صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> اسلایدر خبر ویژه
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴  ، 
شناسه خبر : ۳۱۶۵۴۹
اگرچه گرمای آفتاب برف و یخ ارتفاعات چهارمحال و بختیاری را ذوب کرده است، اما هنوز هم قطعه‌هایی از برف و یخ در اوج گرمای تابستان و زیر تابش آفتاب سوزان کوهستان مقتدرانه باقی مانده اند. نیروهای راهداری استان در برخی از گردنه‌های برف گیر این استان همچنان در حال تلاش برای گشودن جاده‌هایی هستند که تنها راه ارتباطی اهالی روستاهای این منطقه می‌باشند.
به اعتقاد کارشناسان، زندگی در مجاورت دکل‌های فشار قوی برق خطرات جدی برای سلامت شهروندان دارد. افزایش جمعیت و مهاجرت به شهرهای بزرگ، تراکم بیشتر ساختمان‌ها و نزدیک شدن به حریم این دکل‌ها، جمعیت زیادی را در معرض این تشعشعات قرار داده است.
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع وطن، سید محسن نقیبی در معراج شهدای تهران برگزار شد.
طی تیراندازی در فروشگاهی در شهر الپاسو ایالت تگزاس ۲۰ نفر از جمله ۴ کودک کشته شدند.
بازار رزاق‌زاده زاهدان، یکی از قدیمی‌ترین، شلوغ‌ترین، رنگارنگ‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای شهر زاهدان است که در آن محصولات سوزن‌دوزی بلوچی و پارچه‌های متنوع و رنگارنگ، عرضه می‌شود. قسمت اعظم این بازار، توسط مهاجران افغانستانی، که به دلیل شرایط سخت و ناامن کشورشان در شهر زاهدان زندگی می‌کنند، اداره می‌شود. وجود این همزبانان افغانستانی، حال و هوای دیگری به این بازار قدیمی بخشیده است. گویی در یکی از بازارهای کابل قدم گذاشته‌اید.
حسن روحانی رئیس جمهوری با حضور در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف دیدار کرد.
در برخی از مناطق حاشیه شهر سنندج، تعدادی از افراد اقدام به سوختگیری غیراستاندارد به وسیله کپسول‌های گاز مایع ( LPG) برای خودرو‌های فرسوده خود می‌کنند که این مسئله دارای خطرات جانی و مالی برای رانندگان و سرنشینان این خودروهاست و آنها را در یک قدمی حادثه قرار داده است.
آئین نکوداشت و تجلیل از آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان، به پاس نیم قرن خدمت ایشان با حضور سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) شهر کرمان برگزار شد
همایش بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه برگزارشد.
جانبازان سرافراز که در جبهه های حق علیه باطل ایثارکردند در جوار مسجد نبوی و قبرستان بقیع گریستند و برای سلامتی و فرج امام زمان(عج) دست به دعا برداشتند.
بیش از ۱۰۰ تن از مدال‌آوران المپیادهای علمی و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان که به تازگی در رقابتهای جهانی به قهرمانی دست یافتند، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
انفجار گاز شهری در یکی از محله‌های نایسر استان سنندج موجب تخریب هشت واحد منزل مسکونی و زحمی شدن تعدادی از ساکنان شد.
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله لاریجانی برگزار شد.
یک هلیکوپتر در یخدان برای سوار کردن گروهی از پژوهشگران در قطب شمال کانادا فرود آمد.
جمعی از مدیران و سردبیران رسانه های کشورمان در سفر به شهر قم با آیت الله عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین دیدار و گفتگو کردند.
طوفان و سیل در شهر مانیل فیلیپین خسارت‌های بسیاری بر جاگذاشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تولید زیست‌ماده شبیه استخوان و ساخت پرینتر سه‌بُعدی اختصاصی ترمیم استخوان توسط محققان این دانشگاه خبر داد.
مراسم اولین سالگرد شهادت سید محمد علیشاه موسوی گردیزی از مجاهدان به نام و ملقب به چمران افغانستان و نویسنده کتاب از «گردیز تا گوانتانامو» و ۳۵ تن از نمازگزاران مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گردیز افغانستان که توسط نیروهای تروریستی داعش در ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ به شهادت رسیدند، در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد. در این مراسم قرآن منقش به دستخط رهبر معظم انقلاب توسط پدر شهید احمدی روشن به خانواده شهید موسوی گردیزی اهدا شد.
یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با موضوع هیأت‌ و خانواده با سخنرانی حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد.
اولین رویداد ایده پردازی با موضوع غدیر به همت سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام محمد قمی در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
مسئولان گمرک آلمان امروز از توقیف بی‌سابقه حدود پنج تن ماده مخدر کوکائین از داخل یک کانتینر در شهر بندری هامبورگ به ارزش حدود یک میلیارد یورو خبر دادند.
نخستین شب از عزاداری ایام «مسلمیه» و شهادت امام باقر(ع) با حضور جمع کثیری از عزاداران در قالب دسته های عزاداری و هیئت های مذهبی در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
تلاش برای نجات یک فرد از سیلاب در شهر "اجمر" در ایالت راجستان هند را می‌بینید.
به مناسبت سالروز شهادت حجت الاسلام المسلمین سید عارف الحسینی رهبر شیعیان پاکستان مراسم یادبودی در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزہ علمیه اصفهان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت و جشن روز خبرنگار به همت بسیج رسانه و مشارکت کانون حرفه ای رسانه، با حضور جمعی از خبرنگاران ، مدیران و فعالان رسانه ای با موضوع هم اندیشی بزرگ اصحاب قلم و رسانه برگزار شد.
برداشت برنج در روستاهای آستانه اشرفیه تا اواسط شهریور ماه در اراضی این شهرستان ادامه خواهد یافت. بطور میانگین سالانه در هر هکتار اراضی زیر کشت این شهرستان حدود ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شلتوک حاصل می‌شود که از این میزان ۶۰ درصد به برنج سفید تبدیل می‌شود.
مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری استان تهران در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.
جلسه نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جانباز شهید رسول زاده برگزار شد.
پیکر شهید سروان محسن محمدی با حضور مردم شهید پرور زنجان از مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدا تشییع شد. پاسدار شهید محسن محمدی در رزمایش آمادگی سالیانه نیروهای رزمی تیپ انصارالمهدی(عج) استان زنجان در منطقه دادلو زخمی و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
نخستین روز از مسابقات غواصی ارتش های جهان با رقابت افسران ارتش کشورهای آفریقای جنوبی، ایران، چین، سوریه، روسیه و ونزوئلا در جزیره کیش برگزار شد.
در آستانه ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی، بمب های پیشرفته هوشمند هدایت شونده یاسین، بالابان و بمب‌های هوشمند اپتیکی نسل جدید نقطه زن خانواده"قائم"ساخته متخصصان سازمان‌های صنایع دفاع و صنایع الکترونیک ایران در وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع رونمائی شد.
آئین رونمایی از پرچم جدید گنبد حرم حضرت زینب(س) و جامع ترین سبد ابزار اقامه عزای سیدالشهدا(ع) در مجموعه فرهنگی شهدا انقلاب اسلامی برگزار شد.
فضل هادی مسلم‌ یار، رئیس مجلس سنای افغانستان با آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه دیدار و گفتگو کرد.
بانک مغز ایران یکی از واحدهای تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران است و در زمینه ی تحقیقات انسانی در حوزه بیماری های سیستم عصبی فعالیت می نماید. این مرکز با ارائه خدمات پژوهشی در راستای ارتقا و تولید دانش در زمینه بیماری های دستگاه عصبی ایفای نقش می کند.
آیین رونمایی از کتاب انقلاب چهل ساله دستاوردها و فرصت ها به همت معاونت سیاسی نیروی قدس با حضور دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد .
حکم متهمان پرونده فروش آزاد گوشت‌های برزیلی وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی صادر و متهمان به منظور ابلاغ حکم به شعبه دادگاه احضار شدند و حکم از سوی قاضی صلواتی به آن‌ها ابلاغ گردید.
سیل و باران‌های موسمی در هند در سه ایالت این کشور تاکنون جان ۹۵ نفر را گرفته است.
آیین تجلیل از مهارت آموختگان برتر نیروی‌های مسلحبه مناسبت هفته ملی مهارت در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
جلسه اعلام حکم پرونده شرکت پدیده با حضورحجت‌الاسلام و المسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی، دادستان مشهد و سید هادی منصوری رییس دادگاه و قاضی رسیدگی به این پرونده در دادسرای انقلاب مشهد برگزار شد.
قطعی گسترده برق در انگلیس و ولز، زندگی حدود یک میلیون شهروند را مختل کرد و موجب اختلال در برنامه حرکت قطارها و هواپیماها شد.
مسابقات بین المللی گشت جاده‌ای به میزبانی نیروی انتظامی در مجتمع آیلند برگزار شد.
طوفان سهمگین «لکیما» با سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت، به جان‌باختن دستکم ۱۳ نفر، ناپدید شدن ۱۶ نفر دیگر و همچنین لغو صدها پرواز در چین منجر شد.
پرده جدید کعبه پس از نماز صبح پس از شستشو با گلاب ناب ، بر بنای کعبه نصب شد.
حضور حجاج بیت‌الله الحرام در صحرای منا جهت برگزاری مراسم روز عرفه
ابراهیم سمیره هنگام سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در ویرجینیا به سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ ضد رنگین پوستان اعتراض کرد.
آتش سوزی در انبار مهمات یک واحد نظامی در نزدیکی شهر آچینسک در منطقه کراسنویارسک (Krasnoyark) روسیه اتفاق افتاد. این منطقه در ۴۰۰۰ کیلومتری شرق مسکو قرار دارد.
اتاق مانیتورینگ مکه
با وجود درگیری شدید میان هواداران رئیس جمهور پیشین قرقیزستان و نیروهای پلیس، الماس‌بیگ آتامبایف بالاخره بازداشت شد.
«بوریس جانسون» در نخستین سفر پس از رسیدن به مقام نخست وزیری به اسکاتلند رفت اما با استقبال سرد مقامات و اعتراض های مردمی در اسکاتلند مواجه شد.
همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، مردم شهرهای مختلف عراق در قالب دسته‌های عزاداری در حرمین مطهر شهر کربلای معلی، مراسم عزاداری و سوگواری برپا کردند.
تصویری از رهبرمعظم انقلاب در لباس احرام در سفر حج در سال ۵۸
چند روز بعد از تیراندازی خونین یک نژادپرست در شهر «ال پاسو» آمریکا، یکی از حامیان ترامپ، در حالی که سلاح در دست داشت، مقابل مرکز نگه‌داری پناه‌جویان در این شهر دستگیر، اما اندکی بعد آزاد شد.
منابع خبری عراق گزارش کردند یک پهپاد جاسوسی آمریکا در منطقه «الرضوانیه» واقع در شمال غرب بغداد سقوط کرده است. یک منبع عراقی گفت این پهپاد جاسوسی آمریکایی، حامل موشک بوده که روز سه‌شنبه گذشته سقوط کرده است. سخنگوی ائتلاف آمریکایی اعلام کرد، این پهپاد به علت نقص فنی سقوط کرده و از نوع « MQ-1C» بوده است.
منابع صهیونیستی از سرنگونی هواپیمای کوچک رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر دادند. هواپیمای شناسایی کوچک رژیم صهیونیستی بعد از آن که در شمال نوار غزه هدف آتش فلسطینی ها قرار گرفت سرنگون شد
نام:
ایمیل:
نظر: