صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱  ، 
شناسه خبر : ۲۶۱۴۲۸

پایگاه بصیرت: آقای ضرغامی در جلسه‌ای گفت: زمانی که دولت شروع به کار کرد، ما آمدیم به این دولت کمک کنیم. اجازه دادیم هر شب یکی از وزرا به تلویزیون بیاید و به تشریح برنامه‌های خود بپردازد؛ ولی آن‌ها می‌آمدند و در مذمت دولت پیشین با مردم سخن می‌گفتند و سیاه‌نمایی می‌کردند؛ که ما ناچار شدیم آن را قطع کنیم. علت قطع نیز این بود که ما با آن‌ها توافق کرده بودیم بر اساس خواست مقام معظم رهبری، آن‌ها بیایند و به مردم امید بدهند و برنامه‌های خود را تشریح کنند؛ اما آن‌ها به جای آن، می‌آمدند و سیاه‌نمایی می‌کردند و اوضاع را تیره‌وتار نشان می‌دادند و چون دیدیم دارند اوضاع کشور را بحرانی می‌کنند‌، با آقای روحانی موضوع را در میان گذاشتیم و دستور دادم از ادامه کار جلوگیری شود‌. حتی با آقای حیدری، مجری برنامه «پایش» که سؤالات تحریک‌آمیز از وزرا می‌پرسید نیز برخورد کردم‌. 

نام:
ایمیل:
نظر: