صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵  ، 
شناسه خبر : ۲۶۲۱۰۲

ملتهب نشان دادن امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران، از رویکردهای ثابت تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه است . در این رویکرد تلاش می شود ضریب امنیت مرزها ضعیف نشان داده شده با این القاء معنا که گروهک های مخالف نظام هر وقت اراده کنند قادر به ورود به خاک ایران و زدن ضربه های نظامی می‌باشند. شمال غرب، مناطق شرق و جنوب‌شرقی ایران از مناطقی است که دستگاه‌های رسانه ای بیگانه متمرکز به آن هستند.مثلا رسانه های خبری غرب با پرداختن به درگیری سپاه با پژاک   ذهنیت سازی می کنند که هر چند پیشتر گفته می شد سپاه با پژاک بر سر آتش‌بس توافق کرده بودند با اینحال به نظر می رسد این آتش بس خیلی هم پایدار نبود.

نام:
ایمیل:
نظر: