صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶  ، 
شناسه خبر : ۳۱۶۶۸۰
کوه مبارک یکی از مناطق استراتژیک واقع در شرق استان هرمزگان در جنوب ایران است. پدافند نیروی هوا فضای سپاه موفق شد یک فروند پهپاد MQ-4C آمریکایی را در آسمان این منطقه سرنگون کند.
در حمله به مرکز اسلامی النور در باروم در ۲۰ کیلومتری اسلو نروژ، یک نفر زخمی شد. پلیس اعلام کرد فرد مسلح یک جوان سفیدپوست بود که ظاهرا به تنهایی اقدام به این حمله کرده است. دستیار رئیس پلیس باروم در کنفرانس خبری اعلام کرد مظنون جوانی حدودا ۲۰ ساله و شهروند نروژ است.
مراسم یادواره شهدای منا و مسجدالحرام در سرزمبن منا با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی و مداحی حاج علی فراهانی و با حضور حجاج و نمایندگان بعثه مراجع تقلید و حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج در چادرهای محل بیتوته منا برگزار شد.
خودروی پیشرفته زرهی ضد مین و ضدکمین «رعد» طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، فرمانده نیروی زمینی ارتش، نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در سازمان صنایع دفاع در اصفهان رونمایی شد. همچنین خودروهای تاکتیکی ارس۲ با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی زمینی ارتش تحویل نیروهای مسلح شد.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیئت همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم بزرگداشت آیت الله محمد آصف محسنی از سوی رهبر معظم انقلاب شامگاه سه شنبه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
دومین همایش بین المللی "فعالان اربعین حسینی" با حضور میهمانانی از کشورهای مسلمان در مشهد مقدس برگزار شد.
چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید و تیم های چین و ایران در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.همچنین کشورهای ونزوئلا، آفریقای جنوبی و سوریه نیز در رتبه های چهارم تا ششم این مسابقات بین المللی جای گرفتند.
سفر «رئیس قوه قضائیه» به کردستان
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «مجید فتحی نژاد» در معراج شهدای تهران برگزار شد.
امام جمعه شهرستان زابل با لباس مبدل به دو اورژانس شهر رفته تا وضعیت رسیدگی به بیماران تنفسی ناشی از توفان های شدید اخیر را بررسی کند.
یک فروند هواپیمای فوق‌سبک آموزشی، در حوالی فرودگاه «افلاک آسیای ایوانکی» سقوط و دو سرنشین آن جان خود را از دست دادند.
پیکر شهید جواد عبدی از بسیجیان سپاه بیت‌المقدس کردستان در شهر قروه تشییع شد. شهید عبدی در حین بازگشت از ماموریت بر اثر سانحه تصادف در شهرستان سروآباد به شهادت رسید.
طوفان های ناشی از بادهای 120 روزه که از چند روزه اخیر در زابل شدت گرفته ، زندگی مردم منطقه را مختل و بیش از صدها نفر را راهی مراکز درمانی کرده است.
استقبال مردم بابِل عراق از پنجره فولاد ضریح حضرت قاسم فرزند امام موسی کاظم (ع).
معترضان با یورش به فرودگاه بین المللی هنگ کنگ موجب لغو پرواز گردشگران و مردم عادی شدند. این فرودگاه جزء پر رفت و آمدترین و بزرگ ترین فرودگاه های جهان به شمار می‌رود.
منابع آگاه اعلام کردند که شیخ زکزاکی بعد از اینکه نتوانست به خاطر کارشکنی دولت هند در این کشور تحت درمان قرار بگیرد به نیجریه بازگشت.
نخستین پرواز حجاج کشور حامل حاجیان در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری به زمین نشست.
جمعی از دانشجویان و طلاب انقلابی، در اعتراض به کشتار مسلمانان در کشمیر، مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد تجمع کردند.
بسیج جامعه پزشکی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی در قالب اردوهای جهادی و با حضور بیش از ۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در دهستان محروم حصارچه شهرستان راز و جرگلان حضور یافتند.
در پی چاقوکشی یک فرد جوان در خیابانهای شهر سیدنی، چندین نفر از سوی او هدف حمله قرار گرفته‌اند که یک زن در این حادثه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.پلیس مهاجم چاقو به دست را در سیدنی دستگیر کرد.
دوچرخه سواری اشتفان شولتس، سفیر اتریش در ایران، در پارک شهر.
بدون شرح از ژاپن ...
تصویر زیبای عبور شهاب سنگ از آسمان بوسنی
در یک طرح سراسری در کشور چین هزاران اسلحه کشف شده قاچاق توسط نیروهای امنیتی در شهرهای مختلف چین امحاء شد.
صاحب یک بقالی در روستای قوزلو از توابع ملکان آذربایجان شرقی میگه: شاید وقتی نیستم مردم چیزی لازم داشته باشن. واسه همین ۱۵۰ تا کلید ساختم به همه دادم. خودشون درو باز میکنن هرچی لازم دارن برمیدارن پولشو میذارن تو دخل یا توی دفتر مینویسن.
در اقدامی جالب مردم شهر سورابایا اندونزی می‌توانند به جای بلیط اتوبوس سه بطری یا ده لیوان پلاستیکی بپردازند.
ولی‌عهد ابوظبی ضمن سفر به جده با شاه و ولی‌عهد سعودی دیدار و با آنها درباره آخرین تحولات مربوط به یمن از جمله عدن بحث و گفت‌وگو کرد.
مراسم ویژه عید قربان با حضور جمعی از حجاج ایرانی در چادرهای این حجاج در سرزمین منا برگزار شد.
رسانه‌های رسمی سوریه گزارش داده‌اند پدافند هوایی این کشور یک فروند موشک را بر فراز شهر «مصیاف» منهدم کرده است.
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای خدمه ابرنفتکش حامل نفت ایران که به تازگی رفع توقیف‌ شده را به تحریم تهدید کرد.
در آستانه فرا‌ رسیدن عیدغدیر از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «عیدغدیر، عید بیعت با ولایت» رونمایی شد.
ارتش یمن می‌گوید هفت موشک بالستیک به محل تجمع «نیروهای مزدور» ارتش عربستان سعودی در جنوب غربی این کشور شلیک کرده است.
واکنش وزیر ارتباطات به اعتراض یک کاربر:
شهروندان آبادانی با حضور در یادمان شهدای سینما رکس، یاد و خاطره جان باختگان این حادثه را گرامی داشتند.
ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که 150 خودروی نظامی را به عنوان «هدیه نظامی» از آمریکا دریافت کرده است.
ارتش کره جنوبی در بیانیه‌ای مدعی شد کره شمالی اقدام به شلیک دو «پرتابه نامشخص» جدید به سمت دریای ساحل شرقی خود کرده است.
برخی از معترضان شرکت‌کننده در یک تجمع اعتراضی در بیرون زندانی در ایالت «رودآیلند» از هجوم وانت سیاهِ متعلق به این زندان به میان جمعیت تظاهرکنندگان خبر داده‌اند.
روسیه از پرواز آزمایشی موفق پهپاد این کشور، با نام Altius-u با پرواز یک شبانه روز بدون توقف، خبر داد.این پهپاد غول پیکر که ۶ تن وزن دارد، در نخستین پرواز آزمایشی خود، به مدت ۳۲ دقیقه در ارتفاع ۸۰۰ متری، ماموریت‌های محوله را در یکی از فرودگاه‌های مسکو انجام داد.
جشن‌های بزرگ عید سعید غدیر در صنعاء، صعده و دیگر استان‌های یمن با حضور پرشور شهروندان یمنی برگزار شد.
رزمندگان حوثی یک پهپاد تهاجمی MQ-9 ریپر متعلق به آمریکا را با استفاده از یک موشک (که به گفته حوثی ها یک موشک جدید بود) پدآفندی سرنگون کردند.
به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته‌ی دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بیابان کوچک چارا با عرض ۳ کیومتر و طول ۶ کیلومتر در شرق سیبری-روسیه- قرار دارد. این بیابان با دریاچه ، رودخانه و کوههای پوشیده از برف احاطه شده است.
بارش شدید باران و وقوع سیل در استان سیچوان چین خسارات زیادی را برجای گذاشت.
تصویری جالب از میدان مشق تهران که در زمان قاجار به ثبت رسیده است.
در حاشیه نشست وزیر امور خارجه با محققان موسسه بین المللی تحقیقات صلح استکهلم ، نماینده پارلمان سوئد در حال شیردادن به فرزندش بود.
در پی اینکه شورای نظامی سودان و گروه‌های آزادی و تغییر (اپوزیسیون) سه‌شنبه‌شب رسما شورای حاکمیتی را که رهبری مرحله انتقالی را برعهده خواهد داشت، تشکیل دادند، عبدالفتاح البرهان به عنوان رئیس این شورا سوگند یاد کرد.
نمایی از قلعه بابک خرمدین که در ارتفاعات کلیبر استان آدربایجان شرقی قرار دارد.
نام:
ایمیل:
نظر: