قدس اخبار ویژه گاف «اوباما» در لیسبون درباره ایران باشگاه خبرنگاران- رئیس جمهور آمریکا در پرتغال در سخنانی عجیب و غریب با اشاره ضمنی به وجود شکاف در بدنه گروه شش در قبال ایران، ابتدا مدعی ادامه فشار بر تهران برای شرکت در مذاکرات هسته ای شد و لحظاتی بعد ادعا کرد که ایران خود تقاضای شرکت در مذاکرات هسته ای را کرده است. اذعان ربع پهلوی به تلاش سی ساله برای شکل گیری جریان فتنه باشگاه خبرنگاران - رضا ربع پهلوی، فرزند شاه مخلوع در آخرین مصاحبه خود از تلاش سی ساله برای شکل دادن جریان فتنه در ایران سخن گفت. به گزارش روزنامه گلوب اندمیل، وی در مصاحبه با این روزنامه کانادایی گفت: من سی سال وقت و پول خود را صرف این جریان کرده ام. تصویر احمدی نژاد در تبلیغات حزب پیروز یونان شبکه ایران- بهره گیری کاندیدای یونانی از تصویر رئیس جمهور ایران در تبلیغات انتخاباتی خبرساز شد. «یورگوس آرسنیس» وابسته به حزب سوسیالیست یونان (حزب حاکم) در پوسترهای تبلیغاتی، تصویر خود و دیدارش را با شخصیتهایی مانند احمدی نژاد را منتشر و آن را در نزد شهروندان آتن ارائه کرد. رادیو زمانه ابزار جاسوسی هدیه می دهد باشگاه خبرنگاران - سایت رادیو ضد انقلاب زمانه، متعلق به سرویس جاسوسی ایالات متحده که از هلند پخش می شود، خوانندگان خود را به شرکت در نظرسنجی در ارتباط با میزان اثرگذاری اخبار این رادیو و سایت آن تشویق و اعلام کرده است، به شرکت کنندگان به قید قرعه دستگاه ضبط صدای پیشرفته هدیه می دهد. به گفته برخی کارشناسان، این دستگاههای ضبط صدا و تصویر بیشتر در موارد جاسوسی و استراق سمع بکار گرفته می شوند. ربایش پدر یکی از قضات پرونده کهریزک فارس- افراد ناشناس مسلح پس از ربودن پدر یکی از مقامات قضایی مرتبط با پرونده کهریزک از شیراز و منتقل کردن وی به تهران پیکر نیمه جان او را مقابل خانه فرزند قاضی اش رها کردند.آدم ربایان، پدر این مقام قضایی را که فردی 57 ساله است و محمد علی نام دارد در کف قسمت عقب اتومبیل خوابانده و تا تهران مورد شکنجه قرار داده و پیکر نیمه جان او را روبروی خانه فرزندش رها کردند.محمد علی در بازجوییهای خود به پلیس گفت: آدم ربایان از من می خواستند که خانه پسرم در تهران را به آنها نشان بدهم. اقدامات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی عاملان این حادثه در تهران و شیراز آغاز شده است. حکم نهایی « آشتیانی» بیاید، لازم الاجرا ست ایسنا - حجة الاسلام مالک اژدر شریفی رئیس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: سکینه محمدی آشتیانی هم اکنون در زندان تبریز و در سلامت کامل است و پرونده وی در تهران مراحل قانونی را دنبال می کند و اگر تأیید نهایی و دستور اجرای حکم صادر شد، حکم اجرا می شود. عیادت تلفنی احمدی نژاد از ملک عبدا... ایسنا - رئیس جمهور احمدی نژاد در تماس تلفنی با ملک عبدا...، پادشاه سعودی، حال وی را جویا شد و برایش آرزوی سلامتی کرد. این مکالمه تلفنی بعدازظهر دیروز(یکشنبه) انجام شد. جواد اردشیر لاریجانی: ندا آقاسلطان را مأمور MI6 کشت پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر - محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران سازمان جاسوسی بریتانیا را عامل قتل ندا آقا سلطان دانست. لاریجانی گفت: یک نکته غم انگیز اینکه یک مأمور ام ای 6 انگلیس که من می توانم اسم او را فاش کنم، در یک روز دوشنبه به ایران می آید و در همان روز در یک خیابان خلوت ندا آقاسلطان این دختر مظلوم را می کشد و در همان روز به انگلیس باز می گردد و موجی از فتنه و ابهام را در کشور ما می پراکند. رفتار «نتانیاهو» شبیه روسپیان است! شبکه ایران- روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در گزارشی نوشت: رویکرد بنیامین نتانیاهو، رئیس کابینه رژیم صهیونیستی درخصوص شهرک سازی، مانند تن فروشی است که چانه زنی می کند. اعتراف به حمله کرم آمریکایی به تأسیسات هسته ای ایران رجا - روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اعتراف کرد که کرم «استاکس نت» برای از کارانداختن سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم و توربین های بخار نیروگاه هسته ای بوشهر طراحی شده بود. اذعان روزنامه اماراتی به درستی نام خلیج فارس شبکه ایران- روزنامه انگلیسی زبان نشنال امارات روز یکشنبه در گزارشی از حاشیه رزمایش هوایی دفاعی ایران، برای نخستین بار از نام صحیح «خلیج فارس» استفاده کرد . کیهان حواست کجاست آقای موسوی؟! با حکم خمینی باید چند بار تو را دار بزنند(خبر ویژه) بیانیه تکراری و بی خاصیت موسوی باعث ملال و ناامیدی بیشتر محافل ضدانقلاب شد. سایت ضد انقلابی و تندرو «خودنویس» با اشاره به این بیانیه نوشت: پیام اخیر و نه جدید آقای میرحسین موسوی به مناسبت روز دانشجو منتشر شد. پیام استخری است از حرف های قشنگ و البته طبق معمول، با چند حفره گشاد در ته استخر تا آن حرف های قشنگ را به سرعت ببلعند. از یک طرف بر اهمیت «آگاهی» تاکید می کند و از طرف دیگر برای چندمین بار و این بار با خط قرمز به ما یادآوری می کند که خمینی الگوی اوست. نمی دانم آیا واقعاً فکر می کند با نقل قول از خمینی به سخن خود اعتبار می بخشد؟! از یک طرف خود را همراه جنبش سبز می داند و نه رهبر آن و از طرف دیگر از قول جنبش سبز می گوید که اجرای بدون تنازل قانون اساسی خواسته این جنبش است. از یکطرف خواهان اجرای بدون تنازل قانون اساسی است و از طرف دیگر به ولی فقیه که قانون اساسی او را عملاً فصل الخطاب می داند معترض است. موسوی نشانه نازایی اپوزیسیون و مخالفان است. این رسانه ضد انقلابی در متن دیگری نوشت: درست بعد از انتخابات بود که یک سلسله از صحبت های خمینی در تلویزیون شروع به پخش شد. آن قدر این صحبت ها باب میل حکومت بود که انگار امام راحل، جناب موسوی و کروبی رو گذاشته جلوش و با همون لحن خاص داره میگه «لیکن شما غلط می کنید...». امروز وقتی بیانیه موسوی را که سعی داشت تاییدی از زبان امام راحل برای حرف هاش بیاره رو دیدم ناخودآگاه یاد اون مصاحبه ها افتادم. خواستم به آقای موسوی یادآور شوم که خمینی رو عده بسیار بسیار قلیلی در جنبش سبز قبول دارند پس آوردن آیاتی از امام راحل شما رو توجیه نمی کنه اگر هم صحبت از خمینی برای بی دفاع کردن حاکمیته که اون ها با توجه به اون مصاحبه هایی که من دیدم دلایل خیلی خوبی از زبان امام راحل دارند که برای هر کدوم از اون دلایل میشه یک بار شما رو بالای دار فرستاد. پس خواهش می کنم، جان من، جان من جان من اسم خمینی رو در بیانیه هاتون نیارید و ما رو سرخورده نکنید! واگذاری خاموش «بالاترین» به کیهان برای 100 سال! (خبر ویژه) عقب نشینی گردانندگان سایت ضد انقلابی بالاترین از اهانت علنی به مقدسات اسلامی که یکی از نتایج شکست فتنه و آشوب سال گذشته به شمار می رود، باعث مجادلات جدی در محافل ضد انقلاب شده است. برخی از این محافل با عصبانیت گفته اند اتفاق جدید نشانه شکست و واگذاری «بالاترین» به کیهان و حاکی از تسخیر این رسانه ضد انقلابی توسط قدرت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. چند روز پیش یحیی نژاد- از گردانندگان بالاترین- در گفت وگو با دویچه وله آلمان تصریح کرد«لینک های توهین آمیز کم کم باعث شده بود، کاربران مذهبی را از دست بدهیم ما صرفاً تغییرات کوچکی خواهیم داد و لینک هایی را که مستقیماً توهین آمیز و تمسخرآمیز هستند به صفحه اول راه نمی دهیم اما قرار نیست لینک های ضد مذهب فیلتر شوند». این خبر در کیهان با عنوان «کاربران ریزش کردند، بالاترین دنده عقب گرفت» منتشر شد. به دنبال این عقب نشینی از سر ناچاری یکی از کاربران ضد انقلاب و ضد دین بالاترین، خطاب به یحیی نژاد نوشت: ملت ایران، تقدس زده است و این زندگی من را سیاه می کند. من نمی خواهم اثرات مخرب مذهب را برایتان برشمارم که خودتان واقفید. متوجهید؟ شما به مذهبیون القا می کنید که کسی نباید به چیزهای مقدس آنها توهین کند، کاری که سال های سال به دوش ملاهای منبر و فدائیان اسلام و شریعتمداری ها بوده است. و چه مضحک که حتی حسین شریعتمداری هم کار جدید بالاترین را «دنده عقب» می داند. مدیر بالاترین! ما را به عقب نرانید و بر سر این نوزاد مجازی نکوبید. یکی دیگر از این کاربران- که اغلب هم خارج نشین هستند- با عصبانیت نوشته است: قرار است در مزایده ای که به زودی برگزار می شود سایت بالاترین برای 100 سال به روزنامه کیهان واگذار شود. این عهدنامه احتمالاً سند برادری لاینفک یحیی نژاد با حسین شریعتمداری است. اما سایت ضد انقلابی ایران گلوبال- از حامیان رسوای حمله رژیم صهیونیستی به ایران- در واکنش به سردرگمی و انفعال گردانندگان بالاترین ادعا کرد: بالاترین به تسخیر سپاه پاسداران درآمده است. رفتارها و تصمیمات اخیر مدیران بالاترین در حد حیرت آور و غیر قابل توضیحی، عجیب و خلاف جهت طبیعی رفتارهای گذشته و روح سایت بوده است. آنچه این رفتارها را حیرت آورتر می کند این است که مجموعه این تصمیم ها در جهتی صورت گرفته که برآیند آن تصمیم ها با خواست های رژیم در تطابق کامل است. همین جا باید روشن کرد حتی خیال اینکه مدیران و صاحبان بالاترین به دلخواه و تمایل قلبی، حرکت در چنین جهتی را برگزیده باشند، مردود و غیرقابل باور است. سایت مذکور ادامه می دهد: یک نگاه گذرا به صفحات داغ بالاترین نشان می دهد که وزن سیاسی و اجتماعی بالاترین، بخصوص لینک های تحلیلی مربوط به حوادث پس از انتخابات، در بسیاری از ساعات به نحو بسیار محسوس و نگران کننده ای سبک و کمرنگ شده است. نکته قابل طرح، در موازات با این رویداد در بالاترین، تحولات استراتژیکی است که توسط رژیم به ویژه سپاه پاسداران انجام گرفته است. این تحول استراتژیک، مجموعه ای از عملیات مختلف سیاسی و اطلاعاتی و اجتماعی را شامل می شود. آنها در جنگ نرم، بیشتر به روش های نرم روی کرده اند که یکی از آنها اجرای یک موج گسترده «فعالیت و ضد فعالیت» رسانه ای به انحاء مختلف و متنوع است.]...[ آنها قدم های بسیار حساب شده، عمیق و موفقی در جهت تسخیر و تسلط کامل بر فضای اطلاعاتی، خبری و رسانه ای برداشته اند. «ایران گلوبال» اضافه می کند: بالاترین یکی از رسانه های در دسترس جنبش سبز بوده و بدون شک می توان نتیجه گرفت که سپاه پاسداران در طرح عملیاتی خود برای تسلط بر فضای اطلاعاتی و رسانه ای، کنترل محتوای سایت بالاترین را هم هدف قرار داده است. هنوز مدت زیادی از حمله بسیار جدی و با ابعاد حیرت انگیز نیروهای سایبری سپاه به بالاترین نگذشته است، حمله ای که بسیار پیچیده بود و تمام اطلاعات کاربران را جمع آوری کرد. سپاه اکنون در حال تسلط کامل بر فضای اطلاعاتی و رسانه ای دیجیتال ایران است. ما که عرضه براندازی نداریم آمریکا هم بدبخت تر از آن است که کمک کند(خبر ویژه) ارگان گروهک های مارکسیستی سرگردان با اذعان به گرفتاری و درماندگی آمریکا اعلام کرد: براندازی در ایران امکان ندارد و این در حالی است که انجام چنین کاری بدون کمک خارجی امکانپذیر نیست. «اخبار روز» که در ارتباط با گروهک هایی نظیر فدائیان خلق، اتحاد جمهوری خواهان، برخی عناصر توده ای و روند جدایی فعالیت می کند، در تحلیلی نوشت: هیچ تغییری که پایه های اصلی قدرت را در ایران جابجا کند، در آینده نزدیک رخ نخواهد داد. شانس و انگیزه ای برای تغییر مدار گردش ایران در سطح جهانی وجود ندارد. حمله نظامی آمریکا به منطقه، تلاش دیوانه وار برای جلوگیری از حذف آمریکا از مدیریت بلامنازع جهان بود. اقدامی که هرچه می گذرد، بیشتر مشخص می گردد که نه تنها با ناکامی در رسیدن به هدف مواجه گردید، بلکه خود به عامل تسریع فروپاشی هژمونی ابرقدرت تبدیل شد. سناریوی حمله به خاورمیانه براساس تئاتر 11 سپتامبر، ریسکی بود که به سادگی در بین محافل اصلی تصمیم گیری در آمریکا پذیرفته نشد. آمریکا در عراق و افغانستان با شکست روبرو شد. اوباما آمد، اوضاع بدتر شد و او انتخابات میاندوره ای را باخت. اینک آمریکایی ها باز بر سر یک دوراهی قرار گرفته اند؛ مشت آهنین جمهوری خواهان را نشان دهند و یا با اوباما همچنان از نردبان پایین تر آیند؟ در حالی که نتیجه لشکرکشی و نیز تهدیدات توخالی بوش و چنی، در دو سال آخر، در مورد حمله به ایران، اعتبار و آبرویی برای «مشت آهنین» باقی نگذاشته است، معلوم نیست که این عرض اندام جدید جمهوری خواهان، چه کسی را می خواهد بترساند؟ این سایت ضد انقلابی اضافه می کند: جمهوری اسلامی بدون حضور قدرتمند آمریکا در منطقه قادر به حفظ سکان قدرت است. «انقلاب های رنگین» هم با کمک مستقیم آمریکا معنا داشت و با کسالت های ابرقدرت، این پروژه متوقف شده و در گرجستان و اوکراین هم رنگ باخته است. بنابراین، این امر در ایران هم دست یافتنی نیست. این ساده اندیشی است که در ایران با حذف عوامل خارجی، می توان تغییرات ساختاری به وجود آورد و کسانی هم که دل به حمله نظامی آمریکا بسته اند، توجه نمی کنند که آمریکایی ها در وضعیتی به مراتب وخیم تر از آن قرار دارند که قادر به انجام چنین کاری با عواقب نامعلومش باشند. اسرائیلی ها اگر در بمباران خاصیتی می دیدند، لحظه ای در آزمودن شانس خود درنگ نمی کردند. ویکلی استاندارد: ایران بازی را برد آمریکا باید دست خالی از عراق برگردد(خبر ویژه) رسانه های آمریکا و اروپا ایران را برنده اصلی تشکیل دولت ملی در عراق و آمریکا و رژیم سعودی را بازندگان اصلی ماجرا معرفی می کنند. هفته نامه نومحافظه کار ویکلی استاندارد درباره تشکیل دولت جدید عراق نوشت: دولت سعودی چندی پیش از سران گروه های عراقی خواسته بود برای یافتن راه حل به ریاض بروند و این نشان می دهد که آنها هم فهمیده اند یا بالاخره به این نقطه رسیده اند که تشخیص دهند سیاست های فاجعه بار آمریکا در عراق به بن بست رسیده است. پیشنهاد عربستان، پس از نمایان شدن نشانه های قدرت برتر ایران بود، زمانی که نوری المالکی نخست وزیر عراق به تهران سفر کرد. حالا همه شاهد هستیم که توصیه های فاجعه بار گروه تحقیق و مطالعاتی بیکر- همیلتون (2006) چگونه جواب می دهد، آن هم با دولت حاکم در کاخ سفید. طبق این سیاست تمامی همسایگان عراق دعوت شده اند و ایران سیاستی واقع گرایانه تر از همه دنبال کرده و به نتیجه دلخواه رسیده در حالی که عربستان سعودی هیچ موفقیتی نداشته است. آنها هراسان از موقعیت و نفوذ ایران، عقب نشسته اند و تمایلی به همکاری با مالکی که مورد تأیید ایران است، ندارند. دولت سعودی از سال گذشته و برخلاف تمایل مالکی تلاش کرد به سمت تخریب سیاسی وی برود. تصمیم ریاض نشان داد که آنها چه قدر اوضاع سیاسی عراق را بد فهمیده اند. مالکی که تمام شده تلقی می گردید، دوباره به قدرت بازگشت در حالی که شانس علاوی از اول هم پایین بود. آمریکا هم این را فهمید. سعودی ها با دور نگه داشتن و فشار به مالکی، باعث نزدیکی بیشتر او به ایران شدند. ویکلی استاندارد معتقد است: ایرانی ها برخلاف مسیر سعودی ها، عملگرایانه رفتار و بازی کردند. ایران اکنون می تواند کارهای آمریکا را بی اثر کند. یا دولت اوباما، تخریب گری های سعودی را تشویق کرده و درک ننموده و یا شاید حتی بدتر، نتوانسته خط ریاض را کنترل کند. گروه مطالعات عراق (بیکر- همیلتون) تمرکز خود را بر خروج نیروها از عراق گذاشته بود اما نفهمید که با این کار قدرت چانه زنی آمریکا از دست می رود. اکنون هیچ چیز از عراق برای ما (آمریکا) نمانده و باید دست خالی از این کشور برگردیم. روزنامه فرانسوی لیبراسیون هم در گزارش مشابهی نوشت: اگرچه آمریکا، عراق را اشغال کرده اما متوجه ناتوانی سیاسی خود درعراق شده، جایی که نماینده مورد حمایت آنها ایاد علاوی در برابر نوری مالکی شکست خورد. پس از 8 ماه تنش، تغییری در حاکمیت سیاسی عراق ایجاد نشد و مجدداً نوری مالکی در ریاست دولت باقی ماند و جلال طالبانی هم ریاست جمهوری را حفظ کرد. اینها نشانه پیروزی و صحنه گردانی ایران است. چه کسی به هاشمی ظلم می کند دادگاه یا جنایت های تو؟! (خبر ویژه) یک متهم پولشویی و فتنه انگیزی می گوید مشغول گذراندن دوره دکترا در دانشگاه آکسفورد انگلیس است و تنها به شرطی برای پاسخگویی به اتهاماتش به ایران برمی گردد که «دادگاه مستقل» باشد! مهدی هاشمی در نامه ای که سایت های اینترنتی منتشر کرده اند ادعا می کند احضار وی برای رسیدگی به اتهامات عدیده اش شخص وی نیست «بلکه هدف، پدر مظلوم من است»! او همچنین خود را جانباز شیمیایی معرفی کرده و نوشته است: از زمانی که چشم باز کرده ایم تا امروز در معرض آسیب های ناشی از مبارزات خانواده ]![ و آثار تصمیمات دشمن شکن بوده ایم. مهدی هاشمی همچنین خطاب به محسنی اژه ای دادستان کل کشور نوشته است: علی رغم مسئولیت نظارت بر دانشگاه های آزاد خارج از کشور، مشغول تحصیل در دانشگاه آکسفورد هم هستم که برای تهیه پایان نامه دکترایم می باشد، آماده حضور در محکمه می باشم و شرط های من را هم می دانید که هیچ درخواست غیرقانونی در آن نیست. مهمترین آنها دادگاه مستقل و مصون از تحمیل نیروهای امنیتی با همه حقوق دادگاه و متهم ونیز توجه به شکایات متهم است.وی در عین حال ادعا کرد احضاریه ای که برای وی صادر شده قانونی نبوده است. سخنگوی قوه قضائیه اخیراً اعلام کرد اتهامات مهدی هاشمی اعم از مالی و غیرمالی است و منحصر به اغتشاشات پس از انتخابات نمی شود. پولشویی میلیاردی، سوءاستفاده از اموال دانشگاه آزاد برای فعالیت های غیرقانونی، راه اندازی سایت ضد انقلابی، تولید و انتشار شایعه علیه نظام، زمینه سازی برای القای تقلب و ایجاد اغتشاش و... از جمله اتهامات مهدی هاشمی است. اسناد به دست آمده از دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد که مهدی هاشمی ریاست آن را بر عهده داشته به همراه اعترافات مستند برخی متهمان و محکومان دیگر، وسعت تخلفات را بیشتر نشان می دهد و به همین دلیل هم مهدی هاشمی در نامه اخیر خود نسبت به مراجعه ماموران امنیتی به دفتر هیئت امنا و ضبط اسناد ابراز نگرانی کرده است. او در عین حال توضیح نداده که چگونه می توان با پنهان شدن پشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و هزینه کردن از حیثیت وی، از مسئولیت تخلفات و خیانت به کشور و ملت گریخت و نام خیانت در امانت و سوءاستفاده و پولشویی را «آسیب ناشی از مبارزات خانواده» و «تصمیمات دشمن شکن» گذاشت؟! یا از جایگاه متهم، برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کرد که کدام قاضی و چگونه و در چه حدی به پرونده اتهامات متهم رسیدگی کند! به یقین اگر اطلاق صفت «مظلوم» برای آقای هاشمی جایز باشد، یکی از آن موقعیت های مجاز، همین مظلوم واقع شدن از جانب مهدی و فائزه هاشمی است که به انواع فتنه گری ها و سوءاستفاده از موقعیت آلوده شده و در هنگام سخت شدن عرصه، حیثیت پدر را ملکوک ساخته اند و به خاطر همین جفا، پدر را در موضع اتهام قرار داده اند.آیت الله هاشمی رفسنجانی چندی پیش در دیدار با اسدالله بادامچیان نماینده تهران و عضو مرکزیت حزب مؤتلفه اسلامی درباره مسائل مربوط به فرزندان تصریح کرده بود: «این مسائل خصوصی است و در هیچ جای دنیا چه در حقوق اسلام و دیگر کشورها، پدر را به جای پسر محاکمه نمی کنند، البته بلاتشبیه عرض می کنم امام دهم هم فرزندشان جعفر کذاب بود اما کسی به این دلیل ایشان را مؤاخذه نمی کند». جمهوریاسلامی جهت اطلاع *** حجتالاسلام حسین ابراهیمی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، در پاسخ به واکنش بعضی مداحان نسبت به بخشنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: مساجد به دلیل احترام و قداستی که دارند باید تابع شرایطی باشند. ما تاکید کردیم در روز عاشورا مقابل مساجد گوسفند ذبح نشود، چرا که ممکن است افراد بدون توجه با لباسهایی که آغشته به خون گوسفندها است وارد مسجد شوند. تاکید شده است در مساجد در هنگام بیان مطلب و نوحهخوانی از منابع خوب استفاده گردد و از کتب معتبر همچون آثار شهید مطهری استفاده گردد و جلوی ترویج خرافات در مساجد گرفته شود و تنها مطالب مستند گفته شود. وی در مصاحبه با ایلنا بااشاره به عریانشدن آقایان در مراسم سینهزنی گفت: به دلیل اینکه بانوان در مساجد حضور دارند و ممکن است به قداست مجلس ضربه وارد شود این عمل ممنوع شده است. رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد بااشاره به واکنش شدید تعدادی از مداحان نسبت به این شرایط یادآور شد: این عکسالعمل اصلا برای من مفهوم نشد، چرا که ما برای مداح خوب احترام قائل هستیم و تبلیغات آنها گاهی اوقات از تبلیغات ما هم اثرگذارتر است. وی افزود: مداحان عواطف را تحریک میکنند و با دین و اهل بیت مرتبط میکنند. لذا ارزشمند است که از ذکر سخنان بیمبنا در روضهخوانی و عریانشدن در مقابل زنها و قمهزنی خودداری شود. *** یک خواننده لسآنجلسی آلبومش را با مجوز ارشاد منتشر کرد. به گزارش شفاف به نقل از فرهیختگان، بالاخره نخستین آهنگ داخلی حبیب محبیان پس از انقلاب اسلامی ایران منتشر شد. براساس همین گزارش، وی در مصاحبهای که سال گذشته داشته دیدگاهش را این طور بیان میکند: "مسجد باید باشد اما مشروبخواری هم باشد. باید مردم آزاد باشند که حرفشان را بزنند". همین گزارش میافزاید: او به هر حال جزو معدود خوانندههایی بود که کار سیاسی علیه نظام نخوانده بود و خودش یا اقوام درجه یکش جزو گروههای ضدانقلاب همچون منافقین و سلطنتطلبان نبودند و به همین دلیل دولت ریسک کرد و از آمدن وی به ایران حمایت هم کرد و مقابل انتقادات ایستاد. جوان سید محمد خاتمی به استانداران دوران دوم خرداد فراخان داد سید محمد خاتمی با فراخواندن استانداران دوران اصلاحات دستور فعالیت آنان را برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر کرده است. سید محمد خاتمی با فراخواندن استانداران دوران اصلاحات دستور فعالیت آنان را برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر کرده است. به گزارش«جوان آنلاین»،سید محمد خاتمی در دیداری که با برخی از استانداران دوران اصلاحات داشته ضمن تاکید بر انسجام اصلاح طلبان گفته است:من امیدوارم تا 6-5 ماه آینده برای اصلاح طلبان تغییراتی در فضای سیاسی کشور بوجود آید.وی همچنین به استانداران خود گفته است که برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال شده و به شناسایی،جذب و و چینش لیست های پیشنهادی خود در استان ها اقدام نمایند.خاتمی با باین اینکه اصلاح طلبان باید با ظرفیت بالا در این انتخابات شرکت کنند تصریح کرده که فرصت خوبی دراین انتخابات برای اصلاح طلبان نهفته است. «جوان آنلاین» بزودی جزئیات بیشتری از این جلسه را منتشر خواهد کرد. ایران دیگه چه خبر؟ تعیین تکلیف مهدی هاشمی برای قوه قضائیه از لندن خبر اول این که مهدی هاشمی رفسنجانی در نامهای خطاب به غلامحسین محسنی اژهای، برای بازگشت خود به کشور و حضور در دادگاه، شرط تعیین کرده و مدعی شده که یقیناً در دادگاه تبرئه خواهد شد.وی در حالی که مدتها از صدور حکم جلب او توسط وزارت اطلاعات و دستگاه قضا میگذرد، ضمن تأیید شایعات مربوط به بازگشت خود از لندن، واکنش افکار عمومی نسبت به این مسئله را اوجگیری شانتاژها نامیده است! وی در این نامه خطاب به محسنی اژهای نوشته است: مطمئناً جنابعالی و همکاران میدانید رسماً اعلام کردهام علیرغم مسئولیت نظارت بر دانشگاههای آزاد خارج از کشور، مشغول تحصیل در دانشگاه آکسفورد و تهیه پایاننامه دکترایم بوده و آماده حضور در محکمه هستم و شرطهای من را هم میدانید که هیچ درخواست غیرقانونی در آن نیست. تمجید رهبر مذهبی کشمیر از پیام رهبر معظم انقلاب رهبر مذهبی کشمیر ضمن تشکر از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مراسم حج امسال، رهبری ایران را شخصیتی بزرگ توصیف کرد. به گزارش مهر به نقل از «کشمیر آبزرور»، «میرواعظ عمرفارق» در یک کنفرانس خبری افزود: بزودی شخصاً به دیدار سفیر ایران در دهلی نو میروم تا به صورت حضوری از موضعگیری رهبری ایران در این باره تشکر و قدردانی کنم. پرواز نخستین دختر بسیجی خلبان فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه باشگاه هوایی بسیج به 10 فروند هواپیمای فوق سبک مجهز شده،خبر داد: نخستین دختر بسیجی در سن 17 سالگی پرواز خود را امروز انجام خواهد داد.سردار حسین همدانی در نشست خبری با خبرنگاران تأکید کرد: بیش از یکصد خلبان بسیجی تربیت کرده ایم که کار خود را آغاز نمودهاند. وی افزود: بیش از 100 تکاور جنگ سایبری نیز تربیت کرده ایم و اینها وارد عمل شده و عملیات خود را آغاز کردهاند.فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ همچنین یکی از تهدیدات دهه چهارم را جنگ نرم دانست و افزود: ما در جنگ سخت به توپ و تانک نیاز داشتیم اما برای مقابله با جنگ نرم به رسانه و سایبر نیاز داریم. راهاندازی سامانه قوانین و مقررات دولت الکترونیک سامانه قوانین و مقررات دولت الکترونیک به صورت آزمایشی راهاندازی شد. در این سامانه به نشانی www.dotic.ir قوانین و مقررات معتبر بهطور تفکیک شده تدوین و در معرض استفاده عموم مخاطبان قرار میگیرد. این سامانه را معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاون حقوقی رئیس جمهور طراحی و اجرا کرده است. وزیر دفاع: ایران در عرصه ساخت موشک هیچ وابستگی به دنیا ندارد گروه سیاسی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور اعلام کرد: سامانه موشکی برد بلند به دست متخصصان توانمند کشور در دست ساخت است. سردار سرتیپ احمد وحیدی به برنامههای وزارت دفاع برای ساخت سامانههای موشکی برد بلند با توجه به تعلل روسها در تحویل سامانه اس300 اشارهکرد و افزود: متخصصان کشورمان در حال ساخت این سامانه هستند و در این زمینه هیچ وابستگی نظامی به دنیا نخواهیم داشت. وی درمورد خلف وعده روسیه در زمینه تحویل موشکهای «اس 300» و پیگیری برای دریافت خسارات نیز بیان داشت: پیگیریهای حقوقی در این زمینه از سوی ایران حتماً انجام خواهد شد. سردار وحیدی تصریح کرد: از سوی دیگر کار ساخت موشک «اس 300» توسط متخصصان داخلی نیز در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری است.وزیر دفاع با تأکید بر اینکه ساخت این موشک در داخل کشور یک کار زمان بر است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت موشک «اس 300» در مراحل طراحی است و به تدریج سایر مراحل نیز طی خواهد شد.وی همچنین درباره ساخت هواپیماهای مسافربری در کشورمان نیز گفت: در حال حاضر هواپیمای ایران 140 در کشورمان در حال تولید است.وی با اشاره به تولید تعدادی از این هواپیماهای مسافربری در کشورمان، افزود: در حال حاضر به دنبال طراحی انواع دیگر هواپیماهای مسافربری در کشور نیز هستیم.وزیر دفاع در ادامه با اشاره به پیشرفتهای ایران در عرصه دریایی گفت: مواردی از فروندهای بعدی ناوشکن جماران در دست ساخت است که تاکنون مراحل زیادی از کار نیز پیش رفته است. وی با اشاره به پیشرفت مطلوب کار در این زمینه ابراز امیدواری کرد که مراحل ساخت ناوشکن جماران