صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶  ، 
شناسه خبر : ۲۶۳۳۶۷

 

آقای روحانی در جلسه هیئت دولت دوباره به مجلس انتقاد کرد و گفت: اقلیتی در مجلس هستند که نمی‌خواهند این دولت کار کند، مردم روی آرامش ببینند و مشکلات آن‌ها حل شود. همه‌اش به‌دنبال ایجاد تنش و بحران هستند. هر روز به بهانه‌های واهی، وزرا را مورد سؤال قرار داده، تذکر می‌دهند. الآن می‌گویم اگر با این مسائل برخورد نشود، من خودم موضوع را با مردم در میان می‌گذارم. او آمار ‌داد که بعضی روزها تا نود تذکر به مسئولان اجرایی در مجلس داده می‌شود. تنها در یک روز ده سؤال از وزرا اعلام وصول شده است و آن‌ها به بهانه‌های واهی دارند توان و وقت دولت را می‌گیرند.

نام:
ایمیل:
نظر: