صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵  ، 
شناسه خبر : ۲۸۷۳۹۴
نخست‌وزیر روسیه در واکنش به تصمیم عربستان و امارات متحده عربی برای اعزام نیروی زمینی به سوریه گفت عملیات زمینی نیروهای خارجی به طولانی شدن جنگ سوریه منجر می‌شود.
«دیمیتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «یورونیوز» تصریح کرد که عملیات نظامی نیروهای خارجی در سوریه به طولانی شدن جنگ در این کشور خاورمیانه منجر می‌شود.

وی ادامه داد که مسکو مخالف هرگونه عملیات زمینی در سوریه است زیرا به طولانی شدن جنگ در سوریه منجر می‌شود. مدودف در اینباره گفت: «هیچ‌کس به شروع یک جنگ جدید علاقه‌ای ندارد و عملیات زمینی یک جنگ طولانی و تمام عیار را منجر می‌شود».

نخست‌وزیر روسیه تأکید کرد که مسکو از «بشار اسد» حمایت می‌کند زیرا او تنها قدرت قانونی و مشروع در کشور است.

سوریه از سال 2011 تاکنون درگیر ناآرامی‌های داخلی بوده است و دولت سوریه با شماری از گروههای معارض و همچنین سازمانهای افراطی در این کشور مقابله می‌کند.

اظهارات مدودف در حالی مطرح شده است که هفته گذشته وزارت دفاع عربستان برای استقرار نیروهای زمینی در سوریه به بهانه مقابله با تکفیری‌های «داعش» اعلام آمادگی کرد.

به دنبال اظهارات وزارت دفاع عربستان، امارات متحده عربی نیز برای اعزام نیروهای زمینی به سوریه اعلام آمادگی کرد. مسکو به طور مداوم احتمال گسترش حملات هوایی خود در سوریه به عملیات زمینی در این کشور را رد کرده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
نظر: