صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹  ، 
شناسه خبر : ۳۱۵۵۱۳
"تاناکونو" وزیر امور خارجه ژاپن با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
هدیه روحانی به نخست وزیر ژاپن در حاشیه دیدار رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر ژاپن از نمایشگاه نودمین سال روابط دیپلماتیک دو کشور
آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و هیئت همراه با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. مقام معظم رهبری در دیدار با شینزو آبه با اشاره به سخنان وی مبنی بر اینکه ترامپ گفته «مذاکره با آمریکا موجب پیشرفت ایران خواهد شد»، تأکید کردند: ما به‌لطف خداوند، بدون مذاکره با آمریکا و با وجود تحریم هم به پیشرفت خواهیم رسید
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد جنتی» معروف به «فرمانده حیدر» که پس از گذشت ۲ سال از شهادتش به تازگی در تفحص شناسایی و به آغوش میهن اسلامی بازگشت،با حضور خانواده و همرزمانش در معراج الشهدای تهران برگزار شد. شهید محمد جنتی، فرمانده ایرانی لشکر زینبیون پاکستانی مدافع حرم، ۱۶ فروردین ۹۶ در منطقه حماه سوریه به شهادت رسید. سردار سلیمانی درباره این فرمانده گفته بود: حیدر یکی از بهترین‌هایم بود.
حسن روحانی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست سران عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
پرندگانی که همچون انسان رزق و روزی خود را از تالاب و دریا دریافت میکنند.
حمله به ۲ نفت‎کش در دریای عمان
مراسم تشییع پیکر آیت الله العظمی محقق کابلی مرجع تقلید شیعیان افغانستان با حضور گسترده اقشار مردم قم و مهاجرین افغانستانی مقیم قم از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
آئین رونمایی از کتاب خاطرات حاج احمد قدیریان در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت مرحوم قدیریان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد.
افتتاح نمایشگاه عکس‌های سیل با عنوان "خانه‌ای که سیل برد، مهری که سیل آورد" با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) افتتاح شد.
پنجمین نشست سران کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز آسیا «سیکا » به میزبانی تاجیکستان برگزار شد.
سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
آیین افتتاح نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» با حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در گالری عالی حوزه هنری برگزار شد.
حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹ بازدید به عمل آورد.
مراسم غبار روبی ضریح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سید محمدهادی رضوی و احسان دلاویز به صورت علنی در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم با سخنرانی امیر سرتیپ صباحی فر فرمانده پدافندهوایی ارتش و تجلیل از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در صحن امامزاده سیدعلی (ع) برگزار شد.
مراسم وداع و تشییع پیکر محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
هر ۲۳ خدمه کشتی با پرچم جزایر مارشال که دچار حریق شده بودند توسط امداد و نجات جاسک نجات یافته و در این شهرستان در سلامت هستند.
مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون و طلبه شهید همدانی حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، با حضور شخصیت‌های سیاسی، مسئولین لشکری و کشوری در مسجد نور تهران برگزار شد.
سامانه پدافند هوایی «۱۵ خرداد» ساخت متخصصان و دانشمندان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با حضور امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی رونمایی و تحویل این نیرو شد.
مراسم رونمایی از کمیک استریپ (داستان مصور) شهید مدافع حرم محسن حججی، به منظور تبیین سیاست‌های حمایتی آمریکا از تروریست در منطقه، با حضور خانواده این شهید والامقام در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد.
اقدام بسیار پسندیده و زیبا از کاسب تهرانی.«به افراد نیازمند غذای رایگان داده می‌شود.»
روسای جمهور ترکیه و روسیه پیش از آغاز کنفرانس سیکا در دوشنبه بایکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
بارش باران های سنگین و جاری شدن سیل در منطقه گلگت-بلتستان پاکستان خسارات زیادی بر جای گذاشت.
در پی درگیری‌های شدید خیابانی مردم هنگ کنگ در اقدامی جالب عکاسان با کلاه ایمنی در یک کنفرانس مطبوعاتی پلیس، در هنگ کنگ شرکت کردند.
امین حیایی ، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران برنامه عصر جدید از کودکان بستری در بیمارستان مفید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عیادت کردند.
یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس A330 در سواحل ترکیه در خلیج ساروس به کف دریا انداخته شد. این اقدام به منظور توسعه صنعت گردشگری و ورزش غواصی، توسط گارد ساحلی ترکیه در خلیج ساروس انجام شده است.
تصاویر اختصاصی هوایی وضعیت پارکینگ‌های ایران خودرو در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ را نشان می‌دهد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و حسن روحانی در حاشیه اجلاس «سیکا» در دوشنبه تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در جاده های مناطق کویری چین از چندین نوار پوشش گیاهی جهت جلوگیری از مدفون شدن روسازی در زیر شن‌ها استفاده می شود. نتیجه این اقدام در مواقع طوفانی مشهودتر است.
پوتین پیش از آغاز اجلاس «سیکا»، با حضور در اقامتگاه رئیس‌جمهور چین در پایتخت تاجیکستان، تولد ۶۶ سالگی «شی جین‌پینگ» را تبریک گفت.
پنجمین نشست سران کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا) که در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.
انفجار‌های تروریستی در سومالی ۱۱ کشته و ۲۵ مجروح برجای گذاشت. گروه تروریستی «الشباب» وابسته به القاعده، مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفته است.
شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی با آتش زدن یک روستا در استان الحدیده، «جنایت فجیع» دیگری را علیه ملت یمن رقم زدند.
درحالی‌که فرماندار هنگ‌کنگ از تعلیق لایحه جنجالی «استرداد مجرمان» خبر داده، معترضان اعلام کرده‌اند به تظاهرات خیابانی خود ادامه می‌دهند. یکی از نکات مهم این اعتراضات حمایت نیروهای خارجی به ویژه آمریکا از تظاهرات خیابانی است.
جلسه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده
تقدیم استوار نامه سفیر جدید فرانسه به دکتر روحانی
تقدیم استوار نامه سفیر جدید تاجیکستان به دکتر روحانی
تقدیم استوار نامه سفیر جدید چین به دکتر روحانی
تقدیم استوار نامه سفیر جدید لهستان به دکتر روحانی
جلسه مجلس شورای اسلامی با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست علی لاریجانی و نائب رئیسی عبدالرضا مصری برگزار شد.
در دومین هفته متوالی دانش آموختگان حقوق در اعتراض به طولانی شدن روند رسیدگی به طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت مقابل مجلس تجمع کردند.
بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم، حاج شعبان نصیری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.
لحظه باز شدن پل بسیار زیبای کاخ ( پل قصر )در سنت پترز بورگ و عبور یک کشتی گردشگری را مشاهده می‌کنید.
تیراندازی در جریان یک جشن فارغ‌ التحصیلی در جنوب‌غرب شهر فیلادلفیای آمریکا دست‌کم ۱ کشته و ۸ زخمی برجای گذاشت.
طبق اعلام مقامات پلیس کانادا در جریان یک تیراندازی در تورنتو دو نفر کشته و ۱۳ تن زخمی شده‌اند. عامل این تیراندازی نیز در درگیری با مأموران پلیس کشته شده است.
نام:
ایمیل:
نظر: