صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴  ، 
شناسه خبر : ۲۸۷۷۰۲
سیدمهدی طالقانی:
سیدمهدی طالقانی با انتقاد از اعظم طالقانی که در همایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان به نمایندگی از بیت آیت‌الله طالقانی از مردم خواست به فهرست اصلاح‌طلبان رای دهند گفت: ایشان نظر خودش را گفت؛ آیت‌الله طالقانی وابسته به گروهی نبود.
 اعظم طالقانی دختر آیت‌الله سید محمود طالقانی دیروز گذشته با حضور در همایش انتخاباتی رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: از طرف بیت آیت‌الله طالقانی آمده‌ام و از مردم می‌خواهم به فهرست اصلاح‌طلبان رای بدهند.

مهدی طالقانی فرزند دیگر آیت‌الله سید محمود طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تاریخ فارس اظهار داشت: ایشان نظر خودشان را ابراز کردند. آیت‌الله طالقانی به هیچ  گروه و ‌دسته‌ای وابسته نبود هر گروهی که کار درستی انجام  داده بود را حمایت می‌کرد. به همین دلیل ما نمی‌توانیم آیت الله طالقانی را به گروهی وابسته کنیم.

وی ادامه داد: البته دو تا از دختران آیت‌الله طالقانی یکی از آنان که نامزد اصول گرایان بود. رد صلاحیت شدند و یکی دیگر خود اعظم طالقانی بودند. که به اصلاح‌طلبان منتصب بود. رد صلاحیت شد.

طالقانی با اشاره به سلوک آیت‌الله طالقانی در احترام به اندیشه‌ها گفت: فرزندان آیت‌الله طالقانی عقاید گوناگون دارند که در جای خود دارای احترام است ممکن است فرزندی به اصول گرایان و دیگری جزو اصلاح‌طلبان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیت آیت‌الله طالقانی نمی‌خواهد از لیست خاص و شخصیت خاص حمایت کند اما  هر کسی که درست کار کند حمایت می‌کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
نظر: