صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵  ، 
شناسه خبر : ۲۷۲۳۶۶

پایگاه بصیرت،در پی اعلام خبر مرگ پادشاه عربستان سران کشورهای مختلف مرگ وی را به مقامات دولت ریاض و پادشاه جدید عربستان تسلیت گفتند.در این بین  گروهک تروریستی منافقین که عربستان را از دوستان خود می داند در پیامی مرگ پادشاه این کشور را تسلیت گفت. در پیام این گروه جنایتکار که دستش آلوده به خون هزاران انسان بی گناه در ایران، عراق و سوریه است مریم رجوی سرکرده این گروهک به دوستی ملک عبدالله با مسعود رجوی و دعوت های مکرر  پادشاه عربستان از رجوی اشاره کرده و با بیان اینکه ملک عبدالله  ایران را «رأس مار فتنه و ریشه همه مشکلات منطقه» دانسته بود ابراز امیدواری کرده  که رویکرد مقابله این رژیم با ایران بیشتر شود .گفتنی است عربستان درراستای حمایت از گروه های تروریستی از حامیان گروهک در حال انقراض منافقین بوده و تاکنون حمایت های زیادی از این گروهک منفور داشته است .

نام:
ایمیل:
نظر: