صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۴  ، 
شناسه خبر : ۱۹۴۶۱۵

بصیرت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پذیرش حق غنی‌سازی ایران از سوی اتحادیه اروپا را پیروزی بزرگ هسته‌ای برای کشورمان دانست و تاکید کرد: پذیرش این موضوع به معنی اذعان 1+5 به شکست تحریم‌هاست.
جواد جهانگیرزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: پذیرش حق غنی سازی پیروزی بزرگ هسته ای برای ایران محسوب می شود.
وی در عین حال پذیرش حق غنی سازی را اذعان 1+5 به شکست تحریمها دانست و تاکید کرد: بعد از گذشت حدود 5 ماه از صدور قطعنامه جدید تحریم علیه ایران، سران اتحادیه اروپا با پذیرفتن حق غنی‌سازی جمهوری اسلامی ایران در حقیقت به شکست تحریم‌ها و عدم تاثیرگذاری آن‌ها بر شرایط داخلی ایران اعتراف کردند.جهانگیرزاده ادامه داد: جمهوری اسلامی توانست در عمل با حمایت تمام قوای کشور و مردم بر فشارها غلبه کند.عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کشورهایی که تا دیروز معتقد بودند تحریم ها می تواند شرایط را سخت تر کند و روی عنصر مقاومت تردید داشتند امروز به این نتیجه رسیدند که روال دنیا با گذشته متفاوت است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس بحث تغییر رفتار اروپا را در مورد ایران و پذیرش حق غنی سازی را بر مبنای واقعیات سیاسی امروز دانست.
 

نام:
ایمیل:
نظر: