. جوانفکر، نماینده رییسجمهور در شورای نظارت بر صداوسیما شدبه گزارش ایرنا در حکم محمود احمدینژاد خطاب به جوانفکر آمده است: «انتظار دارد با اعمال نظارت شایسته بر برنامههای رسانه ملی، مدیریت سازمان صدا و سیما را در جهت ترویج و تحکیم مبانی دینی، اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامی یاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامههای رسانه ملی را به طور نوبهای به اینجانب گزارش نمایید.»پیش از این حسن مظفر و اسفندیار رحیم مشایی نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما بودند که هنوز مشخص نیست جوانفکر جایگزین کدامیک از این دو نفر شده است. ایسنا نوشت: در آستانه آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس نهم، جبهه حامیان دولت اسلامی با انتشاراولین اطلاعیه خود اعلام موجودیت کرد.به گزارش ایسنا، این جبهه متشکل از جمعی از طرفداران محمود احمدینژاد در فضای سایبری است رئیس جمهور، دیروز طی حکمی، علی اکبر جوانفکر مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و سرپرست موسسه "ایران" را به عنوان نماینده رئیس جمهوری در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. جوانفکر، به دلیل انتشار ویژه نامه خاتون توسط روزنامه ایران، در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به یکسال حبس و سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم شده است. * آیتالله مصباح یزدی از برخی مداحیها و پخش آن از صدا و سیما انتقاد کرد. به گزارش مرکز خبر حوزه، آیتالله مصباح یزدی طی سخنانی که در شب شهادت امام سجاد علیهالسلام در جمع روحانیون قم ایراد کرد گفت: گاهی انسان از پخش برخی مداحیها از صدا و سیما که اشعار آن از لحاظ محتوایی و فنی در سطح پایینی قرار دارد، شرمنده میشود که چرا این اشعار در کشوری که حکومت و مذهب آن منتسب به اهل بیت(ع) است، پخش میشود. وی افزود: متأسفانه امروزه برخی از ما، به ائمه معصوم(ع) در حد یک طبیب هم توجه نمیکنیم؛ زیرا معارف نابی از این بزرگواران به دست ما رسیده است، اما در استفاده از آنها خود را بیبهره کرده ایم. ایشان خطاب به این دسته از مداحان و مرثیه خوانان تأکید کرد: اگر میخواهید از این طریق نان بخورید، کار خوب انجام دهید؛ شما که برای مداحی خود پول میگیرید، حداقل ساعتی هم برای تهیه اشعار خود زمان صرف کنید. خراسان سیاستنامه نوشتسیاستنامه نوشتاعتدال نوشتنسیم نوشت علی مطهری نماینده تهران گفت: پیاده کردن افراد از قطار انقلاب، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش میدهد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران انتقال سایتهای اینترنتی بخش دولتی به داخل کشور را اقدامی «ضروری ... برای حفظ امنیت اطلاعات حکومتی» در مقابل حملات سایبری خواند.علی حکیم جوادی با اشاره به «خطر هر لحظه دخل و تصرف در دادهها» گفت، حدود ۹۰ جمهوری اسلامیکیهان وی آنگاه برای خارج شدن از زیر علامت سؤال اصلی، توپ را در زمین کیهان و... انداخته و می نویسد: وقتی کیهان و رجانیوز و فارس به تمسخر فعالان سیاسی در دنیای مجازی می پردازند نکته اصلی آنها این است که «برای براندازی باید به داخل کشور و عرصه خیابان بیایید و حالا که جربزه اش را ندارید بروید و خفه خون بگیرید.» قائلان به این نظر در واقع می خواهند فعالیت سیاسی را به حضور خیابانی منحصر کنند در حالی که خود آنها هم اصولاً به نوشتن و فعالیت رسانه ای مشغول هستند.اما از همه اینها گذشته، آقای مجید محمدی به سؤال اصلی جواب نمی دهد: 1- چرا با وجود اینکه جمهوری اسلامی هیچ کاری با شما نداشت، از کشور رفتید و حاضر نیستید برای مبارزه مدعایی به میانه گود برگردید و آنگاه دعوت به مبارزه کنید؟ 2- مگر نمی گفتید همه چیز در خیابان حل و فصل می شود. پس چگونه ادعا می کنید خیابان دیگر در مبارزه اهمیتی ندارد و مهم، «کلیک کلیک بنگ بنگ»های مجازی با بودجه دولت آمریکاست؟! یک عضو مجمع روحانیون ضمن تحریف قرآن کریم ادعا کرد برای رسیدن به حقیقت باید تمام سخنان، حتی به گزارش کلمه، هادی غفاری با استناد به آیه 18 سوره زمر گفت: برای رسیدن به حقیقت باید تمام سخنان حتی سخنان بی بی سی را شنید نه اینکه صرفاً به یک جناح خاص بسنده شود.وی گفت: ما با هیچ شخصی سر دعوا نداریم و این نامه نگاری ها، سخنرانی ها، نقد و خطابه ها همه از سر دلسوزی و بازگشت به راه آرمان های انقلاب است.نکته دیگر اینکه شبکه دولتی انگلیس که وابستگی رسمی خود به سرویس جاسوسی و وزارت خارجه انگلیس را کتمان نمی کند و اسم رمز کودتای 28 مرداد 32 را اعلام کرده، چگونه می تواند جناحی در عداد جناح های سیاسی ایران تلقی شود؟! و مدعیان اصلاح طلبی تا کجا به بیراهه رفته و منحرف شده اند که خود را هم جناحی بی بی سی انگلیس تلقی می کنند. این موضوع از آن جهت قابل توجه مضاعف است که طی دو سال اخیر، طیف گسترده ای از نیروهای ضد انقلاب اعم از سلطنت طلب و مارکسیست و جبهه ملی و... بارها به مدیران بی بی سی اعتراض کرده اند که چرا عنایت ویژه به اصلاح طلبان دارد و عملاً تبدیل به رسانه این طیف از مخالفان جمهوری اسلامی شده است؟ انگلیس و سپر بلای گروهک های معاند شدن؟! و چهارم اینکه، چرا حضرات می توانند جذب بهایی ها، تروریست های منافقین و ریگی- که علناً از فتنه سبز حمایت کردند- سلطنت طلب ها، مارکسیست های لائیک و نهضت آزادی و... شوند و آن قدر از پرز و نتانیاهو دلربایی کنند! که سرمایه بزرگ اسرائیل لقب بگیرند اما نتوانند با اسلام خواهی و وطن دوستی و عزت طلبی ملت ولایت مدار ایران کنار بیایند؟ها آرتص: حماقت 30 سال پیش برای هفت پشت اسرائیل کفایت می کند (خبر ویژه)هاآرتص با اشاره به رایزنی های مقامات صهیونیستی با دولت آمریکا و سفر اخیر ایهود باراک به واشنگتن نوشت: عبارت همه گزینه ها روی میز است دکلمه وار از سوی مقامات آمریکایی تکرار می شود اما ممکن است این عبارت بیشتر از آن که هشداری به جمهوری اسلامی باشد، اخطار به اسرائیل باشد. به نظر می رسد اوباما به باراک تاکید کرده که درگیری نظامی با ایران می تواند نگران کننده باشد.خاطر نشان می شود حزب الله در جنگ 33 روزه سال 2006 نیز درسی فراموش نشدنی و تحقیرآمیز به رژیم صهیونیستی داد. رسانه دولتی انگلیس، مواضع دو پهلوی خاتمی و طیف اصلاح طلبان همسو با وی در زمینه تحریم انتخابات را باعث ناامیدی بیشتر هواداران جنبش توصیف کرد.از سوی دیگر سایت ضدانقلابی «خودنویس» موضع متناقض خاتمی را مورد توجه قرار داد که «اصلاح طلبان نه می توانند و نه باید در انتخابات نامزد و فهرستی داشته باشند؛ البته این به معنای تحریم نیست. دل بستگان به اصل انقلاب، هیچ گاه انتخابات را تحریم نمی کنند» و نوشت: استراتژی اصلاح طلبان، «ناتوانی فعال» است! جملات خاتمی پر از تناقض است. معلوم است که یک حزب یا جناح سیاسی با کاندیدا ندادن، انتخابات را تحریم می کند. اما تناقض بزرگ تر خاتمی و دوستان وی این است که عمل سیاسی خاتمی در حوزه ناتوانی های وی است. یعنی در واقع او به هیچ عمل سیاسی دست نزده اما خیلی ها خیال می کنند که او قدم مثبتی برداشته است. این شیوه کج دار و مریز و ادبیات مبهم و متناقض، شیوه خاتمی است در حالی که وی برای چندین بار مرتکب خطایی بزرگ می شود. یک سیاستمدار خردمند با گفتن چنین جملاتی، از پیش دست خود را نمی بندد.این منافق مقیم آلمان البته پیش بینی کرده که حتی با تحریم فعال انتخابات، حاکمیت بتواند با بازی اعداد (!؟) نشان دهد که اکثریت قاطع مردم در رأی گیری شرکت کرده اند.