صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷  ، 
شناسه خبر : ۳۱۵۷۶۴
اولین گفت و گوی تلویزیونی آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در محل قتلگاه شهدای هفتم تیر انجام شد.
روند افزایش گرما در اهواز باعث تعطیلی و کاهش ساعت‌های اداری در این کلانشهر شده است. افزایش بیش از حد دما در ساعات اوج گرما موحب می‌شود تا خیابان‌های اصلی شهر بیشتر اوقات خالی از حضور مردم باشد.
مانور سگ های‌ جستجو و نجات‌ هلال‌احمر در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور و القاصی مهر دادستان تهران و برخی معاونین دادستان به مناسبت هفته قوه قضائیه، طی دیدار مردمی از دادسرای ناحیه ۱۲ تهران بازدید کردند.
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضا، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور برگزار شد.
هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده، از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج شهدا برگزارشد. از این ۱۵۰ شهید ۸ سال دفاع مقدس، هویت ۳۴ شهید شناسایی شده و هویت ۱۱۶ شهید هنوز احراز نشده است.
مراسم بزرگداشت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر با سخنرانی رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همراه با تشییع دو شهید تازه تفحص شده در دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم و خانواده شهدای هفتم تیر در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
نشست دوره‌ای شورای امنیت برای بررسی اجرای قطعنامه این شورای درباره توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی، در نیویورک برگزار شد.
نشست خبری الکساندر فدولوف، نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با سفر به هرمزگان از مناطق آلوده به ملخ این استان بازدید کرد. افتتاح مزرعه پرورش میگو از برنامه های دیگر سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان هرمزگان بود.
نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور در هتل کوثر اصفهان آغاز شد. مجمع مجالس آسیایی به عنوان بزرگ‌ترین مجمع بعد از IPU که بین المجالس جهانی است، در سطح منطقه‌ای و قاره‌ای است که ۵۶ پارلمان را پوشش می‌دهد و از میان آنها ۴۲ کشور به صورت عضو دائم و ۱۴ کشور عضو ناظر هستند
نشست خبری فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی پیرامون تبیین سیاستهای اقتصادی و دستاوردهای وزارت اقتصاد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۵۶۱ سارق و مالخر در بیست و ششمین مرحله طرح رعد خبر داد.
رونمایی از بازی رایانه ای «سایه روشن» که در دو نسخه ویژه رایانه خانگی و تلفن همراه به بازخوانی پرونده ترورهای منافقین می پردازد، در سالن اجلاس حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.
عملیات پایلوتیج، یدک کشی و داکینگ یک فروند نفتکش سوپرتانکر غول پیکر ۳۲۰هزار تنی در بندرعباس با موفقیت انجام شد.
جمعی از نمایندگان خارجی مستقر در تهران، سفرا و کارداران با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه دیدار کردند.
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
اجتماع عظیم عزاداری امام صادق(ع) در مشهدمقدس برپا شد.پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در اجتماع عظیم عزاداری امام صادق(ع) تشییع شد.
براثر رگبار تند باران و جاری شدن سیلاب، ۳ تن در بخش قطور خوی گرفتار سیلاب شده و جان باختند.
نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دو گروه با یکدیگر مناظره کردند.
در نمایشگاه آرمی اکسپوی ۲۰۱۹ روسیه، ادوات نظامی از جمله انواع تانک ها، موشک اندازها، سیستم های توپخانه ای و سلاح های سبک و سنگین به نمایش گذاشته شده است.
نخستین جعل اسکناس در سال 1292 هجری شمسی توسط فردی به نام میرزا آقاخان صورت گرفت. اما اشتباه او در هنگام جعل منجر به شناسایی و دستگیری او شد.
تصویری از فاصله بین اردکانیان وزیر نیرو و خبرنگاران برای مصاحبه بعد از جلسه هیئت دولت!
خبرگزاری ها به نقل از شاهدان عینی خبر داده اند که طی حمله‌ای انتحاری به یک خودروی پلیس در پایتخت تونس چندین تن زخمی ‌شده‌اند.بنابر اظهارات شاهدان، انفجار در خیابان اصلی حبیب بورقیبه و در مجاورت ساختمان سفارت فرانسه رخ داده است.
همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری نشست سران گروه جی ۲۰ که در اوساکا آغاز می شود، پلیس ژاپن در حال اجرای بالاترین اقدام های امنیتی است و تدابیر امنیتی در این کشور تشدید شده است.
مادر شهید«محمدرضا پیرهادی» پلاک هویتی پسرش را که در جریان تفحص کشف شده بود، بر گردن انداخت...
دست نوشته جالب مردم هند با مضمون «دست از سر ایران بردارید» در حاشیه تظاهرات این کشور در اعتراض به سفر پمپئو به هندوستان را مشاهده می‌کنید.
در پی بروز حادثه برای هواپیمای مسافربری روس هنگام فرود اضطراری در باند فرودگاهی در سیبری، ۲ نفر کشته و ۷ تن دیگر زخمی شده‌اند. این هواپیما که حامل ۴۷ نفر بوده است، پس از فرود به یک سازه کوچک برخورد کرده و دچار آتش‌سوزی می‌شود.
دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) به مناسبت شهادت شهیدبهشتی و ۷۲ تن از یارانش در فاجعه ۷ تیر
آن مک کلین، دیوید سنت ژاک و اولگ کاننو پس از اقامتی ۲۰۴ روزه در کپسول MS-۱۱ سایوز در ناحیه‌ای دور از شهر ژزکازگان قزاقستان به زمین فرود آمدند. این سه فضانورد در سوم دسامبر ۲۰۱۸ میلادی به ایستگاه فضایی بین المللی سفر کرده بودند.
فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری علیه طرح آمریکایی صهیونیستی معامله قرن که بخش نخست آن در بحرین رونمایی شد تظاهرات کردند.
هزاران نفر از مردم کره جنوبی در اعتراض به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به کشورشان، در سئول تظاهرات برپا کردند و خواستار پایان تحریم‌های واشنگتن علیه کره شمالی شدند.
سخنگوی کاخ کرملین روسیه از احتمال انتقال بخشی از سامانه‌های پدافند هوایی «اس-۴۰۰» به ترکیه در قالب قرارداد فروش این سامانه‌ها به آنکارا خبر داد.
یک فروند جنگنده چینی که تحرکات کشتی جنگی کانادایی را در آب‌های تحت مناقشه نزدیک به چین رصد می‌کرد، به‌منظور اعلام هشدار، با ارتفاع اندکی از فراز این ناو عبور کرد.
معترضان فرانسوی موسوم به «جلیقه زردها» در ادامه اعتراضات به سیاست‌های دولت امانوئل ماکرون، برای سی‌وسومین شنبه متوالی به خیابان‌ها آمده‌اند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند که با وجود گرمای شدید هوا، معترضان باز هم در تظاهرات شرکت کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
نظر: