دست مجاهدین بزرگوار و عزتمندعراقی را از دور می بوسم، سپاس خداوند عزیز و منتقم را که انتقام مظلومان و شهیدان را از این جنایتکاران کوردل ،روسیاه و فتنه انگیز گرفت و ان شاء الله مابقی منافقان ،به زودی به همراه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ایادی رجیمش به هلاکت میرسند. الا لعنه الله علی القوم الظالمین.