صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲  ، 
شناسه خبر : ۲۶۷۰۲۳

در جلسه‌ای که اصلاح‌طلبان، مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و مجمع روحانیون مبارز تهران برگزار کردند، اعضای مجمع محققین معترض بودند که اصلاح‌طلبان ما را جدی نمی‌گیرند و به ما اهمیتی نمی‌دهند؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب ما را بایکوت کرده‌اند؛ به روحانی نامه زدیم، جواب ما را نداد؛ استاندار قم اصلاً ما را تحویل نمی‌گیرد. آن‌ها در مورد اجرای مرحله دوم هدفمندی گفتند: ما همچنان معتقدیم اجرای این مرحله برای دولت مخاطره‌آمیز است. ظرفیت‌های کم اجتماعی که در اختیار دولت است، به خاطر بحث یارانه دارد از دست می‌رود؛ اما ما با وجود اینکه از دولت مطالباتی داریم، همچنان از آن حمایت می‌کنیم. در مورد انتصابات دولت حرف داریم. در موضوع مجلس خبرگان لازم است اختلافات خود را کنار بگذاریم و با هم باشیم و هرچه بتوانیم در مجلس خبرگان صندلی بیشتری به دست آوریم، قدرت چانه‌زنی ما بالا می‌رود. باید در آیین‌نامه مجلس خبرگان تغییراتی صورت بگیرد که غیر روحانی‌ها هم بتوانند به این مجلس وارد شوند.

نام:
ایمیل:
نظر: