صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷  ، 
شناسه خبر : ۲۵۵۳۵۷
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در جلسه اتحادیه بین المجالس به نیویورک سفر کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، نیره اخوان بی‌طرف، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سکینه عمرانی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس درباره امحای خشونت علیه زنان که درچارچوب نشست سال‌جاری کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، به نیویورک سفر کردند.نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان حضور در نیویورک قرار است در نشست‌های اتحادیه بین‌المجالس شرکت و دیدگاه‌ها و اقدامات مجلس شورای اسلامی درباره زنان را تشریح کنند.

نام:
ایمیل:
نظر: