صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷  ، 
شناسه خبر : ۲۶۲۹۰۷

آقای اسفندیار رحیم‌مشائی پیش از تخلیه ساختمان لادن در جمع نزدیکان خود مطالبی را مطرح کرد که ما همچنان معتقدیم تیم روحانی بیش از شش ماه دوام نمی‌آورد و پس از شش ماه، وارد سراشیبی سقوط می‌شود. مجلس و دولت در آینده نزدیک بر سر بحث بودجه باهم درگیر می‌شوند. این دولت، انسجام داخلی لازم را ندارد. برخلاف ادعاها، رئیس‌جمهور مدیریت اقتصادی‌اش خیلی ضعیف است. در مذاکرات هسته‌ای در موضع ضعف هستیم، بیشتر داریم به طرف مقابل امتیاز می‌دهیم. تا کی می‌شود سر مردم را شیره مالید که مذاکرات امروز حل می‌شود و یا فردا حل می‌شود؟ به فرض هم که توافقی حاصل شد، همین که مردم دیدند گشایش در کارها به‌وجود نمی‌آید، در مقابل آن خواهند ایستاد. ما فعلاً بنای حرف زدن نداریم، دولت یازدهم، با عملکرد خود بهترین تبلیغ را برای ما دارد.

نام:
ایمیل:
نظر: