صفحه نخست

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳  ،
شناسه خبر : ۲۷۵۹۰۰
متنی که در زیر می آید تورقی در کتاب خاطرات آیت الله است…بی هیچ توضیح!

اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۵ خرداد ۷۱ – : تا شب در لتیان ماندیم.وقت به مطالعه و صحبت و قدم زدن و قایق سواری و تماشای «جت اسکی » سواری مهدی و یاسر گذشت.
………
اکبر هاشمی رفسنجانی ۲۹ خرداد ۷۱ – :ساعتی در دریا شنا کردم.کمی هم با «جت اسکی » کار کردم؛خیلی ابتدایی بود،خسته ام کرد.
اکبر هاشمی رفسنجانی ۳۰خرداد ۷۱ – : با استفاده از دریا و قایقرانی وقتم را گذراندم. «جت اسکی » سواری را هم یاد کرفتم ولی خیلی خسته شدم.
اکبر هاشمی رفسنجانی ۵ تیر۷۱ – : در خانه بودم. استخر را آب انداختم و عصر هم استفاده کردم.
………
اکبر هاشمی رفسنجانی-۹ تیر۷۱ – :به مهمانسرای سعدآباد رفتم و در کنار استخر با میهمانان تاجیکی صبحانه خوردم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۱ تیر۷۱ – :عصر به سد لتیان رفتیم.به تدریج بستگان،عفت و والده و همشیره و بجه ها آمدند.عصر در آب سد شنا کردم.هوای خوبی دارد.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۲ تیر۷۱ – :تا ساعت ده شب در لتیان بودیم.صبح و عصر شنا کردیم.بجه ها بیشتر به «جت اسکی » مشغول بودند.
………
اکبر هاشمی رفسنجانی-اول مرداد ۷۱ -:عصر به خانه آمدم و در استخر خانه مقداری شنا نمودم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۵مرداد ۷۱ -:قبل از غروب به خانه آمدم واز استخر استفاده کردم.از صندلی مخصوص ماساژ برقی هم استفاده کردم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۲ مرداد ۷۱ -:هنگام آزمایش آب درمانی ، آب روی من ریخت و حسابی خیس شدم.عبای خوب خاشیه ام خراب و خانم مسئول آزمایش شرمنده شد.عبایم را عوض کردم.
………
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۰ مهر ۷۱ -:عصر کارها را انجام دادم و از استخر دفتر استفاده کردم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۳ مهر ۷۱ -:ظهر بعد از نماز و ناهار و استراحت به استخر دفتر رفتم.عصر با هلی کوبتر به محل سد لتیان رفتیم.بجه ها به تدریج آمدند.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۴ مهر ۷۱ -:تا غروب در محل سد لتیان بودیم.
………
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۱ آبان ۷۱ -: سرشب از استخر دفتر استفاده کردم. عفت از گوشت شکاری که یاسر زده است کباب درست کرده است.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۲ آذر۷۱ -:به همراه تمام اعضای خانواده به جز یاسر به کیش رفتیم.هدف سفر استراحت بود ولی نگذاشتند.قبل از ظهر در دریا شنا کردم و مقداری «جت اسکی » نمودم. «جت اسکی » خوبی دارند و استفاده از آن آسان است.شام را در رستوران سبز صرف کردیم.مناظر شاعرانه ای دارد.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۳ آذر۷۱ -:بعد از صبحانه به ساحل جزیره رفتم. مقدار زیادی وقت با «جت اسکی » و شنا در دریا مشغول بودم.عصر سوار کشتی شدیم و ساعتی در دریا بودیم.
………
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۲ بهمن ۷۱ -:بعد از سخنرانی با هلی کوبتر به فرودگاه و از آنجا به جزیره کیش رفتیم.بعد از ناهار و استراحت مقداری با مهدی قایق سواری کردیم.شام را در رستوران درخت سبز خوردیم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۷ بهمن ۷۱ -: عصر برای رفع خستگی سفر از استخر دفتر استفاده کردم.