اما یکی از طرفداران فتنه که هنوز نتوانسته حقیقت ها را قبول کند این گونه تحلیل خود را ادامه داده است : " درست است، مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است. اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! هیچ بعید نیست که عمدا به او غذای چرب و پر کلسترول خورانیده باشند تا سکته کند! روزنامه اماراتی«الخلیج» با درج مقاله ای با عنوان«مذاکرات با ایران ... فرصتی دوباره» به تحلیل پیامدهای تهدید نظامی علیه ایران پرداخت و نوشت: ممکن است باردیگر رژیم صهیونیستی تهدید به حمله نظامی علیه ایران کند، و تنش زایی تا آن حد ادامه یابد که جنگی رخ دهد و تمامی منطقه درگیر بحران هایی شوند که از جمله تبعات آن، افزایش بهای هربشکه نفت به بیش از 200 یا 300 دلار باشد. کاندیداتوری عارف از نگاه خاتمی مذاکرات بدون پیش شرط در بخش دیگر این گزارش تاکید شده است:ایران در مذاکرات هسته ای در پی به رسمیت شناختن حق خود در غنی سازی اورانیوم از سوی آمریکا و متحدینش و رفع تحریم های مالی ـ نفتی است. نتایج یک نظرسنجی توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهند که جورج بوش، رئیس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا منفورترین رئیس‌جمهور این کشور است که هنوز در قید حیات به‌سر می‌برد. درصد از مردم آمریکا گفته‌اند که از دوران بوش خاطره خوبی ندارند حال آنکه تنها برخی از استراتژیست‌ها می‌گویند که نتایج این نظرسنجی می تواند به نفع اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا باشد که طی ماه‌های اخیر حملات شدیدی متوجه دولت بوش کرده و آن را مسئول مشکلات اقتصادی آمریکا معرفی کرده است. * جمعی از اسراییلی‌های ساکن تل آویو در اعتراض به گسترش روزافزون فحشا مقابل شهرداری این شهر تحصن و تجمع کردند. شفاف نوشت: به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، تظاهرکنندگان در اعتراض به پخش کارت ویزیت روسپیان اسراییلی در خیابانهای تل آویو بویژه در ساختمان شهرداری این شهر، دست به تظاهرات زدند و از شهردار خواستند ریشه مشکل را پیدا کند. تظاهرکنندگان به نشانه اعتراض هزاران کارت ویزت تبلیغاتی فواحش اسراییلی را که در یک ماه گذشته در ساختمان شهرداری این رژیم جمع آوری کرده بودند به هوا پرتاب کردند. تجارت زنان به اسرائیل برای روسپی گری ازابتدای تشکیل این جرثومه فساد وجود داشته است اما با مهاجرت یهودیان مقیم شوروی سابق به این کشور که عمدتا سرکردگان باندهای فساد و فحشا در مسکو و اطراف آن بودند این ماجرا شدت گرفت. از آن تاریخ، بنگاه‌های فراوان "کاریابی در آن سوی مرزها" با پخش آگهی‌های دروغین کاریابی در روزنامه‌ها و نشریات دختران و زنان را فریب می‌دهند و وارد تجارت بین‌المللی فحشا در جامعه صهیونیستی می‌کنند. خراسان سیدمحمد خاتمی در جلسه ای درباره کاندیداتوری محمدرضا عارف برای انتخابات آینده ریاست جمهوری گفته است:"من شخصا دکترعارف را دوست دارم.او آدم با حجب و حیایی است اما نقطه ضعف او این است که در بزنگاه ها موضع و مرزبندی مشخصی با طرف مقابل ندارد." صادق زیبا کلام در گفتگویی با این سایت درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: اگر محمدرضا عارف کاندیدا شود دوم خرداد76 تکرار خواهد شد.وی همچنین از احتمال کاندیداتوری علی مطهری خبرداده است. مشرق مدعی شدمشرق نوشتمشرق مدعی شدمشرق نوشتمحدوده مدعی شدمشرق مدعی شدرادیو فرانسهرادیو فرانسهرادیو آلمان۲۰ 5 و جمهوری اسلامی ایران در مسکو به صورت زنده توسط شبکه های جهانی پخش شود. حلقه‌های وهابی در عربستان سعودی مبلغ 000/500 (پانصد هزار) دلار را برای عملیات ترور یک روحانی اهل سنت ایرانی که زمستان گذشته در استان سیستان و بلوچستان بوقوع پیوست، هزینه کرده‌اند. انتصاب غلامرضا شافعی، وزیر صنایع دولت های میرحسین موسوی و خاتمی و وزیر تعاون دولت هاشمی به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) واکنش های مختلفی را در پی داشته است. شافعی در حالی در این جایگاه مهم منصوب شده که از افراد نزدیک به حزب کارگزاران و جزو امضاکنندگان بیانیه معروف 16 نفری اعلام موجودیت این حزب می باشد. در ایام انتخابات ریاست جمهوری 88 جزو حامیان میرحسین موسوی بوده است. آفتابه دزد نبود که یقه اش را ول نکنند! (خبر ویژه)«عبدالرضا-ت» از عناصر نفوذی گروهک نهضت آزادی در نشریاتی نظیر شرق و اعتماد بود که 2 بار در سال 88 (نوبت دوم در حرمت شکنی روز عاشورا) و یک بار در خرداد سال 89 به خاطر تحریک به آشوب و اقدام علیه نظام بازداشت شده و به 6 سال حبس تعزیری محکوم گردیده بود. با این حال وی از بازداشت آزاد شده و اواسط آذرماه گذشته از کشور گریخت. وی با سپردن وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شده بود و جالب اینکه سپارندگان این وثیقه، ضمن پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان، وثیقه ملکی سپرده شده را بازپس گرفتند! بازی گروهک موسوم به شورای هماهنگی سبز با مخالفان، محافل اپوزیسیون را حسابی کلافه کرده است. بالاترین در تحلیل سوم خود از شورای امیر ارجمند و شرکا خواسته تا بساط خدعه و فریب را جمع کند. این شبکه می نویسد: با رو شدن دست اصلاح طلبان، دیگر بساط شورا نیز رو به کسادی گذاشته است. راهپیمایی و تجمع سکوت یعنی چه؟ یعنی هر بلایی سرتان آمد، سکوت کنید و در بالاترین و سایر شبکه ها، عکس های چاق و چله کروبی را ببینید و هورا بکشید، اما یک وقت خدای نکرده از براندازی و تغییر رژیم حرف نزنید که اگر این طوری شود موسوی و کروبی و خاتمی باید دمشان را روی کولشان بگذارند و از صحنه خارج شوند. فیگارو می نویسد: هدف «بازیهای المپیک» از کار انداختن سانتریفیوژهای بسیار حساس نطنز بود. از این رو ویروسی که توسط آمریکا و واحد ویژه جنگ الکترونیکی ارتش اسرائیل زیر نام «ویروس» به وجود آمد، به روی یک سانتریفیوژ مشابه لیبیایی در سال 2003 آزمایش شد. سپس از راه یک کلید «یواس بی» به دستگاههای الکترونیکی این مرکز انتقال داده شد و در سال 2010 به مغزهای الکترونیکی آن آسیب وارد آورد. از سوی دیگر کنترل این ویروس (استاکس نت) از دست سازندگانش نیز بیرون رفت و تابستان بعد در چهار گوشه جهان «باگ» به وجود آورد. در همین حال نشریه فرانسوی اکسپرس با اشاره به انتشار کتاب دیوید سنگر می نویسد: به گزارش این کتاب، دستگاه های اطلاعاتی و نظامی اسرائیل از جمله واحد 8200 که ویژه فعالیت در فضای سایبری است، در پروژه حمله اینترنتی با آمریکا همکاری داشته اند و در سال 2010 کرم ویروسی استاکس نت را علیه تاسیسات هسته ای ایران به کار گرفته اند، ویروسی که تولید آن تحت عنوان بازی های المپیک صورت گرفت. اما اکنون حملات سایبری به شکلی بی سابقه در تاریخ آمریکا، باعث نگرانی باراک اوباما شده است. او از این هراس دارد که هکرها، تروریست ها و دیگر کشورها از آن بهره ببرند و اقدامات مشابهی را علیه سیستم های سایبری و رایانه ای آمریکا توجیه کنند. اکنون در این باره تردید وجود دارد که درز اطلاعاتی از این دست نهایتا به نفع آمریکا بوده یا به ضرر این کشور تمام خواهد شد. به گزارش رویتر، وی می گوید: این یک تروریسم سایبری است و نه جنگ سایبری و من متاسفم از اینکه بگویم این تازه آغاز بازی است. اکنون تمام سیستم های صنعتی یا حمل و نقل و هوایی در جهان می توانند هدف حمله قرار گیرند. اکنون باید مایکروسافت، لینوکس و یونیکس را فراموش کرد و به سیستم های عامل امن تر اندیشید. باید به اقدام جهانی علیه تروریسم سایبر اندیشید. بنابر گزارش قبلی شرکت کاسپرسکی لب، «غیر از ایران، کشورهایی نظیر مصر و عربستان و سوریه و لبنان از 4 سال پیش در معرض هدف ویروس فلیم قرار داشته اند اگرچه برخی مناطق دیگر آسیا و اروپا و آمریکای شمالی (ترکیه، هنگ کنگ، آلمان، لهستان، مالزی، لتونی، سوئیس) نیز به این ویروس آلوده شده اند. با این حال هدف اصلی ایران بوده است.» روزنامه فیگارو نیز در گزارشی از قول ریچارد فالکنراتس (رئیس سابق دپارتمان امنیت داخلی نیویورک) نوشت: آنچه درباره جنگ سایبری قابل بحث است، ضریب موفقیت آن است و در صورت عدم موفقیت، نتایج بسیار زیانباری را می تواند برای آمریکا به دنبال داشته باشد. انتشار خاطرات حسین موسویان (عضو تیم مذاکرات هسته ای در دوره اصلاحات) نشان می دهد دولت های غربی به ویژه انگلیس و آمریکا در قبال ایران سیاست دفع الوقت را در پیش گرفته و دنبال تعطیلی کامل فعالیت های هسته ای در ایران بوده اند. به گزارش این رسانه، موسویان در خاطرات خود فاش می کند که طرف ایرانی پس از چند هفته دریافت اروپایی ها به هیچ مذاکره ای که در آن توافق بر سر هرگونه غنی سازی در ایران ولو 20 عدد سانتریفیوژ پدید آید، هیچ تمایلی نشان نمی دهند. موسویان می گوید نیکولو سفیر فرانسه به وی گفت غنی سازی در ایران برای آمریکا در حکم خط قرمز است. برای انگلیس هم هیچ طرح قابلی در زمینه از سرگیری غنی سازی در ایران وجود نداشت. جنکینز چنین طرح هایی را اتلاف وقت می دانست و بعدها اظهار داشت که هدف غایی انگلیس، از میان برداشتن تمامی برنامه هسته ای ایران بوده است. جنیکنز می گوید «به خاطر دارم حتی نمی توانستیم به ایران اجازه داشتن 20 دستگاه سانتریفیوژ برای کارهای تحقیق و توسعه بدهیم. ایرانی ها گفتند نمی توانند با از دست دادن غنی سازی موافقت کنند اما اروپایی ها امیدوار بودند که این فقط یک موضوع برای باز نگاه داشتن مذاکرات باشد. ما بر این باور بودیم با مشوق های کافی و ترساندن ایران با تهدید ارجاع به شورای امنیت سازمان ملل این کشور را وادار به این کار نماییم.»