باقی ماندن پرونده هسته ای ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد هیچ توجیهی ندارد.امریکایی ها به اشتباه تصور میکنند با فشار به ایران در موضوع هستهای میتوانند جمهوری اسلامی ایران را بشکنند اما آنها با این مسئله یا با طرح مسائل دیگر نخواهند توانست ملت ایران را به زانو درآورند.