صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۸  ، 
شناسه خبر : ۲۶۵۸۲۰
استاد ایرانی تبار دانشگاه کالیفرنیا گفت موضوع تاسیسات اراک را اسرائیلی ها مطرح کردند چون خودشان برای ساختن بمب از همین تکنیک استفاده کردند.

به گزارش سرویس بین الملل سایت بصیرت شبکه ی تلویزیونی پرس تی وی ؛ نادر باقر زاده درباره ی دور سوم گفتگوهای هسته ای ایران و پنج بعلاوه ی یک، گفت: اگر بخواهیم از گفته های آقای ظریف در کنفرانس خبری اش قضاوت کنیم باید بگویم که موضوعاتی باقی مانده است که به طور خاص به تحقیق و توسعه و غنی سازی مربوط می شود.
موضوع اراک نیز به وسیله ی اسرائیلی ها مطرح شده است شاید علت این است که آنها از همین تکنیک برای ساختن بمب های خود استفاده کردند. واقعیت این است که همه چیز به غنی سازی در نطنز و فردو و میزان غنی سازی از جنبه ی تعداد واحد ها مربوط می شود.

نام:
ایمیل:
نظر: