صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲  ، 
شناسه خبر : ۲۶۹۶۹۸

*شب نامه‌ای در یکی از شهرهای جنوبی کشور توزیع شده است که در آن با ذکر اسامی تعدادی از اهل سنت منطقه از آنها به عنوان نجس و حامی فرقه ضاله وهابیت یاد شده است.توزیع این شب نامه در میان اهل سنت منطقه بازتاب داشته است و برخی افراد سنی در محافل خصوصی گفته‌اند که منتظر پاسخ ما هم باشید.در این شب نامه پس از ذکر نام تعدادی از اهل سنت منطقه آمده است که این افراد در ترویج فرقه ضاله وهابیت علیه مذهب شیعه فعالیت داشته و یک نفوذی هم در شورای اسلامی دارند که اخبار شورا و شهرداری را به آنها می‌رساند و بعدا او را معرفی خواهند کرد.حدود 70 درصد ساکنان این شهر سنی مذهب و بقیه شیعه هستند.در ماه‌های اخیر تعدادی از جوانان شیعه یک سری اقدامات تحریک آمیز و خودسرانه در منطقه صورت داده‌اند.با توجه به اختلاط شیعه و سنی در این شهر این گونه اقدامات خودسرانه می‌تواند زمینه ساز بروز اختلافات قومی و مذهبی و بروز حساسیت و ایجاد عکس العمل و تهدید توسط سنی‌های افراطی‌این شهر و کشیده شدن دامنه اختلافات به شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان(کلمه – نور و وصال)گردد.

نام:
ایمیل:
نظر: