صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱  ، 
شناسه خبر : ۳۱۵۰۳۸
کشور قطر در راستای آماده سازی زیرساخت های برگزاری مسابقات جام جهانی 2022، اولین خط متروی تاریخ خود را در شهر دوحه افتتاح کرد.
پس از تهاجم دو روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در آستانه ماه مبارک رمضان، فلسطینیان روزه خود را بر روی ویرانه های حملات وحشیانه صهیونیست ها افطار می کنند.
جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه‌قضائیه دیدار و گفت و گو کردند.
مهمانسرای حرم حضرت امیرالمومنین (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان هزاران بسته غذایی افطار میان زائران توزیع کرد.
به دنبال تغییرات اقلیمی و همچنین بارش‌های بسیار طی ماه‌های گذشته در کشور، برخی شهرها با افزایش جمعیت گونه‌ای از پروانه‌ها نسبت به سال‌های قبل مواجه شده‌اند؛ برخی از شهرستان‌های پایتخت از جمله تهران، ورامین و قرچک این روزها میزبان پروانه‌ها هستند.
نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی با حضور در حوزه ریاست قوه قضاییه با آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.
مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی خواننده جوان کشور با حضور علاقمندان و هنرمندان این عرصه از مقابل خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد.
در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمع زیادی از زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم (ع) بر سر سفره افطاری حرم مطهر سیدالکریم (ع) میهمان می‌شوند.
تیم پرسپولیس با برتری مقابل پارس جنوبی جم و با کسب 61 امتیاز قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر شد.
اولین همایش رویکردهای نهادینه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.
همایش بین المللی بزرگداشت مقام حضرت خدیجه(س) با عنوان "مادر امت" در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
سامانه جامع «اطلس جهادی» با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد. سامانه جامع مدیریتی «اطلس جهادی» سامانه‌های است که در آن جزئیات اطلاعات فعالیت‌های جهادی و اطلاعات مناطق محروم درج می‌شود.
خسوس گریگوری گونزالس سفیر ونزوئلا در تهران با اشاره به راه اندازی کمپین ((ترامپ از تحریم‌ها ونزوئلا دست بردار)) گفت:دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور کنترل امور را در دست داردو مردم ونزوئلا با ایستادگی به موفقیت و پیروزی می‌رسند .
در پی فرو ریختن یک ساختمان در حال بازسازی در شانگهای چین ۵ کارگر کشته شده‌اند؛ ۲۰ کارگر زیر آوار گرفتار شدند.
2 فروند کشتی کف روب ترال در آبهای ساحلی کنارک سیستان وبلوچستان با دستور دادستان و تدابیر شورای تامین توقیف شد. صید ترال آبزیان دریایی را نابود و موجب ضرر و زیان جدی مردم شده و سفره صیادان را روز به روز کوچک تر کرده است.
بر اثر آتش‌سوزی در مرکز تجاری البشیر نجف چهار نفر کشته و هفده نفر نیز زخمی شدند.
عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق به دعوت رئیس جمهور رجب طیب اردوغان به ترکیه سفر کرده است.
رانش زمین در اولیل سال جاری، در روستای "قلعه قافه بالا" در شهرستان مینودشت استان گلستان موجب تخریب بیش از ۲۰۰ خانه شده است. کمبود زمین جایگزین ساخت، طرح جابجایی ساکنین خانه‌های تخریب شده را با مشکلاتی مواجه کرده است.
در تظاهرات روز نکبت که به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه برگزار شد، دست کم 74 فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
مراسم پذیرایی از روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا طی سفر خود به پاریس از کلیسای نوتردام که به تازگی دچار حادثه شده بود بازدید کرد.
در حمله جنگنده‌های سعودی به محله‌ای مسکونی در صنعا،دست‌کم 32 غیرنظامی شهید و زخمی شده‌اند.
دکتر محمد جواد ظریف که به دعوت همتای ژاپنی خود، تارو کونو به توکیو سفر کرد با وی و دیدار و نخست وزیر ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
امسال نیز در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
عکس هوایی جالب از یک مرکز جمع آوری و بازیافت لاستیک در آلمان .
شوخی ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا با مسئول مذاکره کننده این اتحادیه در امور برکسیت، استراسبورگ فرانسه.
