صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰  ، 
شناسه خبر : ۲۹۴۸۲۱
اداره مبارزه با مواد مخدر رژیم اسرائیل ضمن اشاره به کاهش شدید سن مصرف مواد مخدر در جامعه صهیونیستی تاکید کرد تجارت پرسود مواد مخدر یکی از مهمترین موانع برخورد با این معضل در سرزمین های اشغالی است.
به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا)، روزنامه اسرائیلی جرزالیم پست در خبری نوشت بازار 1.5 میلیارد دلاری مواد مخدر در رژیم صهیونیستی سالانه شامل ورود 100 تن ماریجوانا از مرز مصر، 3 تن کوکائین از مرز لبنان و اردن و 4 تن هروئین از مرز لبنان و مصر می شود.

طبق گزارش اداره مبارزه با مواد مخدر در رژیم صهیونیستی،  اعتیاد به مواد مخدر در جامعه صهیونیستی از یک "نگرانی ساده" در دهه 80 قرن بیستم به یک مسئله بغرنج در زمان کنونی تبدیل شده است که اکثر آن به دلیل نفوذ غربی ها بوجود آمده است.

درحالی که آمار دقیقی از مصرف کنندگان هروئین در جامعه صهیونیستی وجود ندارد ، "الاد بوروسکی" یکی از مددکاران اجتماعی که در این زمینه فعالیت می کند می گوید اعتیاد به این مواد مخدر به مشکل اصلی در قدس اشغالی تبدیل شده است.

وی اظهار کرده است روزانه تقریبا 350 نفر به کلینیک ترک اعتیاد می آیند که 70 درصد آنها اسرائیلی هستند و مشکل رایج میان تمامی آنها این است که همگی از سنین کم شروع به مصرف الکل و مواد مخدر کرده اند.

بوروسکی با اشاره به شرایط جامعه صهیونیستی تصریح می کند: "آنها در سنین 8 یا 9 سالگی شروع به سیگار کشیدن و یا مصرف الکل می کنند، در سنین 13 تا 15 سالگی از مواد مخدر سبک مانند ماریجوانا و در سنین 18 یا 19 سالگی نیز مصرف هروئین را شروع می کنند."
نام:
ایمیل:
نظر: