صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵  ، 
شناسه خبر : ۲۶۰۳۴۳
برخی اهمیت حمله اخیر به پادگان اشرف را که سبب کشته شدن سران مهمی از منافقین شد، از عملیات مرصاد بیشتر می دانند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
parsa
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دست مجاهدین بزرگوار و عزتمندعراقی را از دور می بوسم، سپاس خداوند عزیز و منتقم را که انتقام مظلومان و شهیدان را از این جنایتکاران کوردل ،روسیاه و فتنه انگیز گرفت و ان شاء الله مابقی منافقان ،به زودی به همراه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ایادی رجیمش به هلاکت میرسند. الا لعنه الله علی القوم الظالمین.
پدرام
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
خد را سپاس که قاتل صیاد دلها به هلاکت رسید
نام:
ایمیل:
نظر: