صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۶۹۶۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: همه عاملان و سرپل‌‌های پشتیبانی و لجستیک ترور شهید فخری‌‌زاده شناسایی و عده‌ای از این افراد نیز دستگیر شدند.

مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح جزئیات جدیدی از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: متأسفانه در بحث عملیات‌های تروریستی توسط سرویس‌های مخوف امنیتی-که دشمن شناخته شده جمهوری اسلامی ایران هستند- ما شاهد یک عدم هماهنگی بین مسئولان مربوطه و ذیربط هستیم.

وی در خصوص عاملان حمله تروریستی شهید فخری‌زاده گفت: این موضوع در حد نصب آن اسلحه و خودرویی که در آن محیط بوده و منفجر شده و افرادی که این اقدامات پشتیبانی و لجستیک را برای دشمن انجام دادند و همچنین سرپلی که با اینها ارتباط داشته همه شناسایی شدند. اینکه بخواهم ریز مطلب را توضیح بدهم اجازه ندارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصل موضوع این است که در این قضیه هم به لطف خدا اقدامات بسیار خوب و بازدارنده‌ای صورت گرفت و افرادی که هماهنگی تجهیزات و امکانات این عملیات تروریستی را داشتند شناسایی شدند و عده‌ای از این افراد نیز دستگیر شدند و نتیجه نهایی حتماً با صلاحدید مسئولان ذیربط نظام، در رسانه ملی اعلام خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
نظر: