صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۱  ، 
شناسه خبر : ۲۶۵۵۷۲

جلسه‌ای هم با هیأت رئیسة مجلس چهارم و پنجم که آقای رحیمی هم شرکت داشتند، البته جلسه بیشتر دوستانه بود گزارشی که ایشان دادند به لحاظ حجم کار قابل ملاحظه بود، ان‌شاءالله خداوند برای ایشان و دوستانشان و اعضای دولت پاداش دهد. مطمئناً این دولت هم، در آینده از تجربه و دستاورد این عزیزان و از همة افراد فعال، خدوم و معتدل، در دولت اعتدال استفاده خواهد کرد. ان‌شاءالله با همت مردم و مسئولین از این وضعیت سخت عبور خواهیم کرد. هیچ وقت دشمنان نتوانستند در روزهای بسیار سخت بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی ما را از پای در بیاورند. ان‌شاءالله این روزها هم سخت‌تر از آن روزها نیست و همه با هم از موانع عبور خواهیم کرد.

من مجدد از جناب دکتر رحیمی و زحماتی که کشیده‌اند سپاسگزاری می‌کنم. البته در جلسة بعدی هم از جناب دکتر احمدی‌نژاد تشکر خواهیم کرد. 

نام:
ایمیل:
نظر: