صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳  ، 
شناسه خبر : ۲۹۲۵۶۸
فرمانده لشگر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص):
سردار حسین اسدالهی در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم: شهید مهدی بیدی مصرانه پیگیر اعزام به عنوان مدافع حرم بود و سرانجام با اشتیاق زایدالوصفی که داشت آموزش‌هایش را طی کرد و خود را به قافله شهدا رساند.
به گزارش خبرنگار پایگاه بصیرت، صبح امروز مراسم وداع با پیکر مطهر بسیجی مدافع حرم شهید مهدی بیدی در مقر لشگر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

سردار حاج حسین اسدالهی فرمانده لشگر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) در سخنانی با اشاره به شخصیت والای شهدای مدافع حرم و راه و رسم ایشان گفت: امنیت امروز ما بی‌شک مرهون رشادت‌های امثال شهید بیدی است که رزمنده دیروز دفاع مقدس و جنگ و مدافع امروز حریم اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: شهید بیدی در دوران دفاع مقدس حضور داشت و صحنه‌های حماسی این دوران را درک کرده بود؛ با اینکه پس از سپری شدن دوران جنگ تکلیف از وی برداشته شده بود؛ مصرانه پیگیر اعزام به عنوان مدافع حرم بود و سرانجام با اشتیاق زایدالوصفی که داشت آموزش‌هایش را طی کرد و خود را به قافله شهدا رساند.

فرمانده لشگر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) در توصیف شخصیت والای این شهید مدافع حرم تصریح کرد: شهید بیدی به شهادت کسانی که وی را از نزدیک می‌شناختند؛ همواره سعی بر مداومت نماز شب در این سال‌ها داشت و کسی که این گونه فاصله‌های معبودیت را طی می‌کند؛ بی‌شک شایسته شهادت است.

وی با بیان اینکه ما با بسیجیانی که داوطلبانه به عنوان مدافع حرم اعزام می‌شوند عهد ایستادگی و پایداری می‌بندیم؛ تاکید کرد: آن گونه که همرزمان این شهید والامقام برای بنده توضیح دادند؛ با وجود درگیری‌های بی‌امان شهید بیدی و همرزمانشان تا آخرین لحظه مردانه ایستادند و حتی قدمی به عقب برنداشتند و در این راه اجر شهادت خود را کامل دریافت کردند.

سردار اسدالهی با اشاره به اینکه شهید بیدی از بهترین امانت‌داران بود؛ گفت: یکی از صفاتی که ما شهید بیدی را امروز با آن می‌شناسیم قطعا امانت‌دار بودن این شهید است زیرا شخصیتی به مانند او که حتی بعد از پایان جنگ پای دفاع از امام و انقلاب و نظام ایستاده است؛ سرمایه و امانت‌دار خوبی برای خانواده و جامعه محسوب می‌شود و حتی ما می‌بینیم که پیکر این شهید بعد از مراجعت به میهن باز هم یکبار دیگر کسانی را که مشتاق اعزام به سوریه هستند را دور هم جمع کرده و با هم متحد نموده است.

وی افزود: این مجلس و محفل و ذکر مصیبت‌ها و روضه‌ها برای کسب فیض خودمان و ما جاماندگان از قافله شهدا برگزار می‌شود وگرنه خود شهدا به سرمنزل مقصود و صاحبان روضه‌ دست پیدا کرده‌اند.

قابل ذکر است شهید مهدی بیدی از بسیجیان مدافع حرم به صورت داوطلبانه از منطقه مسعودیه تهران به جبهه‌های نبرد در سوریه اعزام شد و در درگیری‌‌های بی‌امان با تروریست‌های تکفیری صهیونیستی، شامگاه جمعه گذشته در حومه حلب به شهادت رسید و آسمانی شد. شهید بیدی ۴۵ ساله بود و از وی ۲ پسر و ۱ دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
نظر: