صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۶  ، 
شناسه خبر : ۲۶۷۸۵۰

آقای خاتمی در دیدار با جوانان حزب نواندیش گفته این که آقای روحانی اصلاح طلب است در آن شکی نیست. اما چه اصراری است که او بیاید بگوید من اصلاح طلبم. در این زمینه عملکرد مهم است و عملکرد او هم همان چیزی است که ما می خواستیم. روی اسامی خیلی حساس نباشید. الآن سیاست خارجی اولویت اول دولت یازدهم است. باید به او کمک کرد. باید داخل آرام باشد که بتواند در سیاست خارجی موفق بشود. باید شرایط را برای موفقیت او مهیا کنیم. در مورد رفع حصر از موسوی و کروبی هم می گوید دوستان مرتب روی این موضوع تأکید دارند ولی اولویت ما الآن این نیست. باید مسائل را اهم و مهم کرد. آقای روحانی بالأخره کارهای خوبی کرده. فضای تنفسی برای ما ایجاد شده. الآن روزنامه عکس من را راحت چاپ می کند. راحت این طرف و آن طرف می روم. در صورتی که قبلاً فضا اینگونه نبود. رهبری هم به او اعتماد کرده. مجوز مذاکره با آمریکا را به ایشان داده در صورتی که این اجازه را حتی به احمدی نژادهم نداد. باید این را قدر بدانیم. برای انتخابات مجلس باید خودمان را آماده کنیم. اگر بتوانیم مجلس را بدست بگیریم قدرت چانه زنی ما بالا خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
نظر: