آقای عارف که فعالیت خود را برای دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزایش داده، در جلسه همدانیها و سمنانیهای مقیم تهران گفت: من کار خود را دارم میکنم، اگر اصلاحطلبان زیر پرچم من آمدند، که آمدند و اگر نیامدند، کاملاً بهصورت مستقل وارد میشوم و قطعاً موفق نیز خواهم شد. وی همچنین بنا دارد در دانشگاهها کانون استادان همفکر خود را راهاندازی کند.