مطرح است آقای هاشمی در سفر خود به کرمان در جمع استقبالکنندگان گفته است: دوره هشتساله احمدینژاد از دوره بنیصدر هم بدتر بود. در مورد صداوسیما هم اظهار داشته: ما هنگام تدوین قانون اساسی آمدیم و اداره صداوسیما را از دیگر سازمانها مستثنی کردیم و بزرگترین اشتباه ما همین موضوع بود و نباید این کار را میکردیم.