صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۷۳۷۵
پیام تسلیت آیت الله سیفی مازندرانی در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی؛

بسمه تعالی
ارتحال ملکوتی عالم ربانی، جامع معقول و منقول، متکلم و فقیه جلیل القدر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی ( رحمة الله علیه) را به امام زمان بقیة الله العظمی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری و نیز به فقها و آیات عظام و قاطبه‏‌ی فضلاء و اساتید حوزه‌های علمیه‏‌ی جهان تشیع و عموم ملت مومن و پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان تسلیت عرض می نمایم.

این عالم جلیل القدر و حکیم صمدانی و فقیه ربانی در طول عمر با برکت خویش همچون مشعلی فروزان و ستاره‏ای درخشان در آسمان ولایت برای هدایت امت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله ) می درخشید.

ایشان اسوه‏‌ی تقوا، حلم، وقار و سکینه و دژی مستحکم در سنگر دفاع از عقائد حقه‏‌ی امامیه و اصل مترقی ولایت فقیه و مجاهدی نستوه و پشتیبان با صلابت ولی امر مسلمین بوده اند.

یکی از برجسته ترین فضائل این حکیم فرزانه بیان معضلات براهین فلسفی در عقائد و فلسفه‏ی اخلاق با قلم و گفتاری روان و سلیس و جذاب و قابل فهم برای عموم جامعه بوده است؛ از این رو جوانان زیادی را شیفته‏ ی منطق گویای خود نموده است.

عالم تشیع بعد از مرحوم شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری چنان عالم وارسته و مجاهدی با چنین قلم و بیان سلیس و روان و مرتبه‏‌ی حکمت و منطق گویای دلنشین به خود ندیده است.
رفع الله درجته العالیة و حشره مع النبی و اهل بیته و متّع الأمة بآثاره العلمیة.

حوزه علمیه قم المشرفة
علی اکبر سیفی مازندرانی
18جمادی الاولی 1442

نام:
ایمیل:
نظر: