امسال سال جنگ برای رژیم صهیونیستی است این گزارشگر صهیونیست در ادامه میافزاید: با توجه به تغییر پیدرپی رژیمها در خاورمیانه ارتش رژیم صهیونیستی پس از 15 سال مجبور گردید، مجدداً طرحهای سالیانه خود را جهت مقابله با خطرات متعددی که درجبهههای مختلف امنیت رژیم صهیونیستی تهدید میکنند، ارائه دهد. وی گفت: ارتش ایران در سالهای اخیر با افزایش توانمندی صنایع دفاعی به تسلیحات و تجهیزات پیشرفته مجهز شده است. هراس کلینتون از نفوذ ایران وی در ادامه افزود: «تصور میکنم که همگان آگاه هستند که اگر ایران از این اعتراضات سوءاستفاده کرده و یا حتی مسیر آن را تغییر دهد چه تبعاتی خواهد داشت. اما ما امیدوار هستیم که در عصر ارتباطات، اعراب گول تاکتیکهای ایران را نخورند». وی در وزارت اطلاعات به عنوان یکی از طرفداران تفکر انقلابی و ارزشی رئیسجمهور شناخته میشد. انتخاب نوشت چندی پیش حجتالاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفترمقام معظم رهبری، با حضور در منزل میرعبدا... موسوی فرزند ارشد مرحوم میراسماعیل موسوی که فروردین امسال فوت کرده بود ضمن ابلاغ پیام تسلیت رهبری، با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرد. فردا نوشت حسن غفوری فرد نماینده اصولگرا ی تهران گفت: باهنر سرلیست تهران در انتخابات مجلس نهم می شود . فرارو نوشت وقتی هاشمی رفسنجانی نامه سال 88 خود را زیر سوال می برد (خبر ویژه) آمریکا جنگ نرم در عراق را پس از 8 سال کش و قوس به ایران واگذار کرده و شکست خورده است.نشریه ویکلی استاندارد، هفته نامه آمریکایی است که توسط نومحافظه کاران منتشر می شود. این هفته نامه با ارزیابی سفر 8 روز پیش رابرت گیتس به عراق و نزدیک شدن موعد خروج اشغالگران می نویسد: شاید این سفر، آخرین سفر رسمی گیتس به عراق باشد. او قرار است به زودی بازنشست شود. اما سفر وی سفر پیروزی نبود. گیتس مثل همیشه مبهم حرف زد و گفت هنوز زود است که «پایان مأموریت» را اعلام کند. این همان جمله ای است که چند هفته پس از حمله نیروهای ائتلاف به عراق، از سوی جرج بوش اعلام شد. دولت آمریکا بیشتر دوست دارد زمانی که آخرین سرباز را از عراق خارج کرد، پایان مأموریت را اعلام کند بدون توجه به اینکه دستاورد نهایی چیست؟هفته نامه آمریکایی با اشاره به برخی اظهارنظرها که عراق دیگر نیازی به حضور نظامی آمریکا ندارد، نوشت چنین اظهارنظرهایی، به طرز خطرناکی بی پایه و عوامانه است. هیچ نوع پیشرفتی در زمینه همکاری دوجانبه عراق با آمریکا در زمینه های غیرنظامی وجود ندارد. در واقع می توان گفت آمریکا در زمینه همکاری های غیرنظامی هیچ کاری نکرده اما برعکس، ایران هر آنچه می توانسته به کار گرفته تا میان عراق و آمریکا فاصله بیاندازد. نه تنها شبه نظامیان تربیت شده در ایران را می توان در عراق دید بلکه روحانی، سپاهی، و پروپاگاندای ایرانی سراسر عراق را فرا گرفته است. آمریکا هیچ کاری در مقابله با این وضعیت انجام نداده است. ما نتوانستیم کشورهای غربی را قانع کنیم که در سرمایه گذاری با شرکت های ایرانی درعراق رقابت کنند. هیچ نوع تحرک دیپلماسی عمومی با عراق برای محدود کردن تأثیر ایران انجام نداده ایم. در مقابل ایرانی ها به هر راهی متوسل شده اند تا تأثیر آمریکارا کم رنگ کنند. اگر آینده آمریکا و عراق به قدرت نرم محدود باشد، پس دیگر آینده ای برای آمریکا در کار نخواهد بود. دولت اوباما این بازی را از قبل واگذار کرده است. این تصور که آمریکا با قدرت نرم خود، جای خروج نظامی خود از عراق را پرخواهد کرد، یک تفکر نادرست است.گزارش ویکلی استاندارد حاکی است: منتقدان عملیات نظامی سال 2003 آمریکا در عراق می گویند این حمله هیچ نفعی برای آمریکا نداشت و فقط به نفع ایران تمام شد. تهران البته از سقوط صدام حسین سود برد اما خیلی از آمریکایی ها از کار کردن با سیاستمداران عراقی که مورد حمایت ایران هستند، ابا دارند. نقش ایران در معادلات اخیر سیاسی در عراق بسیار جدی است. مالکی چرا باید خود را فدای آمریکا کند در حالی که قرار است دیگر خبری از واشنگتن نباشد. فیاما نیونشتاین که به حزب برلوسکونی نزدیک است در روزنامه ایل جورناله تاکید می کند: با انقلاب در خاورمیانه، همه چیز حتی بدتر از گذشته شده است. ایران با بهره برداری از عدم تحرک واشنگتن و با ارسال ناوهای جنگی خود به دریای مدیترانه، در برابر تل آویو، به قدرت نمایی پرداخته و با سرعت هر چه تمامتر طرح خود برای محاصره اسرائیل از سه طرف را به پیش می برد. ایل جورناله نوشت: احمدی نژاد روز چهارشنبه بار دیگر اعلام کرد که خاورمیانه از وجود اسرائیل تهی خواهد شد. آمریکایی ها تا دیروز فکر می کردند می توانند سوریه را از چنگ تهران خارج کنند، اما امروز شاهد پیوستن آنکارا، متحد دیروز، به اتحاد دمشق و تهران می باشند. روزنامه ایران که طی چند روز اخیر با سفید گذاشتن نام مدیر مسئول (کاوه اشتهاردی) منتشر می شد، روز گذشته در حالی منتشر شد که نام علی اکبر جوانفکر به عنوان «سرپرست» (به جای مدیرمسئول) درج شده و نام اعضای شورای سردبیری نیز به کلی حذف شده بود. همزمان تصویر و اخبار اسفندیار رحیم مشایی نیز بر صفحه اول و صفحات داخلی روزنامه مذکور نقش بست. خاطرنشان می شود سال گذشته یک جریان خاص تمام آگهی ها را به روزنامه ایران اختصاص داد و از واگذاری آگهی های دولتی به سایر روزنامه ها و مخصوصا روزنامه کیهان جلوگیری کرد، که این روال غیرقابل توجیه و غیرقانونی کماکان ادامه دارد. این رسانه ضدانقلابی در عین حال در مطلب دیگری نوشت: موضوعات داغ روز، تساوی بازی الکلاسیکو- درگیری در بازی پرسپولیس و استیل آذین. این لینک هایی است که ما در بالاترین داغ می کنیم. آیا من و تو در بالاترین یک هدف و آرمانی داریم یا اینجا محلی برای سرگرمی ماست؟ چرا موسوی و کروبی فراموش شده اند؟ نوشت: مطمئنا این فیلم در حدی نبود که از نظر ارزش های سینمایی بالاتر از شاهکار های تاریخ سینما چون «سانست بولوارد»، «کازابلانکا»، «هفت سامورایی» و «دیوانه ای از قفس پرید» قرار گیرد. اما بار دیگر «کلیک کاران حرفه ای» در سایت بالاترین، برخی سایت های دیگر و در صحنه فیس بوک از مردم خواستند تا به سایت IMDB و بالاتر از فیلم های کارگردان های نامدار سینمای جهان چون فرانسیس فورد کاپولا، کوئینتین تارانتینو، استیون اسپیلبرگ و سیدنی لومت قرار گرفت. اگرچه پس از یک هفته سایت