آیا دهها سال دیگر باید به این رویارویی و مبارزه و مقاومت و ایستادگی ادامه داد تا به قله برسیم؟ و یا اینکه فاصله چندانی تا قله نداریم؟"> آیا دهها سال دیگر باید به این رویارویی و مبارزه و مقاومت و ایستادگی ادامه داد تا به قله برسیم؟ و یا اینکه فاصله چندانی تا قله نداریم؟"> آیا دهها سال دیگر باید به این رویارویی و مبارزه و مقاومت و ایستادگی ادامه داد تا به قله برسیم؟ و یا اینکه فاصله چندانی تا قله نداریم؟"> آیا دهها سال دیگر باید به این رویارویی و مبارزه و مقاومت و ایستادگی ادامه داد تا به قله برسیم؟ و یا اینکه فاصله چندانی تا قله نداریم؟"> آیا دهها سال دیگر باید به این رویارویی و مبارزه و مقاومت و ایستادگی ادامه داد تا به قله برسیم؟ و یا اینکه فاصله چندانی تا قله نداریم؟"> آیا دهها سال دیگر باید به این رویارویی و مبارزه و مقاومت و ایستادگی ادامه داد تا به قله برسیم؟ و یا اینکه فاصله چندانی تا قله نداریم؟">