پایگاه بصیرت، گروه فرهنگی/ شهیدان عزیز ما هر بار که می‌آیند تا دست ما را بگیرند و فضای کشور را معطر به معنویت و انقلابی‌گری کنند و حجتی باشند از حجت‌های خدا تا با همه اتمام حجت نمایند. شهدای مظلوم غواص با دستانی بسته آمدند تا پیام بدهند اگر دستان‌مان را هم ببندند و تیرباران‌مان کنند و ما را هم زنده به گور کنند فریادمان هیهات من الذله است و مقاومت و ایستادگی در راه انقلاب است. اما پیام شهیدان به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز: ما در جوار قرب الهی و در محضر پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین(ص) برای سلامتی و اقتدار و موفقیت شما دعا می‌کنیم و در این شرایط حساس آمده‌ایم که همراه با امت ولایتمدار اعلام کنیم: «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» رهبرا! ما در آسمان‌ها یاوران و سربازان شما هستیم. ما آمده‌ایم تا پیام دلنواز شما را بشنویم که شنیدیم. پیام شما آنقدر شیرین و دلنواز بود که ما هم در بارگاه الهی به وجد آمدیم از اینکه فرمودید: «صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش‌نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره‌های معنوی امت را با شکوهی هرچه تمام‌تر در کشور افراشتند... سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطر و جان زندگان را سیراب کردید و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه‌های نیاز این ملت خداجوی و خداباور، بشارت‌‌های تردیدناپذیر را بر دل های بیدار‌ نازل می‌فرماید و غبارها را می‌زداید...» رهبرا به خود بالیدیم که در این شرایط حساس که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برخی از مسئولان و انقلابیون گذشته را با تهدید و تطمیع به خود جذب کرده و برخی از آنان پیام‌های دشمن‌شادکن به آمریکا می‌دهند آمدیم و قدری از فضای آلوده را با عطر هنری خود پاک کردیم و موجب خشنودی شما و امت شهیدپرور شدیم. پیام شهیدان به امت قهرمان ایران اسلامی: از حضور باشکوه و بامعنویت و استقبال گرم شما تشکر می‌کنیم که ما را به یاد بدرقه‌ها و استقبال‌های زیبای دوران دفاع مقدس انداختید و ثابت کردید مردانه پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اید و از دشمنان هراسی ندارید. پیام ما شهیدان به شما یاوران خمینی و خامنه‌ای این است محکم‌تر از گذشته پشت سر رهبر عزیز و پاسدار انقلاب اسلامی باشید و در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز تاریخی مواظب فریب‌خوردگان باشید که برای حفظ موقعیت خود انقلاب‌فروشی نکنند. فریب استکبار جهانی را نخورند و با پیام‌ها و سخنان سخیف و نسنجیده خود آبروی انقلاب را نبرند و به آمریکا اعتماد نکنند، زیرا آمریکا قابل اعتماد نیست. مردم عزیز و ‌جوانان غیرتمند! برای پاسداری از انقلاب اسلامی پیشرونده و پیشرو نیاز به ارتقا�� معنویت دارید، ‌بکوشید و از فرصت‌های پیش رو استفاده کنید و تمسک به قرآن و عترت را سرلوحه خود قرار دهید،‌ زیرا در بزنگاه‌های مسیر انقلاب کسانی ثابت‌قدم خواهند ماند که از ایمان و معنویتی بالا برخوردارند و بدانید آنانی که لغزیدند از معنویت فاصله گرفتند و اعتماد خود را به نصرت الهی از دست دادند. امت قهرمان برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و فتنه­گران داخلی و منافقین جدید بصیرت نیاز است آن هم بصیرتی نافذ. با بصیرت می­توان نقشه­های دشمنان را خنثی نمود، با بصیرت می­توان انقلابی واقعی را از انقلابی تقلبی تشخیص داد. با بصیرت می­توان توطئه­ها و نیرنگ­های فریب­خوردگان زر و زور و تزویر را از بین برد. با بصیرت نافذ می­توان این ادعای دروغین را که می­گوید: «تمدنی که امام می­خواست این انقلاب ایجاد کند دچار انحراف شده پس باید با دنیا تفاهم کنیم: برملا کرد و ثابت نماییم دروغ‌گویان منحرف شده‌اند و دل در گروه قدرت آمریکا داده‌اند و برای برقراری ارتباط با آمریکا حاضرند به هر بهانه انحرافی متوسل شوند. پیام شهیدان به فتنه‌گران و منافقین جدید: ما از آسمان‌ها و از جوار قرب الهی شما را رصد می‌کنیم، حقایق را می‌بینیم و مشاهده می‌کنیم چه کسانی از خط واقعی امام خمینی(ره) فاصله گرفته‌اند و صف خود را از صفوف بهم پیوسته امت ولایت‌مدار جدا کرده‌اند و از ترس تهدیدات آمریکا مدح و ثنای کدخدای جهان را می‌کنند و ابراز عجز و ضعف می‌نمایند و ابراز می‌دارند مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی و زورگویان جهان هزینه دارد و ما نمی‌توانیم این هزینه‌ها را تحمل کنیم. مگر بزرگان شما ندیدند امام خمینی عزیز برای شروع و ادامه نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی چه هزینه‌هایی پرداخت. حبس، تبعید و تهدید را به جان خرید اما یک قدم عقب‌نشینی نکرد. امام عزیز ما تنها بودند. یار و یاوری نداشتند اما با تکیه بر قدرت الهی و توسل بر پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین(ع) هیچ‌گونه خوفی به خود راه ندادند و نهضت را پیش بردند حال چه شده است که شما با این‌همه یار و یاور و نیروهای مسلح و قدرت معنوی از آمریکا ترسیده‌اید و مجذوب آمریکا شده‌اید. آیا روز سه‌شنبه در جمع میلیونی است مردم تهران که در استقبال و تشییع ایران مطهر ما آمده بودند که تا نیمه‌های شب ما را همراهی کردند، بودید؟ اگر نیامدید، آیا تصاویر دلنشین این حضور باشکوه را دیدید؟ انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه تنها نیستند. این‌همه یار و یاور دارند و اینها یاوران زمینی انقلاب هستند چندین برابر این در آسمان‌ها یاور دارند و مطمئن باشید یاوران زمینی و آسمانی انقلاب اسلامی نمی‌گذارند انقلاب تحریف و منحرف شود. برخی از مسئولان و انقلابیون دیروز چه کردند که عزیز دل ما رهبر بزرگوار در چهاردهم خرداد امسال لب به گلایه گشودند و سخن از تحریف امام(ره) و راهش گفتند و هشدار دادند با سلایق خود امام را تحریف نکنید. نگویید ما از امام خواستیم تا زنده هستید مشکل رابطه با آمریکا را حل کنید و هیچ‌گونه سندی هم ارائه ندهید تا ذهن جوانان را منحرف کنید که خمینی کبیر هم می‌خواست مشکل رابطه با آمریکا را حل کند. هیهات، هیهات ساحت مقدس امام مبری از این دروغ‌گویی‌هاست. امام خمینی(ره) بارها فرمود رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است و تا آمریکا آدم نشود با او رابطه‌ای نخواهیم داشت. تا آمریکا دست از سلطه‌گری و تجاوز بر ندارد قابل اعتماد نیست. و اما آخرین پیام شهیدان عزیز ما که آمدند و با آمدن‌شان فضای ایران اسلامی حتی ؟؟ مناطق و محورهای جبهه مقاومت را عطرآگین نمودند و بار دیگر حضور میلیونی مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور را فراهم نمودند و سخنان سخیف برخی را که پیوسته اعلام می‌کنند مردم خسته شده‌اند و حاضر نیستند در صحنه‌ها بیایند و می‌خواهند رابطه با آمریکا برقرار شود تا تحریم‌ها برداشته شود خنثی کنند و دروغ بودن آن را ثابت کنند که ثابت کردند. آخرین پیام: از فرصت طلایی ماه عزیز خدا ماه کسب معنویت و بصیرت بهره‌مند شوید و خود را برای بهره‌گیری از شب قدر که مقدرات همه عالم تعیین خواهد شد و به امضای منجی عالم بشریت خواهد رسید آماده نمایید. خود را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، سوریه، لبنان و بحرین و حضور باشکوه در روز قدس که یادگار امام است آماده کنید و در صفوف بهم پیوسته فریاد برآورید «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود.» بر صبر و مقاومت خود بیفزایید و یاوران باوفایی برای نایب امام زمان(عج) خامنه‌ای عزیز باشید و از آمریکا نترسید که صبح پیروزی نزدیک است.