مناسبات پشت پرده برخى شاهزادگان سعودى با مقامات رژیم صهیونیستى جاى بسى تاسف دارد!برخى سران دربار سعودى با انعقاد قرادادهاى مخفیانه با مقامات رژیم صهیونیستى در اراضى اشغالى سرمایه گذارى مى کنند.مسلما این ننگ به هیچ عنوان از سوى ملتهاى مسلمان پذیرفته شده و قابل توجیه نیست.در این یک روزنامه صهیونیستى نوشت یک شاهزاده سعودى در تماس با اسرائیل است تا هتلى در ساحل شهر “تلآویو” بسازد. ولید بن طلال” در نظر دارد این هتل را با مشارکت خانواده فلسطینى “ابوالعافیه” ساکن شهر یافا که مالک ساختمانى در خیابان “ هربرت سموئیل “ در ساحل دریا هستند بسازد. این هتل متشکل از هشت طبقه و 150اتاق خواهد بود. دو مهندس یکى عرب و دیگرى از شهردارى تل آویو طرح ساخت این هتل را پیگیرى مىکنند و همه نقشههاى آن را به نیز شهردارى تحویل دادهاند. این در حالى است که اینگونه اقدامات بر خلاف اهداف و توصیههاى دفتر عربى تحریم اقتصادى رژیم صهیونیستى وابسته به اتحادیه عرب است. این دفتر که در سال 1951 میلادی، طبق مصوبه شماره 357 اتحادیه عرب تاسیس شد، موظف است، سیاستها و برنامههاى لازم براى تحریم اسرائیل را به کشورهاى عربى توصیه و پیشنهاد کند. دربار سعودیها طى سالهاى اخیر به یکى از مراکز تولید بحران در جهان اسلام تبدیل شده است.بسیارى از تروریستهاى سلفى در عراق تحت نظارت سعودیها به فعالیت خود ادامه مى دهند.اخیرا شاهدبودیم که مشاور امنیتى ملى عراق از دستگیرى صدها تروریست عربستانى در عراق که شمار زیادى از آنان در عملیات امنیتى کشته شدند، پرده برداشت. این درحالى است که آکادمى نظامى “وست پوینت” درتحقیقات اخیر خود اعلام کرد که اکثر جنگجویان القاعده درعراق از عربستان و لیبى آمده اند و بیشتر آنها نیز دانشجوى دانشگاه هستند.چندى پیش نیز نیویورک تایمز نیز فاش کرده بود که 60 درصد از جنگجویان خارجى حاضر در عراق متعلق به کشورهایى هستند که این کشورها از متحدان اصلى آمریکا محسوب مى شوند که عربستان از جمله این کشورها است. نیمى از مردان مسلح که وارد عراق مى شوند، از عربستان مى آیند و شمار این افراد در ماه به 60 تا 80 نفر مى رسد و عربستان هیچ اقدامى براى جلوگیرى از ورود این افراد به عراق انجام نمى دهد.