نظامیان تروریست آمریکایی در حال گسترش پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق هستند و تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی جدیدی وارد فرودگاه این پایگاه شده است.
شهرستان لردگان یکی از شهرستان‌های زیبای استان چهارمحال و بختیاری است که در دامنه جنوبی کوه آثار عجم (آس جم) و آب باغ قرار دارد. بهشت لردگان در اردیبهشت ماه، زیبایی‌های طبیعت را جلوه گر می‎کند.
در پی بارش شدید باران در استان جیانگشی چین 11خودرو که در نزدیکی دیواری پارک بودند به دلیل ریزش این دیوار به شدت خسارت به آنها وارد شد.
آئین افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک عصردوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در کمیته ملی المپیک برگزار شد.
صَف مفسدان اقتصادی در دادگاه!
خنده‌های سیدهادی رضوی در دادگاه!
تولیت آستان قدس رضوی از مناطق سیل زده کلات بازدید کرد.
در انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر اتوبوس گردشگران خارجی در نزدیکی اهرام مصر دست کم ۱۶ نفر زخمی شدند. این دومین حمله تروریستی مشابه در این منطقه از ماه دسامبر تاکنون است.
همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت‌(ع) دیدار جمعی از شعرا و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز شد.
دومین جشنواره فرهنگی گل محمدی استان یزد در دو نوبت در روستای منشاد بخش مرکزی مهریز برگزار شد .
ییلاق معروف مازندران
جمعی از جوانان و دانشجویان کشور، عصر یکشنبه ۲۹ اردیبهشت، با حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس دیدار و گفتگو کردند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام خبر کشف مقادیر قابل توجه گوشت فاسد در تهران در باره جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار در طی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی عصر امروز ۲۹ اردیبهشت موفق به کشف یک تن و نیم گوشت فاسد از پارکینگ یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید سبحانی شدند.
مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.
نمایی زیبا از جاده توسکستان به شاهکوه که در استان گلستان قرار دارد.
خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی، تصویری از دیدار خود با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد.
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، امروز شنبه به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز شنبه با حضور سران قوا برگزار شد.
بر اساس این تصاویراز منطقه مرزی مک آلن ایالت تگزاس ، بسیاری از مهاجران در فضای باز و بدون سرپناه و حتی پتو یا روانداز می‌خوابند و وضعیت بهداشتی حاکم در منطقه بسیار وخیم است.
محمدجواد ظریف که به منظور رایزنی و تبادل‌ نظر با مقامات چین درباره موضوعات مختلف وارد پکن شد با وزیر امور خارجه چین دیدار و گفتگو کرد.
روز پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت، جنگنده‌های رژیم سعودی محله مسکونی الرقاص در صنعاء بمباران کردند که در نتیجه آن، ۶ غیرنظامی بی‌دفاع از جمله چهار کودک از یک خانواده شهید و ۷۱ نفر دیگر زخمی شدند که ۲۷ نفر آنها کودک و ۱۷ نفر زن هستند. اما رسانه‌های یمنی تصویری از یک کودک را منتشر کرده‌اند که تمام اعضای خانواده‌اش در این جنایت سعودی به شهادت رسیده و فقط او نجات یافته است.
دانشجویان بسیجی استان خوزستان در قالب گروه‌های مختلف با تخصص‌های متفاوت در اقدامی جهادی به کمک مردم سیل‌زده شتافتند.
حسن روحانی در دیدار صمیمی با علمای اهل سنت تاکید کرد، انقلاب اسلامی ایران مربوط به مذهب خاصی نیست و همه مردم ایران و همه مذاهب در صحنه انقلاب حضور و مشارکت فعال و گسترده داشتند و همه اینها صاحب کشور و انقلاب هستند.
قائم مقام فرماندار ایالت لوئیزیانا جوراب‌ خود را که طرح دونالد ترامپ بر روی آن است به رییس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد.
سفر پمپئو به روسیه اولین نشست مقامات بلندپایه دو کشور از زمان انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس تحقیقاتی آمریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و اتهام تبانی با ستاد تبلیغاتی ترامپ است.
نام:
ایمیل:
نظر: