صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۸  ، 
شناسه خبر : ۳۳۷۰

جمعی از مدیران ارشد رسانه های گروهی پاکستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرده اند. به گزارش ایسنا، در جریان این ملاقات، دکتر علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای کشورمان تأکید نمود: ما به تعهدات خود در ان پی تی متعهدیم. ناظران آژانس از گذشته فعالیتهای ما را تحت نظر داشته و از پیشرفتها مطلعند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تبلیغات منفی برخی کشورهای غربی گفت: در دکترین جمهوری اسلامی ایران جایی برای سلاحهای هسته ای وجود ندارد. معتقدیم دوران بازدارندگی سلاحهای هسته ای به سر آمده و بر این باوریم که گفتگو و بازگشت به مذاکره بهترین راه برای حل و فصل مسایل است و سیاست ایران ادامه این مسیر است. دکتر لاریجانی تأکید نمود: در مذاکرات با سولانا به تفاهمات مهمی دست یافتیم، اما متأسفیم که 1+5 مذاکرات را قطع کردند. توصیه ما این است که بر سر میز مذاکره بازگردند

نام:
ایمیل:
نظر: