صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳  ، 
شناسه خبر : ۳۱۸۶۵۴
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد:
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره ۱۴۳۵ قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان افزود: برای دین خدا کار کردن به معنای انقلابی بودن است و اگر دینی شویم بی شک انقلابی هم خواهیم شد.
مهدوی مطلق در ادامه با تأکید بر این که اگر صرفاً نماز بخوانیم و روزه بگیریم انقلابی نیستیم، اظهار کرد: باید قیام کنیم و در جامعه دینی موثر باشیم، زیرا اگر دیندار و انقلابی شدیم موثر خواهیم بود و البته برای کارآمدی لازم است باید‌ها و نباید‌های دینی را مدنظر قرار دهیم.
این مسئول با تأکید بر این که موتور محرکه نیاز به محرک دارد افزود: این موتور محرکه، رهبری است و اگر همه هجمه‌های دشمن روی رهبری است و در عراق و لبنان و ایران مرجعیت و رهبری را می‌زنند برای خاموش کردن این موتور محرکه است.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که یک جامعه اسلامی بدون رهبری، جامعه‌ای بی خطر است؛ افزود: اولین کشور جمهوری اسلامی، پاکستان بود، اما بدون رهبری وضعیت آنجا به گونه‌ای است که به جای جمعه روز یک شنبه تعطیل است!
وی با بیان این که رهبری بهترین و مهم‌ترین حرف‌ها را تنها در بین مردم و برای مردم می‌زند، اظهار داشت: رهبری مردم را محرم می‌داند و حرف‌های کلیدی را در جمع مردم می‌زند.
مهدوی مطلق به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری اشاره کرد و با انتقاد از همایش‌هایی که در این زمینه گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی فارغ از همایش‌های کم اثر، هسته‌های مساله محور تشکیل می‌دهد؛ زیرا به فرموده رهبری، بسیج باید چابک باشد و درگیر بروکراسی نشود و ابلاغ محور نباشد.
مهدوی مطلق در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که در دانشگاه‌ها دچار ضعف تئوریک هستیم افزود: همچنین در دانشگاه‌ها به ما می‌گویند مسائل استان چه ربطی به شما دارد و دنبال درس و بحث خودتان باشید، اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضور فیزیکی و فکری دانشجو در مسائل عمومی کشور حتماً لازم است.
وی با بیان برخی از مصادیق مشکلات استان اظهار کرد: در زمینه خصوصی سازی‌های مساله دار و مسائل کارگری، با حفظ اولویت‌ها ورود پیدا کرده ایم و همچنین در بحث نظام سلامت استان و رابطه‌ها و رانت‌ها و به خصوص انتخابات ورود خواهیم کرد.
مهدوی مطلق با تأکید بر این که بسیج وارد دسته بندی‌های سیاسی و انتخاباتی نمی‌شود، افزود: اولین و مهم‌ترین مطالبه ما شفافیت در مورد اموال است که باید کاندیدا‌ها با صداقت و صراحت در مورد اموال خودشان و فرزندانشان به دانشجویان پاسخگو باشند.
وی با تأکید بر این که بسیج به حمایت از کسی وارد انتخابات نمی‌شود، خاطرنشان کرد:، اما می‌توانیم با بیان شاخص‌ها به مردم بگوییم که به چه کسانی رای ندهند و آن‌هایی را که از مردم فاصله گرفته اند به خود مردم معرفی می‌کنیم، زیرا نمی‌توان ناکارآمدی مسئولان را به پای نظام نوشت.
نام:
ایمیل:
نظر: