صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱  ، 
شناسه خبر : ۳۲۷۲۴۷
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی»، طی سخنانی اظهار داشت: ما توانسته‌ایم از ارزش‌های اعتقادی مان به زیبایی کمک بگیریم تا آن را در ساختار و کار مدیریت یک بحران ملی مثل کرونا مداخله بدهیم و از آن تاثیرات شگفت انگیزی بدست آوریم.

وی افزود: ساختار نظام اجتماعی ما به گونه‌ای است که مردم در مسائل بزرگ نقش اول را دارند، البته محور اصلی تاثیرات  این قضیه در اختیار پزشکان و پرستاران و کادر وزارت بهداشت است که باعث شده تا به امروز ما حتی یک بیمار رهاشده در پشت درب بیمارستان ها نداشته باشیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: طرح غربالگری خانه به خانه شهید سلیمانی که محصول همکاری مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج است،نقطه اصلی این ابتکار عمل جدید است و آمارها تایید کننده این مهم است که وقتی میان دستگاه‌های مختلف همکاری صورت می گیرد، ما حتما موفقیت را تجربه می کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شروع خوبی برای طرح شهید سلیمانی ثبت شده و بسیار افتخارانگیز است اما ادامه این طرح مهم‌تر است و تا زمانیکه وضعیت به حال خود رها شود روند بیماری به سرعت شتاب و اوج می گیرد.

سردار سلامی با بیان اینکه وضعیت امروز امید بخش است و بررسی ها نشان می دهد که ما فرمول های غلبه را پیدا کرده ایم، گفت: رویکردهایی که می تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده و طرح شهید سلیمانی می تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است.
نام:
ایمیل:
نظر: