتبه، این بخشنامه برای تامین کامل نظرات رهبر معظم انقلاب جمع آوری شد و جلوی اجرای آن گرفته شد." *** پادشاه بحرین با اعطای تابعیت به شیخ حسین میرزا عبدالباقی محمد عبدالرزاق، روحانی شیعه و نماینده آیتالله سیستانی در بحرین موافقت کرد. به گزارش عصر ایران، میدل ایست آنلاین در خبری با عنوان "هدیه پادشاه بحرین به شیعیان" نوشت، شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به مسئولان این کشور توصیه کرد به این روحانی شیعه و اعضای خانوادهاش تابعیت بحرینی بدهند. شیخ حسین میرزا عبدالباقی محمد عبدالرزاق، مشهور به نجاتی، ایرانی الاصل است که دو ماه پیش، مسئولان در منامه، از وی و خانوادهاش به اتهام دریافت غیرقانونی روادید سفر به بحرین، سلب تابعیت و شرط اعطای تابعیت بحرینی به آنان را طی نمودن مراحل قانونی عنوان کرده بودند. برخی از کارشناسان موافقت پادشاه بحرین با تابعیت بحرینی این روحانی شیعه را به وجود اختلاف میان پادشاه و نخستوزیر این کشور دانسته و گفتهاند نخستوزیر بحرین از تندروهایی است که پیوسته درباره خطر نفوذ ایران در بحرین هشدار میدهد. دفتر آیتالله سیستانی در نجف؛ نجاتی را یکی از مهمترین نمایندگان این مرجع شیعی در بحرین معرفی کرده است. *** میان نمازگزاران جمعه در منطقه "حی نزال" امان، پایتخت اردن، درگیری شدیدی بر سر طرفداری از دو نامزد انتخابات مجلس این کشور رخ داد. شیعه آنلاین به نقل از شاهدان عینی نوشت: این درگیری هنگامی رخ داد که امام جماعت در خطبه نماز جمعه خود از مردم خواست به نامزدی بیطرف و مناسب رأی بدهند ولی یکی از نامزدهای آن منطقه که در مسجد حضور داشت، امام جماعت را به حمایت غیرمستقیم از نامزد دیگر متهم کرد. در این هنگام هواداران امام جماعت و نامزد رقیب با نامزد معترض درگیر شده و زد و خورد شدیدی میان آنان آغاز شد. درگیری با دخالت نیروهای پلیس به پایان رسید. *** دولت اوباما برای حل مشکلات خود در افغانستان، به دنبال جذب فارسی زبانان مقیم آمریکا برای اعزام به افغانستان است. به گزارش عصر ایران، در محلههای فارسی و پشتو زبان نیویورک اخیراً آگهیهای تبلیغاتی گستردهای منتشر شده است که فارسی زبانان مسلط به انگلیسی برای کار و ترجمه به افغانستان گسیل شوند. نکته قابل توجه آنکه شخص متقاضی باید حتماً شهروند آمریکایی باشد. علیرغم شرایط بحرانی اقتصادی در آمریکا، دولت آمریکا در همین آگهیها اعلام کرده است به هر شخص فارسی زبانی که حاضر باشد به افغانستان برود سالانه 210 هزار دلار داده میشود. قدساخبار ویژه در دیدار خصوصی رهبری و جامعه مدرسین چه گذشت؟ عصر ایران- دو نفر از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با رسانه ها به بیان جزئیات دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب پرداختند.در همین راستا، آیةا... عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولتهای نهم و دهم اظهار رضایت کردند و فرمودند دولت نهم و دهم در راستای مصالح ملی و در امتداد ولایت فقیه حرکت کرده است. همچنین حجة الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان با بیان اینکه رهبر انقلاب با دقت و حوصله سخنان دوستان را گوش می دادند و یادداشت برداری می کردند و به آنها پاسخ می دادند،گفت: یکی از دوستان مسأله حجاب و عفاف را مطرح کرد و حرفهای او تعریض به بی توجهی برخی مسؤولان نسبت به حجاب فقهی بود که آقا فرمودند «من این مطلب را قبول ندارم، مسؤولان امروز همه حجاب فقهی را قبول دارند، اما اختلاف سلیقه در تاکتیکهاست». عضو جامعه مدرسین گفت: آقا فرمودند که «فرضاً دختری که حجاب کاملی ندارد اما شب قدر یا در مجلس دعای کمیل شرکت و به درگاه خداوند تضرع می کند، نمی توان گفت که بی دین است بلکه نمی داند حجاب اسلامی چیست که باید او را توجیه کرد. باید در باب حجاب کتاب نوشت و با روشهایی مانند فیلم های تلویزیونی، حجاب را تبیین کرد». دیدار یک مسؤول با نمایندگان دانشجویان معترض ایلنا - با گذشت بیش از یک هفته از انحلال دانشگاه ایران و تغییر سردردانشگاه ایران به نام دانشگاه تهران ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران با نمایندگان دانشجویان معترض دانشگاه ایران دیدار کرد. به گفته دانشجویان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفته است که دانشگاه تهران تنها مجری طرح بوده است و در تصمیم گیری نقشی نداشته است. تخلیه اطلاعاتی استادان ایرانی مهر- رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه از شناسایی مواردی در خارج از کشور مبنی بر برنامه ریزی برای تخلیه اطلاعاتی دانشجویان و اعضای هیأت علمی ایرانی تحت پوشش فعالیتهای تحقیقاتی خبر داد. ما مدعی بی شمار بودن اما بی خاصیتیم! شبکه ایران - اکبر گنجی که پس از نگارش مقاله ای جنجالی و اذعان به شکست میرحسین موسوی در انتخابات سال گذشته، موردغضب جریان ضد انقلاب قرار گرفته است، در یادداشتی در سایت مردمک، این بار ادعای وجود «جنبش سبز» را بی اساس دانست. این فعال اپوزیسیون شعار «ما بیشماریم» را به تمسخر گرفته و گفته است: «سبزها در عین تکرار مدعای بیشمار بودن، کنش جمعی خاصی بروز نمی دهند.» منتسب آقای فرماندار منتصب شد! دریانیوز- فرماندار یک شهر ساحلی مازندران در حکمی فرزند خود را به عنوان مشاور جوان معرفی کرده است. درگیری مسلحانه در مرز ایران و آذربایجان تابناک- گمرک جمهوری آذربایجان مدعی شد که گروهی از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که مقادیری مواد مخدر را از ایران وارد جمهوری آذربایجان کرده بودند با مأموران گمرک این کشور درگیر شدند. فیلم VOA از «منشور کوروش» مونتاژی است فارس - سخنگوی سازمان میراث فرهنگی در خصوص فیلم منتشر شده در تلویزیون صدای آمریکا مبنی بر اینکه «منشور کوروش» که به ایران منتقل شده است تقلبی است، گفت: این فیلم واقعی نیست و برای تخریب ایران، کاملاً مونتاژ شده است. کشف عملیات تروریستی در مشهد اردهال مشرق - وزیر اطلاعات از کشف و خنثی شدن یک عملیات تروریستی در جریان مراسم قالیشویان مشهد اردهال خبر داد. بی بی سی قصد سؤاستفاده داشت مهر - سیدمهدی قمصری، معاون دانشگاه تهران با بیان اینکه جعل عنوان استادی دانشگاه تهران به وسیله کارشناس بی بی سی فارسی فریبی بزرگ برای مخاطبان این رسانه بود، گفت: این رسانه بیگانه می خواست با استفاده از اعتبار دانشگاه تهران به مطالبی که از زبان استاد ساختگی منتشر می کند، اعتبار بدهد. تعقیب یک مسؤول سابق به اتهام رشوه خواری فارس- یک رئیس اسبق کمیسیون انرژی مجلس به اتهام گرفتن رشوه از یک شرکت نفتی اماراتی که قراردادهای آن به شدت مورد سؤال است، با گزارش سازمان بازرسی کل کشور از سوی قوه قضاییه تحت تعقیب قرار می گیرد. نامبرده در سالهای گذشته همواره مواضع سرسختی در دفاع از منافع آن شرکت خارجی در مجامع و رسانه ها داشته است. بن علوی: درباره ایرانیان زندانی در آمریکا حرفی ندارم ایرنا - یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان پس از دیدار با رئیس جمهور در حاشیه اجلاس شورای وزیران همکاری آسیا در تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این کشور به مانند پیگیری وضعیت سه تبعه آمریکایی، وضعیت ایرانیان در بند در آمریکا را نیز دنبال می کند، گفت: اکنون حرفی برای گفتن ندارم. واکنش قدیری ابیانه به انتشار تصویر شهید «آنیلی» در کنار سعید امامی رجا- ادعای کذب برخی سایتهای داخلی و ضدانقلاب مبنی بر انتساب عکس کنار سعید امامی به شهید ادواردو آنیلی در آستانه دهمین سالگرد شهادت وی تعجب محمدحسن قدیری را بر انگیخت. برخی رسانه ها با انتشار عکسی از عروسی سعید امامی مدعی شده، یکی از این افراد ادواردو آنیلی است، حال آنکه ادواردو آنیلی فردی قد بلند بود و عکس به هیچ وجه به وی تعلق ندارد. قدیری ابیانه افزود: اولین دیدار ادواردو با یک ایرانی در فروردین سال 1359 با اینجانب و در ایتالیا بوده است. رمز موفقیت گفتگو با ایران از نگاه تحلیلگر غربی رجا- رابرت دریفاس، تحلیلگر مسایل خاورمیانه در سایت خبری دیپلمات نوشت: تا زمانی که آمریکا اعتراف نکند ایران که از امضاکنندگان پیمان «ان پی تی» است، حق دارد در خاک خود اورانیوم غنی سازی کند، هیچ شانسی نمی توان برای موفقیت این گفتگوها پیش بینی کرد. ایران دیگه چه خبر؟ کنایه معنادار آیتالله شبیری زنجانی به عضو حزب غیرقانونی خبر اول این که آیتالله سیدموسی شبیری زنجانی در دیدار با یکی از متهمان آشوبهای سال گذشته، پاسخ صریح و معناداری به یک درخواست او داده است. یکی از روزنامهنگاران وابسته به طیف اصلاحات در اینباره گفته: یکی از دوستان مرتبط با بیت آیتالله زنجانی تعریف میکرد که علی شکوریراد برای تشکر به خدمتشان آمده بود که در میان صحبتها، شکوریراد میگوید بد نیست کسی هم برای رهایی آقای بهشتی شفاعت کند و آیتالله شبیری پاسخ میدهد: برای برخی باقی ماندن در زندان بهتر است و آنان که آزاد شدهاند هم باید متنبه شوند و کارهای قبل را تکرار نکنند. علی شکوریراد، عضو ارشد حزب منحله و غیرقانونی مشارکت، چند هفته پیش و به یک جرم امنیتی بازداشت شده بود که با وساطت آیتالله شبیری زنجانی آزاد شد. شکوریراد، اهل زنجان است و پدر او از دوستان آقای شبیری زنجانی بوده است.آهنگ خوشامدگویی به احمدینژاد؛ پرفروشترین سرود لبنان خبر دیگر این که آهنگ «اهلاً و سهلاً، خوش آمدید» که توسط جمعی از خوانندگان لبنان به مناسبت سفر رئیسجمهوری کشورمان به این کشور اجرا شد، این روزها در قالب یک آلبوم به بازار عرضه شده و به پرفروشترین سرود روز لبنان تبدیل شده است. شبکه المنار این آلبوم را که شامل مجموعهای از سرودها به زبان عربی و فارسی است در یک مجموعه حماسی روانه بازار کرده است. جعل عنوان درتلویزیون بیبیسی فارسی با خبر شدیم که تلویزیون دولتی انگلیس در راستای تلاش برای رسمیت بخشی به سناریوهای خود در تقابل با جمهوری اسلامی و مردم ایران مجبور به جعل عنوان استادی دانشگاه تهران شده است. در همین راستا فردی به نام «محمدکاظم محمدی» تحت عنوان عضو هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با شبکه بیگانه بیبیسی فارسی گفتوگو کرده که با توجه به اینکه چنین فردی اصلاً در دانشگاه تهران عضو هیأت علمی نیست واکنش رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران را برانگیخته است. دانشگاه تهران همچنین طی اطلاعیهای اعلام کرده که «دانشگاه تهران این سوءاستفاده از عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.»واشنگتن پست: جوانان اسرائیلی از خدمت سربازی گریزانند دست آخر این که یک روزنامه امریکایی در گزارشی اعلام کرده که جوانان اسرائیلی که شاهد بیماریهای گوناگون روانی و همچنین اعتیاد به مواد مخدر نزد نظامیان نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی هستند، از رفتن به سربازی خودداری میکنند و به ترفندهای مختلف برای فرار از سربازی دست میزنند. به نوشته روزنامه «واشنگتن پست» خودداری فزاینده جوانان صهیونیست برای خدمت در ارتش رژیم اشغالگر قدس، محافل و دستگاههای ذیربط را نگران کرده است و مقامات صهیونیستی اینک متوجه شدهاند که جایگاه خود را از دست دادهاند.