صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۰:۱۶  ، 
شناسه خبر : ۲۷۵۰

روزنامه ایران در یک گزارش اجتماعی به  محله ای از آبادان رفته است که به آن می گویند قبرستان انگلیسی ها ومی نویسد:

"پندار" دست مارا مى گیرد و مى برد به منطقه بریم. جایى میان نى زارهایى که بلند شده اند. درست نزدیک ساختمان روابط عمومى پالایشگاه و قبرهایى را با نشان صلیب نشانمان مى دهد. قبرهایى که بعضى هاشان نبش شده اند و حالا صلیب وقبرهاى شکسته در وهم نیزارهاى بلند، صحنه اى عجیب را ترسیم مى کنند. «پندار» خیره مى شود به گوشه اى: به اینجا مى گن قبرستون انگلیسى ها! خیلى وقت پیش یه هواپیماشون سقوط کرد، آوردن این جا دفنشون کردن، بعدش دیگه هر کدوم مى مردن همینجا چال شون مى کردن.» در بین اسامى اتباع خارجى اسامى زن و کودک ها با نشان سال تولد و سال فوت شان به چشم مى خورد.

حالا انگلیسى ها آنطرف مرز را اشغال کرده اند. بصره در چند کیلومترى قرار دارد و آبادان فقط مال ایرانى هاست

نام:
ایمیل:
نظر: