صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰  ، 
شناسه خبر : ۳۱۵۶۵۷
اولین جلسه محاکمه متهمان پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه به صورت علنی برگزار شد.
در این مراسم که آیینی اجتماعی-مذهبی است، زرتشتیان ابتدا در محل زیارتگاه با روشن کردن شمع و عود و آتش به پرستش پروردگار یکتا و بی‌همتا می‌پردازند، سپس در جمع‌های چند نفره در فضای باز این زیارتگاه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.
مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی نمایندگان دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا با موضوع «اتفاقات سال ۸۸ و فساد اقتصادی» به مناظره نشستند.
مجمع عمومی سالیانه تشکل مردم نهاد "مجمع وزیران ادوار" با حضور تعدادی از وزرای دولت‌های پیشین و کنونی در سازمان مدیریت صنعتی تشکیل شد.
دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کردستان، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام محمد حسین مومنی از شهدای مدافع حرم از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و در قطعه 31 بهشت معصومه خاکسپاری شد.
نخستین جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم به ریاست حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو به ریاست قاضی صلواتی در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.
جمعی از سردبیران، دبیران و خبرنگاران رسانه های کشور عازم مجتمع آب سنگین خنداب اراک شدند و ضمن بازدید از فعالیت ها و دستاوردهای غرورآفرین صنعت هسته ای کشور، از آخرین تصمیمات مسوولان نظام در خصوص کاهش تعهدات برجامی مطلع شدند.
یک فروند پهپاد جاسوسی غول پیکر «گلوبال هاوک» آمریکا که دور بردترین پهپاد عملیاتی جهان است بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.
حضور دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در آزمون دوره‌ دکترای دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی که در محل این دانشگاه برگزار شد.
«مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه که به ایران سفر کرده است، در هتل عباسی اصفهان با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت و گو کرد. محمدجواد ظریف و مولود چاووش اوغلو دور اول گفت‌وگوهای خود را خصوصی برگزار کردند.
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهید دکتر مصطفی چمران در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
جوان هنرمند فلسطینی دیوار ساختمان های ویران شده در اثر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به بوم نقاشی و محل خلق آثار هنری تبدیل کرده است.
دومین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران به میزبانی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز برگزار شد.
آتش‌سوزی گسترده‌ای در مجتمع پالایشگاهی فیلادلفیا روی داده به گونه‌ای که انفجارهای این پالایشگاه‌ها منازل واقع در حومه آن را به لرزه در آورده است.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین برای اولین بار به کره شمالی سفر کرد.این اولین سفر یک رئیس جمهور چین پس از ۱۴ سال به کره شمالی و اولین سفر شی به این کشور است.
روزنامه ساوت چاینا هنگ کنگ گزارش کرد چین به دریای جنوبی، از مناطق مورد منازعه بین پکن و واشنگتن، ناو هواپیمابر اعزام کرده است.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه جمعی از مسئولان قضائی با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد.
ترامپ، «مارک اسپر» را که پیش از این به عنوان سرپرست وزارت دفاع آمریکا تعیین کرده بود، به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مجلس سنا معرفی کرد.
زلزلهای به بزرگی 6 ریشتر در شهرستان چانگنینگ شهر ایبلین ایالت سیچوآن رخ داده است.
کمتر از 24 ساعت پس از تصویب لایحه منع پوشش‌های مذهبی در اماکن دولتی کبک کانادا، صدها نفر از مسلمانان در این شهر دست به تظاهرات زدند.
در پی درگذشت «محمد مرسی» رئیس جمهور سابق مصر، عده‌ای از شهروندان مصری ساکن در آمریکا با تجمع در مقابل کنسولگری مصر اعتراض خود را به دیکتاتوری حکومت «عبدالفتاح السیسی» ابراز کردند.
ده‌ها هزار پزشک هندی در اعتراض به خشونت‌ها از سوی بیماران و خانواده آنها، از دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ با برگزاری اعتصاب ۲۴ ساعته حمایت بیشتر از پزشکان را خواستار شده‎اند.
به دنبال بروز اختلال در شبکه توزیع برق آرژانتین، ده ها میلیون نفر در آمریکای جنوبی با قطع گسترده برق مواجه شده اند.
کشف تراول چک‌های جعلی
خانواده شهید «مراد علی خاوری» برای آخرین‌بار با پیکر مطهر شهید در معراج شهدای تهران وداع کردند. مراسم وداع خصوصی خانواده با پیکر مطهر این شهید فاطمیون که به تازگی هویتش شناسایی شده است، چهارشنبه؛ ۲۹ خرداد ماه ۹۸ در معراج شهدای مرکز برگزار شد. در این مراسم دختر کوچک این شهید نیز با پدر دیداری جانسوز را تجربه کرد.
«برج های دوقلوی خرقان» در فاصله یک کیلومتری روستای حصار از توابع دهستان خرقان غربی در شهرستان آوج استان قزوین قرار دارند. این برج‌ها یادگار دوران سلجوقیان و آرامگاه دو تن از بزرگان آن دوره به نام‌های «ابو سعید بیجار» پسر سعد و «ابو منصور ایلتای» پسر تکین است. این مجموعه شامل دو برج است که برج شرقی از برج غربی قدیمی تر است. برج قدیمی که هشت ضلعی است، حدود ۱۵ متر ارتفاع و ۱۱ متر قطر دارد. «برج های دوقلوی خرقان» با بیش از ۵۰ طرح آجری، جز شاهکارهای آجرکاری معماری به شمار می آیند. همچنین این بنا جزو نخستین گنبدهای دو پوسته قرن پنجم هجری قمری به شمار می‌روند و از این نظر حائز اهمیت اند. این بنا در ۲۳ خرداد ۱۳۵۶ به شماره ۱۳۹۵ در آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان روز پنجشنبه با حضور سرلشکر حسین سلامی در سالن 6000 هزار نفری گوُلان سنندج برگزار شد.
آبشار نای انگیز در میان رشته کوه‌های سر به فلک کشیده (هشتاد پهلو)، جای گرفته است. آب زلال سفره‌های زیر زمینی پس از خروج از سر چشمه‌ اصلی و بعد از طی کردن مسیری در حدود ۲۰ متر، به صخره‌ها و شیب تند دره می رسد. به همین علت آبشارهای پله‌ای بسیار زیبایی در این منطقه شکل گرفته است. در پای بیشتر این آبشارها حوضچه‌ های کاسه ‌ای شکل به وجود آمده که برای شنا کردن بسیار مناسب هستند. در نهایت، آب این مجموعه به رودخانه‌ سزار می‌ریزد. زیباترین آبشار منطقه نای انگیز، آبشار سفید آب است.
دومین جشنواره مجسمه های برفی جمعه در پیست اسکی توچال تهران برگزار شد.
"ملک دینار شجره" مردی ۶۵ ساله است که با علاقه و همت خود از ۲۴ گاندو در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان مراقبت می‌کند.
یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت در شهر سیهانوکیل کامبوج فرو ریخت و 3 کشته و 13 زخمی برجا گذاشت.
وزارت حمل و نقل هاوایی آمریکا از سقوط مرگبار یک هواپیما در این ایالت و مرگ همه ۹ سرنشین آن خبر دادند.هواپیمای دو موتوره شرکت «کینگ ایر» در جزیره اوآهو این ایالت سقوط کرد.
حمله نظامیان صهیونیست به شصت و سومین راهپیمایی حق بازگشت نوار غزه منجر به زخمی شدن حداقل ۷۹ نفر شد.
در پی آتش سوزی در یک مجتمع آپارتمانی در پاریس پایتخت فرانسه ۳ نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.
حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز جهت بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران، با اتوبوس به حرم مطهر رضوی مشرف شد.
خبرگزاری «یونهاپ» گزارش داد که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نامه‌ای با محتوای مهم از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دریافت کرده است.برخی رسانه ها مدعی شدند این نامه 12 ژوئن نوشته شده است.
تصویری زیبا از نمایش شفق جنوبی از فضا را مشاهده می‌کنید./عکس: کریستینا کخ فضانورد ناسا.
جاده شیراز به سپیدان یکی از زیباترین جاده‌های کشور می‌باشد.
دیدار رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی با روحانی
فضانوردان «ایستگاه فضایی بین‌المللی» در کنار پیتزای معلقی که برای خود آماده کرده بودند، یک عکس از خود منتشر کردند.
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان شرکت کیمیا خودرو امروز برگزار شد. متهمین زن این پرونده که روز گذشته با چادر مشکی در دادگاه حضور یافته بودند، باعث خشم شاکیان و مردم شده بود.
هزاران نفر از مردم مغرب با برگزاری تظاهراتی، مخالفت خود را با طرح آمریکایی «معامله قرن» و نشست اقتصادی منامه اعلام کردند.
نام:
ایمیل:
نظر: