صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳  ، 
شناسه خبر : ۲۶۵۹۴۱
تحقیقات نشان می دهد که بازنشستگی کامل می تواند برای سلامت انسان مضر باشد.

به گزارش ایرنا، بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر روی 12 هزار و 189 نفر که نتایج آن در نشریه ثمر وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد، نشان می دهد بازنشستگانی که کارهای پاره وقت یا موقتی انجام می دهند کمتر به بیماری ها مبتلا شده و بدنشان بهتر کار می کند.بر اساس این تحقیقات ، افرادی که پس از بازنشستگی مشغول به کارهایی مرتبط با حرفه اصلی خود شدند در مقایسه با کسانی که به طور کامل دست از کار کشیده بودند، سلامت روانی بیشتری دارند.بنا بر این گزارش ، بازنشستگانی که مشغول کارهایی نامربوط به تخصص خود می شوند، ممکن است مجبور به تطبیق با یک محیط تازه و متفاوت باشند و این امر باعث فشار روانی می شود.
نام:
ایمیل:
نظر: