این شبکه تلویزیونی دریکی ازبرنامه های خودبا پرداختن به موضوع گزارشهای سازمان اطلاعات این رژیم ازایران,حزب الله لبنان ,حماس ,سوریه والقاعده را بعنوان اصلی ترین وبزرگترین تهدیدهای اسرائیل معرفی کرد. العربیه پنج تهدید رژیم صهیونیستی را ازنگاه خود معرفی کرد.به گزارش البرز این شبکه تلویزیونی دریکی ازبرنامه های خودبا پرداختن به موضوع گزارشهای سازمان اطلاعات این رژیم ازایران,حزب الله لبنان ,حماس ,سوریه والقاعده را بعنوان اصلی ترین وبزرگترین تهدیدهای اسرائیل معرفی کرد.زیاد حلبی خبرنگار این شبکه تلویزیونی گزارش میکند: ایران همچنان اصلی ترین خطر در گزارش سالیانه سازمانهای اطلاعاتی اسرائیل است به این علت که برای تولید بمب هسته ای تلاش می کند و آنچه را که محور افراطی گری در منطقه خوانده می شود هدایت می نماید. ژنرال یعکوف عامی درور رئیس سابق سازمان اطلاعات اسرائیل درگزارش این خبرنگار عرب میگوید: اسرائیل باید به طور جدی درباره ایران نگران باشد و تهران باید درک کند که در صورت حمله به اسرائیل ، افراد کافی در ایران باقی نخواهند ماند که بتوانند که شمار تلفات و خسارتها را ارزیابی کنند . وی افزود: به نظر من خبرهایی که درباره شرایط حزب الله گفته می شود دقیق نیست زیرا نصرالله می داند که اقدام به جنگ تازه ای اشتباه راهبردی خواهد بود و باعث از بین رفتن حزب الله خواهد شد در حالی که حزب الله تصمیم بگیرد به ترور عماد مغنیه واکنش نشان دهد اسرائیل درباره آغاز جنگ تصمیم خواهد گرفت.