صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱  ، 
شناسه خبر : ۳۱۹۳۸۴
پایگاه بصیرت / محمدعلی آرمیده
ترور ناجوانمردانه جوانمردترین مرد عالم، عزّ اسلام و مقاومت، بزرگترین فرمانده مبارزه با تروریسم بین المللی و تکفیری‌های داعش، امید مظلومان و یاری رسان بی ادعای آزادیخواهان عالم، سردار دل ها، مالک اشتر امام امت و خار چشم استکبار و استبداد...

در بامداد ۱۳ آذرماه ۹۸ توسط منحوس‌ترین و شقی‌ترین حکومت ظالم و دیکتاتور در دنیا (آمریکای خبیث و چپاولگر) بار دیگر پرده از خباثت‌های شیطان بزرگ برداشته و چهره واقعی مدعی دروغین حقوق بشر را بر عالمیان آشکار ساخت، بطوری که خون غیرت و شجاعت نه تنها در رگ تک تک هموطنان ایران زمین را به جوش آورده بلکه مردم همه آزادیخواهان دنیا به شدت از این جنایت، خشمگین و جبهه مقاومت بدنبال انتقامی سخت از استکبار جهانی هست.

در ادامه به ابعاد این اقدام جنایتکارانه و چگونگی انتقام از شیطان بزرگ می‌پردازیم.
اقدام احمقانه ترامپ در ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و تعداد دیگری از پاسداران و مدافعین حرم با هدف فرار به جلو از موضوع استیضاح و جلب اعتماد عمومی جامعه آمریکا در جهت سرپوش گذاشتن به سیاست‌های غلط ترامپ و مقابله با رقیب انتخاباتی بوده است..
۲- نقض حاکمیت یک کشور مستقل (عراق) که با بمباران مقر‌های نطامی کشور عراق و پرواز جنگنده و بالگرد‌های آپاچی، آن هم بر فراز کاخ نخست وزیری عراق نشان از خوی درندگی و چپاولگری آمریکا و عدم پایبندی به قوانین بین المللی دارد که همچون مردم ایران، برای ملت عراق نیز به خوبی شعار‌های دروغین آمریکا که دم از مذاکره و صلح با کشور‌ها میزند را روشن‌تر می‌گرداند.
۳- اقدام تروریستی ترامپ نادان تیر خلاصی به آمریکا در منطقه غرب آسیاست که به زودی بساط این شجره خبیث در منطقه جمع خواهد شد.

پیام مقام معظم رهبری- که تاکنون هرگز فرمایشی بدون عمل از ایشان ندیده ایم- نقطه قوت امروز جبهه مقاومت است:
 پاسخ ایران چنان کوبنده و دقیق خواهد بود که آمریکا در شرایط کنونی نه تنها آمادگی مقابله به مثل را ندارد، بلکه باعث زوال این حکومت ظالم در دنیا می‌شود.
نام:
ایمیل:
نظر: