صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱  ، 
شناسه خبر : ۲۷۰۹۰۱

گمشده نسل من نه اعتقاد بلکه اعتماد است

دختر شهید مهدی زین الدین فرمانده لشگر علی ابن ابی طالب(ع) در سی امین سالگرد شهادت پدرش نامه‌ای خطاب به این شهید والامقام نوشته است که در ادامه می خوانید:

پدر! امروز گمشده نسل من نه اعتقاد بلکه اعتماد است. همان اعتمادی که از جوان نخبه پزشکی فرمانده مقتدر لشگر علی بن ابی طالب(ع) ساخت و از جوانان خوش فکر این کشور همت و باکری و باقری ها. ما امروز به میدان آمده ایم تا بگوییم ما هم رسم عشق بازی جان برای وطن را خوب بلدیم و می‌خواهیم سهمی در توسعه و آبادنی این مرز و بوم داشته باشیم. نسل سوم آماده است نقش تاریخی خود را در این مقطع برای ادامه راه ایفا کند و خدا کند با دعای شما این اعتماد به وجود آید. اگر نگویم بیشتر از شما عاشق آرمان‌های این کشوریم یقین بدانید کمتر هم نخواهیم بود.

نام:
ایمیل:
نظر: