جام جم جام جم آنلاین: بنگاه سخن پراکنی دولت انگلیس که تلاش می کند با کم رنگ جلوه دادن توهین به مقدسات مسلمانان ، این امر مذموم در هر جامعه سالمی را در راستای آزادی بیان جلوه بدهد ! با چنان تناقضی مواجه شد که در پایان به افشای حقایقی از پشت پرده تسلط سازمان ناتوی فرهنگی صهیونیست ها بربی بی سی فارسی منتهی شد.وی با اعتراف به نفوذ صهیونیست ها در شبکه بی بی سی خطاب به مجری برنامه بی بی سی گفت : " در همین رسانه های مدعی آزادی بیان، شما میتوانید اینجا هولوکاست را مسخره کنید؟ امکان ندارد . کاریکاتوری که علیه یهودیان کشیده اند شما میتوانید در بی بی سی نمایش دهید؟ امکان ندارد، در بی بی سی را می بندند! مقامات رژیم صهیونیستی در راستای تاکید مجدد بر توصیف "حسنی مبارک" به عنوان "گنج راهبردی" نسبت به حکم حبس ابد وی ابراز تاسف کرده و مبارک را رهبری بی‌نظیر خواندند. توهمات پهلوی بر اساس این گزارش،وی در این گفتگو از مردم ایران خواست تا علیه نظام برخواسته و به نافرمانی های مدنی ادامه دهند. ۱۴گیری اسد از قدرت نباید یک پیش شرط باشد، بلکه باید پیامد" هر گونه راه‌حل سیاسی باشد. خراسان سخنرانی احمدی نژاد در شب14خرداد در حرم امام که قرار بود به صورت زنده از صدا و سیما پخش شود و در نهایت این اتفاق رخ نداد با حاشیه هایی همراه بود. مجید انصاری، موسوی بجنوردی، محمد علی ابطحی، سید محمود دعایی و مصطفی محمد نجار از جمله چهره‌های شاخصی بودند که در سخنرانی رئیس جمهور حضور داشتند. در زمان سخنرانی احمدی نژاد در حرم امام عده ای از حاضران پوسترهای یک شکل و مشابهی از رئیس جمهور را بالای دست گرفتند . افراد مذکور همزمان با این اقدام شعارهایی را با عنوان احمدی دلاور پیرو خط رهبر فریاد می زدند. هنگام سخنرانی سیدحسن خمینی که پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار شد، عده ای همچون سال‌های گذشته به توهین وشعار علیه نوه امام(ره) پرداختند که با بی توجهی سیدحسن مواجه شد. اصرار این عده در سر دادن شعار علیه سید حسن خمینی درحالی است که اقدام مشابه در مراسم ۸۹ تشکر کرده است. اسرائیل می‌گوید که از فضای مجازی برای حمله به دشمنان‌اش استفاده می‌کند. پیش از این منابع خبری تاکید کردند که آمریکا یک رشته عملیات سایبری را علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران انجام داده است. کیهاناعتمادجمهوری اسلامیکیهان وی می افزاید: فارغ از اینکه اصلا مصلحت بود که کرکره ها پایین کشیده شود و رسانه تازه و قدرتمندی پا نگیرد یا نه، ما با مشکل مدیریت رسانه دست به گریبان بوده ایم. فرض کنید جرس طوری رفتار کرده که نشان می دهد از خبرسازی هم ابایی ندارد. یا کلمه طوری رفتار کرده که خود را از تک و پوی رسانه ای عمومی بودن انداخته و به بولتن خبری سران جنبش بدل ساخته است. همین قصه را در سحام نیوز می بینید. در واقع مدل ذهنی مدیران این سایتها و سردبیران اش چندان پیشرو نبوده است. می شود گفت نه نیازش را حس می کرده اند و نه علاقه ای به روزآمد ساختن روش رسانه ای خود داشته اند و نتیجه این شده که از مخاطب و نیازهای رسانه ای تازه غافل بمانند و با ریزش مخاطب روبه رو شوند. بعد از دوره ای داغ خبری که عیب پوش مشکلات مدیریتی و گفتمانی در این رسانه ها بود به تدریج مسائل خود را نشان داد و کارها را تقریبا در همه زمینه ها کند یا متوقف کرد. شما از خود بپرسید آیا کلمه به نیازهای مخاطبان پاسخ داد اگر نداده یعنی یا نیاز را ندیده که بعید است یا از آن تعریفی داشته که به هر حال ضد رسانه بوده است. این روزنامه با اشاره به تحریم های اقتصادی و نفتی اروپا و آمریکا علیه ایران در چند ماه گذشته نوشت: اوباما با این همه نیازمند تعامل با ایران است، چه در مسکو یا هر جای دیگر. این امر برای او مهم است تا آن را به مثابه یک پیروزی در سیاست خارجی نشان دهد. اوباما بدون توافق با ایران مجبور است فشار به اتحادیه اروپا را افزایش دهد. اما چه کسی از این تحریم ها آسیب خواهد دید؟ حکومت ایران به راحتی با افزایش قیمت نفت به کار خود ادامه می دهد. از این گذشته تهران نفت خود را با ارزهای متفاوتی از جمله یوآن چین، روپیه هند و غیره می فروشد و خرید و فروش تهاتری را به ویژه با مشتری های آسیایی خود آغاز کرده است. با وجود این پایان مسیر روشن است؛ اتحادیه اروپا باید تحریم نفتی ایران را برای جلوگیری از خسارات بیشتر اقتصاد خود و آمریکا به تعویق اندازد. ده ها هزار موشک از دور و نزدیک سراسر اسرائیل را نشانه رفته اند. تحریم ها درآمد ارزی ایران راافزایش داده است (خبر ویژه)پایگاه اینترنتی روز آن لاین وابسته به اپوزیسیون مقیم پاریس ضمن درج مطلب فوق نوشت؛ ایران در مذاکرات بغداد، غرب را قال گذاشت، آنها را تشنه به لب چشمه برد و تشنه تر باز گرداند. این دیگر شیوه مألوف ایران شده که امیدوار می کند اما در نهایت کوچک ترین امتیازی را به غرب نمی دهد. جمهوری اسلامی نشان داد برنامه ای برای کوتاه آمدن ندارد. مقامات ایرانی به خوبی می دانند که تضمین های غرب فاقد اعتبار اجرایی است. از سوی دیگر در سالی که پیوسته صحبت از تحریم ایران بوده، ایران بیشترین درآمد ارزی طول تاریخش را کسب کرده است. طی یازده ماهه سال 90 ایران 111 میلیارد دلار نفت فروخته است. درست است که تحریمها باعث شده اند هزینه واردات افزایش یابد اما تحریمها چنان نبوده اند که بتوانند جمهوری اسلامی را وادار به تغییر بنیادینی بکنند. به نظر می آید با توجه به بحران اقتصادی شدید در اروپا و رکود در آمریکا، و وجود برخی بازارهای جایگزین برای نفت ایران مقامات ایرانی معتقدند حتی در صورت شدیدتر شدن تحریمها می توانند منابع لازم برای اداره کشور را به دست آورند و در شرایط کنونی فشار تحریمها چنان نیست که بخواهند مسیر سیاست هسته ای خود را تغییر بدهند.